juliane Skrevet 13. februar 2017 #101 Del Skrevet 13. februar 2017 Vi overlevde ved hjelp av altfor mye Daniel Tiger og leggetid en time tidligere enn vanlig. Hvordan gikk det hos dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. februar 2017 Forfatter #102 Del Skrevet 13. februar 2017 7 timer siden, juliane skrev: Vi overlevde ved hjelp av altfor mye Daniel Tiger og leggetid en time tidligere enn vanlig. Hvordan gikk det hos dere? Det gikk greit nok etter middag, men nå ble det jo totalt mer hvile her enn hos dere. Fikk til og med unna et kjapt bad! Så ble ho lagt litt tidligere enn vanlig, men ikke mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 14. februar 2017 Forfatter #103 Del Skrevet 14. februar 2017 Endelig! Fikk time til OUL i dag, om tre uker, 9.mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsy Skrevet 14. februar 2017 #104 Del Skrevet 14. februar 2017 Det er så spennende med nedtelling fram mot OUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 14. februar 2017 Forfatter #105 Del Skrevet 14. februar 2017 (endret) 1 time siden, Mumsy skrev: Det er så spennende med nedtelling fram mot OUL Absolutt! Og deilig når det er innen så kort tid Jeg husker ikke helt hvor lang tid det gikk mellom mottatt brev til OUL sist, men mener det var lengre imellom. Kanskje jeg skal sette opp tippeliste..? Har begynt på skjørtet jeg la ut bilde av Skulle jo egentlig strikke genser til meg, men.. Endret 14. februar 2017 av FruN 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 14. februar 2017 Forfatter #106 Del Skrevet 14. februar 2017 (endret) Tippeliste! Hoppe Mumsy SPOCA Severus Aldrisur Endret 26. februar 2017 av FruN 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsy Skrevet 14. februar 2017 #107 Del Skrevet 14. februar 2017 23 minutter siden, FruN skrev: Absolutt! Og deilig når det er innen så kort tid Jeg husker ikke helt hvor lang tid det gikk mellom mottatt brev til OUL sist, men mener det var lengre imellom. Kanskje jeg skal sette opp tippeliste..? Har begynt på skjørtet jeg la ut bilde av Skulle jo egentlig strikke genser til meg, men.. Jeg mottok brev med innkallelse når jeg var i uke 9 jeg, tror det er unormalt tidlig Kjør på med tippeliste! Jeg tipper jente Det skjørtet var så fint! Så noen som la det ut på strikkegruppa på Facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 14. februar 2017 Forfatter #108 Del Skrevet 14. februar 2017 9 uker?? Det var da voldsomt Har notert jente! Og..er du med på Strikkesida, du.. (ta det med ro, jeg er en fryktelig dårlig sniker ) Jeg er veldig spent på hvordan det blir til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsy Skrevet 15. februar 2017 #109 Del Skrevet 15. februar 2017 9 timer siden, FruN skrev: 9 uker?? Det var da voldsomt Har notert jente! Og..er du med på Strikkesida, du.. (ta det med ro, jeg er en fryktelig dårlig sniker ) Jeg er veldig spent på hvordan det blir til slutt! Jepp, måtte dobbeltsjekke, men brevet ble sendt ut når jeg var 9+3 Du får si ifra når du finner meg, blant de 60 000 medlemmene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 15. februar 2017 Forfatter #110 Del Skrevet 15. februar 2017 Jeg strikker liksom på skjørtet til lillemor, men det frister mer å spille kabal på telefonen.. I tillegg er det skikkelig knallvær ute, men siden tøtta sover, så har jeg liksom ikke giddet å kle på meg for å gå ut (enda). Har fått strikket litt da, og satt på en klesvask. Var det noen som sa "problemer med tiltakslysten"...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 16. februar 2017 Forfatter #111 Del Skrevet 16. februar 2017 16 uker! På lørdag er jeg dobbelt så langt på vei som jeg var da jeg fant ut jeg var gravid Og nøyaktig 3 uker til OUL! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 16. februar 2017 #112 Del Skrevet 16. februar 2017 Siden HerrN er så god på å lage jenter, så tipper jeg at det blir enda ei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 16. februar 2017 Forfatter #113 Del Skrevet 16. februar 2017 21 minutter siden, Severus skrev: Siden HerrN er så god på å lage jenter, så tipper jeg at det blir enda ei. Notert Og ja, han er jo det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 16. februar 2017 #114 Del Skrevet 16. februar 2017 Tipper jente jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #115 Del Skrevet 18. februar 2017 Trøtt som bare det, men sove? Neida, bare tull. Tenk heller på noe som fyrer igang hormonballet, det holder hodet i gang.. Så jeg kan jo prøve å få det ut her. Da jeg var 4, døde mormor. Da jeg var 9, døde farfar. Farmor døde 4mnd etterpå. Bestefar var da i et vel etablert samboerskap med ei som greide å forsure familieforholdet til det punktet der han valgte å stå ved hennes side (blod er tykkere enn vann, så...), og vi ble kuttet ut. Dette skjedde ca et halvt år etter at farmor døde. Jeg hadde min trofaste kassettspiller enda, og noen kassetter, bl.a. Maj Britt Andersens Folk er rare2. Der finnes en sang om ei jente og bestefaren hennes som møtes i en park og skal tilbringe dagen sammen. Jeg fantaserte om at det var min bestefar og meg i lange tider, til jeg ikke orket å høre sangen mer. Så fant jeg albumet på AppleMusic, og hørte sangen igjen for første gang på over 20 år (når skjedde det forresten??), og jeg strigråt fra start til slutt. Litt pga gamle følelser, at jeg aldri fikk slike opplevelser med han, og at jeg aldri lærte han å kjenne. Så til de helt nye; min egen far. Jeg vet han aldri velger oss vekk, verken barn eller barnebarn. Men han vil ikke kunne helt få slike opplevelser med mine barn, siden han er bundet til rullestolen. Han får ikke gått - eller kjørt - hånd i hånd, han er lammet på den ene siden. Han fikk knapt holde lillemor i armene før han nesten døde da ho var 7 uker gammel. Samtidig er det så godt å vite at han ikke vil forlate oss, velge oss vekk. Mine barn og tantebarn vil få ha bestefaren sin i livet så lenge han lever. Og jeg er glad for at de får det, for det fikk ikke vi. Selv om jeg hadde kontakt med bestefaren min de siste årene før han døde, så ble jeg aldri kjent med han. Tårene renner som fy her, og refrenget går på repeat i hodet mitt Bestefar, bestefar, her kjem jo je. Vi to skal vara i lag. I sammen i hele dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 18. februar 2017 #116 Del Skrevet 18. februar 2017 Det går bra til slutt FruN, han er nok veldig veldig glad i barnebarna sine. Å din bestefar sitter i himmelen å er stolte av både dere og oldebarna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 19. februar 2017 Forfatter #117 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) 15 minutter siden, Severus skrev: Det går bra til slutt FruN, han er nok veldig veldig glad i barnebarna sine. Å din bestefar sitter i himmelen å er stolte av både dere og oldebarna Det gjør det, og jeg vet pappa er glad i barnebarna sine. Det siste er en hyggelig tanke, men vet ikke helt. Hadde kanskje føltes annerledes om han hadde møtt lillemor, og jeg hadde sett reaksjonen hans. Men hvem vet? Nattetanker har en tendens til å fly litt på kryss og tvers, og over alt. Endret 19. februar 2017 av FruN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. februar 2017 #118 Del Skrevet 21. februar 2017 Fra meg til deg, min kjære oldemors favoritt sang. Den eneste hun husket, selv når alzheimeren var som verst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 21. februar 2017 Forfatter #119 Del Skrevet 21. februar 2017 8 timer siden, Severus skrev: Fra meg til deg, min kjære oldemors favoritt sang. Den eneste hun husket, selv når alzheimeren var som verst. Tusen takk, fine Severus Jeg har hørt en del på Prøysen i det siste, hovedsakelig i tidligere nevnte frk Andersens skikkelse. Det er fin og ekte musikk, synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 22. februar 2017 Forfatter #120 Del Skrevet 22. februar 2017 Woohoo! Ny komfyr på plass imorra, ny sofa og nye stoler på fredag, og den gamle sofaen blir hentet i kveld (etter planen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå