SPOCA Skrevet 22. februar 2017 #121 Del Skrevet 22. februar 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsy Skrevet 22. februar 2017 #122 Del Skrevet 22. februar 2017 Oj! Ikke verst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 22. februar 2017 Forfatter #123 Del Skrevet 22. februar 2017 Altså, møblene ble kjøpt medio desember (akkurat innenfor januarsalg-priser ), så de har vi ventet på i ca to mnd. Komfyren var noe vi (endelig) forstod behovet for nylig, som er litt kjedelig, for vi hadde mulighet til å få komfyren til mamma og pappa når de flyttet.. Men, men. Det er viktigere å ha en trygg ovn enn å tenke på at vi kunne spart pengene Den vi har har ødelagt barnesikring og løse knotter, og døra blir dritvarm. I tillegg er den nesten 20 år gammel, så det gjør sikkert ikke noe å bytte den ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 22. februar 2017 Forfatter #124 Del Skrevet 22. februar 2017 Det er helt hult i stua Stakkars lillemor skjønte ingenting, her kommer det to fremmede inn, så begynner vi å styre med sofaen. Og borte blir den og! Litt mye for en trøtt liten kropp å ta inn over seg akkurat da, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 23. februar 2017 Forfatter #125 Del Skrevet 23. februar 2017 17+0! Minsten er nå ca 17-18 cm, og vokser som bare det Har ikke merket antydning til noe babymage, men det tok sin tid før den var synlig med lillemor og To uker til oul! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 24. februar 2017 Forfatter #126 Del Skrevet 24. februar 2017 Så, nye møbler på plass! Da gjenstår det bare å få de impregnert, så vi forhåpentligvis slipper flekker Vi er kjempefornøyd, men det kom selvfølgelig en ting vi ikke hadde tenkt på; salongbordet er alt for lite for sofaen! Så da ser det ut til at det blir byttet og.. *ser penger flakse* Snart Norske Talenter! Siste auditionrunde, så da blir det spennende å se om dansegruppa herfra kommer videre (til semifinalen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsy Skrevet 24. februar 2017 #127 Del Skrevet 24. februar 2017 Så gøy med nye møbler på plass Hvilken dansegruppe er det som er fra samme plass som deg? Kommer bare på den med de voksne damene, som danset spenstig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 24. februar 2017 Forfatter #128 Del Skrevet 24. februar 2017 Akkurat nå, Mumsy skrev: Så gøy med nye møbler på plass Hvilken dansegruppe er det som er fra samme plass som deg? Kommer bare på den med de voksne damene, som danset spenstig Ikke helt hvor jeg er fra, men de er herfra jeg bor (pirk pirk ) Det er ei folkedansgruppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsy Skrevet 24. februar 2017 #129 Del Skrevet 24. februar 2017 1 minutt siden, FruN skrev: Ikke helt hvor jeg er fra, men de er herfra jeg bor (pirk pirk ) Det er ei folkedansgruppe Haha, okei Kom på dem nå, får håpe de går videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 26. februar 2017 #130 Del Skrevet 26. februar 2017 Jeg tipper at store- får en lille-. Håper du har fine dager fine FruN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 26. februar 2017 Forfatter #131 Del Skrevet 26. februar 2017 49 minutter siden, Aldrisur skrev: Jeg tipper at store- får en lille-. Håper du har fine dager fine FruN. Notert Har det stort sett, men merker jeg er sliten. Tror det har mer med generell mental tilstand enn hva svangerskapet + lillemor krever, så det er heldigvis noe jeg kan jobbe med Håper du har fine dager og, Aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 27. februar 2017 Forfatter #132 Del Skrevet 27. februar 2017 De dagene du skulle ønske du likte kaffe... *tar seg en forumkopp som ikke smaker kaffe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 28. februar 2017 #133 Del Skrevet 28. februar 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 28. februar 2017 Forfatter #134 Del Skrevet 28. februar 2017 Hei og velkommen tr.heimspia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 28. februar 2017 Forfatter #135 Del Skrevet 28. februar 2017 17+5, første jordmortime om en uke og 9 dager til oul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 28. februar 2017 #136 Del Skrevet 28. februar 2017 Akk og sukk ja Delvis sjalu på at du har kommet såpass langt i forløpet og nærmer deg kontroller, ul og små spark Kommer vel etter deg med noen mnd dog, så håper på å stå i samme sko om 2/3 mnd selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 28. februar 2017 #137 Del Skrevet 28. februar 2017 Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 3. mars 2017 Forfatter #138 Del Skrevet 3. mars 2017 Da har jeg vært hos frisøren! Det var deilig, det! Klippet av ca 10cm Deilig med litt egentid og egenpleie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 3. mars 2017 #139 Del Skrevet 3. mars 2017 4 timer siden, FruN skrev: Da har jeg vært hos frisøren! Det var deilig, det! Klippet av ca 10cm Deilig med litt egentid og egenpleie Ja det er så deilig med litt egentid i frisørstolen Og så føler man seg litt ekstra fjong etterpå og går og svinser med håret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 3. mars 2017 Forfatter #140 Del Skrevet 3. mars 2017 51 minutter siden, tr.heimspia83 skrev: Ja det er så deilig med litt egentid i frisørstolen Og så føler man seg litt ekstra fjong etterpå og går og svinser med håret Ja, det er noe eget med nyfrisert hår Tar stadig på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå