Hoppetaujenta Skrevet 28. august 2017 #441 Del Skrevet 28. august 2017 (endret) Jeg bommet med enda mere. *pusse fremtidskula si og snakke hardt til den* Vi må ha litt nærende middag alle sammen, før hun skal føde. Kylling- og chorizogryte Endret 28. august 2017 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. august 2017 #442 Del Skrevet 28. august 2017 Jeg har 29. som tippedato! Vi får vel bare vente og se da.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. august 2017 #443 Del Skrevet 28. august 2017 Se bildet over her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Lerke Skrevet 28. august 2017 #444 Del Skrevet 28. august 2017 2 minutter siden, Aldrisur skrev: Jeg har 29. som tippedato! Vi får vel bare vente og se da.... Hvor stor er gevinsten til den med alle rette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. august 2017 #445 Del Skrevet 28. august 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Se bildet over her. Ser ser sikle sikle.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 28. august 2017 #446 Del Skrevet 28. august 2017 (endret) 4 timer siden, Aldrisur skrev: Det spørs om ikke kaffe er litt oppskrytt i denne sammenhengen søte @Frøkensina. 2 timer siden, FruN skrev: Kaffe er uansett ikke noe særlig å friste med, gravid eller ei Heller gjerne annet varmt i koppen da Du husker helt rett @Aldrisur Det føles som det går rolig for seg, så er spent på hva de sier på sykehuset i morra Jeg sa da ikke noe sted at koppen inneholdte kaffe, tullehøner! Det går sikkert fint, tvi tvi og sånn ja Endret 28. august 2017 av Frøkensina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. august 2017 #447 Del Skrevet 28. august 2017 Akkurat nå, Lille Lerke skrev: Hvor stor er gevinsten til den med alle rette Uansett blir den vel å dele med dere andre KG-tantene her inne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. august 2017 #448 Del Skrevet 28. august 2017 Akkurat nå, Frøkensina skrev: Jeg sa da ikke noe sted at koppen innehildt kaffe, tullehøner! Det går sikkert fint, tvi tvi og sånn ja Nei når du sier det, det der var en typisk kakaokopp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 28. august 2017 #449 Del Skrevet 28. august 2017 Den blir magisk det når jeg snakker til FruN 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 29. august 2017 Forfatter #450 Del Skrevet 29. august 2017 Da er trinn 1 av igangsetting på plass, og jeg på plass på sykehuset Litt forskjell fra sist, da fikk jeg spm om hvorfor jeg hadde med bag og slikt. Nå kjørte mamma meg opp, og selvfølgelig var da lillemor med. Når jeg kom ned på føden, fikk jeg spm om jeg ikke visste jeg skulle settes i gang Joda, det visste jeg. Men ikke at jeg skulle legges inn Nå har jeg kjøpt meg bok, HerrN kommer hot etter middag og søstra mi bare venter på beskjed om at fødselen starter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 29. august 2017 #451 Del Skrevet 29. august 2017 3 timer siden, FruN skrev: Da er trinn 1 av igangsetting på plass, og jeg på plass på sykehuset Litt forskjell fra sist, da fikk jeg spm om hvorfor jeg hadde med bag og slikt. Nå kjørte mamma meg opp, og selvfølgelig var da lillemor med. Når jeg kom ned på føden, fikk jeg spm om jeg ikke visste jeg skulle settes i gang Joda, det visste jeg. Men ikke at jeg skulle legges inn Nå har jeg kjøpt meg bok, HerrN kommer hot etter middag og søstra mi bare venter på beskjed om at fødselen starter ..og alle KG-tantene sitter her og venter på neste beskjed. Masse lykke til FruN - nå er du i gang! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2017 #452 Del Skrevet 29. august 2017 (endret) Blir omtrent som å stå på sidelinjen og heie på henne ved en 10000 meter dette. Jeg har med flagg og tute! 3 timer siden, FruN skrev: Nå har jeg kjøpt meg bok, HerrN kommer hot etter middag... I alle dager, han må være en skikkelig råflott kar når han klarer å få deg til å tenke i de banene til og med på dette tidspunktet. Hurra for kjeks og mann, livets gang og alt sammen! Endret 29. august 2017 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 29. august 2017 Forfatter #453 Del Skrevet 29. august 2017 Trøkkleifer er fine greier! Han kommer selvfølgelig hit etter middag Forhåpentligvis med noe godt fra et bakeri her i byen jeg har hatt lyst til å stikke innom siden april/mai Dere får smøre dere med tålmodighet på beskjed om at har kommet, det kan fort ta et par dager Gjorde det med lillemor ihvertfall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2017 #454 Del Skrevet 29. august 2017 Tror at knåtten kommer fortere enn lillejenta. *så er det laget en ny konkurranse* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Lerke Skrevet 29. august 2017 #455 Del Skrevet 29. august 2017 (endret) 4 minutter siden, FruN skrev: Trøkkleifer er fine greier! Han kommer selvfølgelig hit etter middag Forhåpentligvis med noe godt fra et bakeri her i byen jeg har hatt lyst til å stikke innom siden april/mai Dere får smøre dere med tålmodighet på beskjed om at har kommet, det kan fort ta et par dager Gjorde det med lillemor ihvertfall Kjøpte en stor tube med tålmodighet på ebay, betviler at leveringen blir før lillebror er født deler i tilfelle rundhåndet med de andre tantene. Krysser fingre for at fødselen går passe raskt og helt greit. Lykke til. Endret 29. august 2017 av Lille Lerke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 29. august 2017 #456 Del Skrevet 29. august 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 29. august 2017 #457 Del Skrevet 29. august 2017 Klarer ikke la være å tenke på deg nå FruN. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. august 2017 #458 Del Skrevet 30. august 2017 Æ`re her d`er party? Uhh? Ikke det nei.... God seilas og stå an`a, Fruen! *nordnorsk uttrykk* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 30. august 2017 Forfatter #459 Del Skrevet 30. august 2017 6 timer siden, Aldrisur skrev: Klarer ikke la være å tenke på deg nå FruN. Herlig! 17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Æ`re her d`er party? Uhh? Ikke det nei.... God seilas og stå an`a, Fruen! *nordnorsk uttrykk* Ikke så mye party akkurat, nei Men det tikker nå stadig fremover Akkurat hatt en CTG-sjekk av lillebror, fått pilletrille og venter bare på at frokost blir servert 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. august 2017 #460 Del Skrevet 30. august 2017 Håper det smaker bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå