Gå til innhold

FruN og FamilieN

FruN

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 minutter siden, Mirabella76 skrev:

Er den puta ei ammepute, eller noko anna? :sjenert:

Den er kombinert gravidpute og ammepute. Kan også brukes som babynest, men jeg syns det var styr å knyte den opp hver gang jeg skulle amme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nautika skrev:

Den er kombinert gravidpute og ammepute. Kan også brukes som babynest, men jeg syns det var styr å knyte den opp hver gang jeg skulle amme.

Takk! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, juliane skrev:

Han har godt sovehjerte han der HerrN, tror jeg! Syns stadig vekk du sitter og venter på at han skal våkne. :fnise: 

BBhugme står på handlelista her også! Skal bare sjekke at alt er ok på ul på fredag først, jeg har fremdeles ikke helt innsett at jeg er gravid og må ha en ekstra forsikring om at det er et levende og friskt foster der inne før jeg bruker noe penger. :roll: 

Han har en litt forskjøvet døgnrytme sammenlignet med resten av oss :P Noe som er tidvis deilig så vi får litt tid fra hverandre siden vi er hjemme begge to, men og irriterende når vi skal noe. Eller hvis jeg vil aktivisere jentungen på formiddagen, men det er noe nytt som han vil få med seg og.. :dry: 

Lykke til på ul! Håper det bare er gode nyheter! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt var forresten fint hos legen :) Jeg har gått i to uker og trodd han hadde sendt henvisning om OUL til sykehuset, men det hadde han ikke. Sendte i dag da. Så var det over til helsestasjonen for å avtale JM-time (er så deilig at det er rett ved siden av hverandre!). Ikke gått opp noe på de to ukene siden sist jeg var der :P Flott! :ler: Tok en ekstra blodprøve siden jeg har vært slapp og sliten, og fikk time til mer blodprøver og glukosebelastning i april. Så da er jeg vel ordentlig "i gang" :ler: 

Endret av FruN
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde forresten et par ting jeg bare MÅTTE ha når jeg var på tur nå - enten Burger King- eller McDonalds-burger, og hjemmelaget fiskegrateng :ler: Og snille mamma lagde grateng vettu :rodmer: Jeg tror jeg spiste halvparten :ler: Skulle tro det ikke var bunn i meg, bare spiste og spiste! Lillemor likte det og, ho spiste hva man sannsynligvis ville regnet som en voksenporsjon! :ler: Det er årevis siden jeg spiste det sist :sikle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha sovet mesteparten av uka til klokka 7.30-8.00, våknet jeg av skravling litt før halv 7 i dag. Vet ungen allerede når det er helg? :Gjesp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, får håpe hun sover lenger i morgen! :kose:

Fiskegrateng er så godt! Men det er burger også (innimellom). :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SPOCA skrev:

Huff, får håpe hun sover lenger i morgen! :kose:

Fiskegrateng er så godt! Men det er burger også (innimellom). :fnise: 

Satser på det :) Men så lenge ho ikke våkner før 6-6.30 er jeg egentlig fornøyd :ler: Men det hadde vært deilig om ho sov lengre, altså :ler: 

Og ja, fiskegrateng er nam! Må vel få laget det her hjemme snart :sikle: Med masse deilige grønnsaker og god saus og makaroni og.. m m m, blir jo nesten sulten her :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Mumsy skrev:

:sovne: Satser på at hun slår til skikkelig, å sover til over 8 i morgen:jepp:

*Hør på Mumsy og SPOCA nå, lillemor!*

Ååå, ei bekjent av meg fra Tønsberg har laget et såååå fint skjørt til dattera si, og det skal jeg lage til lillemor :strix:  seee, så fine skjørtet! (Oppskriften ligger ute på ravelry, regnbueskjørt :jepp: ) IMG_4350.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg at jeg må lære meg å sy, for det der var utrolig lekkert:biggrin: Punkt nr 2. Er kanskje å finne ut hvilket kjønn jeg har i magen, før jeg legger flere planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Mumsy skrev:

Nå tror jeg at jeg må lære meg å sy, for det der var utrolig lekkert:biggrin: Punkt nr 2. Er kanskje å finne ut hvilket kjønn jeg har i magen, før jeg legger flere planer.

Det er strikket, men det går helt sikkert fint å omgjøre det til et sydd skjørt :jepp: Jeg synes det er herlig med farger, for jeg er ikke helt med på denne "kjønnsfordelingen" av farger :) Lillemor har lite rosa utenom arveklær, for å si det sånn :ler: Er det en lillebror som kommer blir det ikke hovedvekt av blått heller :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det strikket ja, så ikke det jeg. Ligger å trykker på mobilen, får skylde på det:fnise: Jeg kan forsåvidt strikke, så da er det mulig å prøve seg på noe lignende hvertfall. Synes det virker så gøy å sy barneklær, i akkurat det stoffet, og fargene man vil. Veldig greit at ikke alt skal være så typisk jente/gutte farger:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Mumsy og @SPOCA, jeg tror lillemor hørte dere i går :ler: For gjett hvem som våknet mellom 7.30-7.45, og bare koste seg i senga med smokken og kosekluten sin til 8 :nordvesta:

(Jeg trengte litt tid for å få den stive ryggen min til å virke så jeg kom meg ut av senga :P Dessverre er det ikke alt den fine puta mi hjelper på) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne ha ventet med å prise at ho sov så lenge, for gjett hvem som ikke har villet sove på dagen.. Ho "rakk" en time, og ho ligger i senga og slapper av nå, mens mor tråler mac'n'cheese-oppskrifter (jeg er ikke spesielt glad i ost, men fyser veldig på det for en eller annen grunn :ler: ) Og jeg har skrudd av lyden på babycallen (har bilde), for jeg er så sliten i hodet at jeg ikke orker å høre godpratingen hennes engang :sjenert: Jupp, full dårlig-mamma-følelse... :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mens jeg skrev det forrige innlegget, så sovnet ho :hjerte: 

Kjenner jeg klarer å slappe litt av da :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sov hun bare 35-40 min i dag, relativt sutrete nå for å si det forsiktig. :bond: Lurer på hvordan vi skal holde ut tre timer til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkna her hvilte totalt ca en time, hvor ho sov i maks en halvtime. Så det blir spennende å se hvordan det blir frem til sengetid :P 

Håper det blir en ok ettermiddag for dere, juliane'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...