Gjest LightBulb Skrevet 22. august 2017 #421 Del Skrevet 22. august 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 22. august 2017 #422 Del Skrevet 22. august 2017 Alt greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 22. august 2017 Forfatter #423 Del Skrevet 22. august 2017 20 minutter siden, Aldrisur skrev: Alt greit? Jupp! Bare litt å gjøre før vi drar imorra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august 2017 #424 Del Skrevet 24. august 2017 Hmm...har vært mistenkelig stille her for lenge nå. *lytte i tråden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 24. august 2017 Forfatter #425 Del Skrevet 24. august 2017 Det er fordi jeg er hos svigermor Må prøve å være litt sosial da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august 2017 #426 Del Skrevet 24. august 2017 Ok. Det er helt i orden. Vi tantene er litt vare for "plutselig fravær" nå for tiden skjønner du. Her kommer en liten ting fra meg. Håper at det blir brukt helt til det ikke passer lengre. *jeg kan sy og strikke nye til konfirmasjonen om det blir ønskelig fra lillerosinen* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 24. august 2017 Forfatter #427 Del Skrevet 24. august 2017 Jeg ser nissens hjelper-antrekket er stort nok til å passe til jul, så det er helt supert til julekort! Og så fine matchende sokker Jeg legger inn bestilling på nye etterhvert som det trengs 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august 2017 #428 Del Skrevet 24. august 2017 Flottings. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 24. august 2017 #429 Del Skrevet 24. august 2017 Bare innom og ser til jeg også Det var et veldig søtt sett du har laget Hoppe, heldige rosin med sånne tanter! Kos deg med maten til svigermor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 24. august 2017 Forfatter #430 Del Skrevet 24. august 2017 Nå får vi se hva som kommer først - lillebror på egenhånd eller timen til igangsetting Lillebror er ikke estimert til å være så voldsomt stor, men de så ingen grunn til at jeg skulle gå lengre enn til rundt termin Så da kommer han uansett i løpet av neste uke Vi har kommet oss ned til foreldrene mine nå, så da blir vi her frem til han er ute 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Lerke Skrevet 24. august 2017 #431 Del Skrevet 24. august 2017 9 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Ok. Det er helt i orden. Vi tantene er litt vare for "plutselig fravær" nå for tiden skjønner du. Her kommer en liten ting fra meg. Håper at det blir brukt helt til det ikke passer lengre. *jeg kan sy og strikke nye til konfirmasjonen om det blir ønskelig fra lillerosinen* Sitere for å sikre bevaring av @Hoppetaujenta løfte langt inn i fremtiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. august 2017 #432 Del Skrevet 24. august 2017 Selvfølgelig skal jeg holde mitt ord. ( ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. august 2017 #433 Del Skrevet 28. august 2017 Heisann @FruN ! Skrev du et sted at lillebror skulle *settes igang* på tirsdag? Jeg har lett etter akkurat det innlegget, men finner det ikke igjen. Om jeg husker riktig så er det jo bare noen usle timer igjen nå da? Hvordan er ståa i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 28. august 2017 #434 Del Skrevet 28. august 2017 Kanskje det settes igang med litt ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. august 2017 #435 Del Skrevet 28. august 2017 Det spørs om ikke kaffe er litt oppskrytt i denne sammenhengen søte @Frøkensina. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 28. august 2017 #436 Del Skrevet 28. august 2017 Vel det er greit om resten er et mysterium egentlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. august 2017 #437 Del Skrevet 28. august 2017 *sitte spent og vente* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 28. august 2017 Forfatter #438 Del Skrevet 28. august 2017 Kaffe er uansett ikke noe særlig å friste med, gravid eller ei Heller gjerne annet varmt i koppen da Du husker helt rett @Aldrisur Det føles som det går rolig for seg, så er spent på hva de sier på sykehuset i morra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 28. august 2017 #439 Del Skrevet 28. august 2017 Venter i spenning her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Lerke Skrevet 28. august 2017 #440 Del Skrevet 28. august 2017 2 timer siden, FruN skrev: Kaffe er uansett ikke noe særlig å friste med, gravid eller ei Heller gjerne annet varmt i koppen da Du husker helt rett @Aldrisur Det føles som det går rolig for seg, så er spent på hva de sier på sykehuset i morra Jeg bommet visst med (minst) en hel uke i tippekonkuransen Tvi, tvi til @FruN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå