FruN Skrevet 30. juli 2017 Forfatter #381 Del Skrevet 30. juli 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 30. juli 2017 Forfatter #382 Del Skrevet 30. juli 2017 Han mannen min altså.. det er greit at vi bor langt fra sykehuset, og at det er greit å mentalt forberede seg på at fødsel starter hjemme og at vi må halvt haste avsted. Men...at han skal kjøre i hundreoghelvete nedover, potensielt ta imot ungen i bilen med føden på tlf osv.. Litt overdramatisering?? Blir jo rent stresset av det.. Jeg vil helst ikke ha lillemor i bilen om vi må fort avsted, for jeg vil ikke skremme ho med at mamma har vondt, og jeg vil ikke øke eget stressnivå med å føle jeg må ta hensyn til ho. Plutselig blir vi begge borte også. Ellers kjenner jeg at jeg tar det hele med knusende ro enda. Jeg har god tro på at vi rekker ned til foreldrene mine før termin, og ellers er det jordmor på vakt og følgetjeneste her oppe. Jeg vet fødsel nr 2 gjerne går fortere, men jeg har ingen målestokk fra forrige gang ettersom jeg ble igangsatt. Håper ting skjer nogenlunde etter mitt skjema Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 1. august 2017 Forfatter #383 Del Skrevet 1. august 2017 36+2, og enda en kontroll unnagjort Maks 3 igjen JM sa jeg burde forberede meg på å gå over tiden denne gangen og, siden jeg gjorde det sist. Greit nok. Bare han ikke kommer 9.september er jeg fornøyd Da har nemlig kusina bursdag, og lillemor deler allerede bursdag med fetteren i den søskenflokken Ellers er jeg veldig sliten for tiden, og mye svimmel. Stup trøtt store deler av dagen, og når kvelden kommer, kvikner jeg til igjen. Typisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 1. august 2017 Forfatter #384 Del Skrevet 1. august 2017 seee så fine settet Har ikke skylt det opp enda, så jakka ser litt rar ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 2. august 2017 #385 Del Skrevet 2. august 2017 Så fint hentesett. Så deilig med noe annet enn rosa og blått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 2. august 2017 Forfatter #386 Del Skrevet 2. august 2017 33 minutter siden, Nautika skrev: Så fint hentesett. Så deilig med noe annet enn rosa og blått Det synes jeg og Har jo ingenting imot rosa eller blått, men det finnes jo så mye andre fine farger og! Lillemor hadde riktignok rosa og brunt sett (som hadde vært hentesett om tanta ble ferdig), så jeg har ikke holdt meg helt vekk fra det Men tror ikke jeg har kjøpt ett eneste rosa plagg til ho ellers. Arvet masse da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 2. august 2017 #387 Del Skrevet 2. august 2017 Nydelig sett! Har ikke tenkt på hentesett engang jeg. Det vi hadde forrige gang var altfor stort, så hvis ikke lillesøster er betydelig større enn S ved fødsel blir det vel body og bukse fra HM som blir hentesettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 3. august 2017 Forfatter #388 Del Skrevet 3. august 2017 (endret) Det har blitt etterlyst tippeliste, så får vel lage en da Tippeliste: 29.8 - Aldrisur 30.8 - UL-termin 1.9 - Tonio 3.9 - Nautika 10.9 - Hoppe Endret 5. august 2017 av FruN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 3. august 2017 #389 Del Skrevet 3. august 2017 3. sept 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. august 2017 #390 Del Skrevet 3. august 2017 29.08 PS. Det hentesettet var sånn koselig *gammeldagsmoderne*. Veldig fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 3. august 2017 Forfatter #391 Del Skrevet 3. august 2017 Akkurat nå, Aldrisur skrev: 29.08 PS. Det hentesettet var sånn koselig *gammeldagsmoderne*. Veldig fint. Ikke sant? Venninna mi viste meg noen forslag, og jeg bare elsket jakka spesielt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 4. august 2017 Forfatter #392 Del Skrevet 4. august 2017 Sitter og leser, heller i et glass brus og tenker på hvor godt det hadde vært med et glass vin til lesestunden... Gleder meg til jeg kan kose meg på den måten igjen! Prøve til nyttår, kanskje? Har vært ganske flink med brusdrikking de siste par ukene, egentlig. Har kjøpt til helga, og med unntak av en boks eller to, holdt meg til det HerrN har gjort noe lignende, han har ihvertfall roet kraftig ned. Han er mer avhengig enn meg, så innsatsen er ganske lik på begge sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. august 2017 #393 Del Skrevet 4. august 2017 10 sept blir det. Blir nok et godt sett å ligge varmt og godt i det der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 4. august 2017 Forfatter #394 Del Skrevet 4. august 2017 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: 10 sept blir det. Blir nok et godt sett å ligge varmt og godt i det der. Så lenge det ikje blir dagen før - da har kusina bursdag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. august 2017 #395 Del Skrevet 4. august 2017 Derfor jeg tok i litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 5. august 2017 #396 Del Skrevet 5. august 2017 Så utrolig vakkert sett! Jeg tipper på en magisk fødsel, og i Harry Potter starter jo reisen 1.9 så det tipper jeg! 1. september Lillebolle ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 5. august 2017 Forfatter #397 Del Skrevet 5. august 2017 4 timer siden, Tonio skrev: Så utrolig vakkert sett! Jeg tipper på en magisk fødsel, og i Harry Potter starter jo reisen 1.9 så det tipper jeg! 1. september Lillebolle ut! Jeg liker måten du tenker på 1.9. setes inn! Kjenner ikke igjen nicket, så skal du være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 5. august 2017 Forfatter #398 Del Skrevet 5. august 2017 HerrN monterte tripptrappen til lillebror i går kveld, og i dag hentet vi nyfødt-sete til den. Så fort lillemor la merke til det, hentet ho babydukka og la den oppi. Ei som tydelig skjønte det var til baby, ja! Blir stadig mer praktisk klar for at han skal komme, så er spent på når han faktisk kommer Lurer stadig på om jeg egentlig er klar for to barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. august 2017 Forfatter #399 Del Skrevet 6. august 2017 37 uker! Og over prematurgrensa! "Markeres" med tidvis heftige kynnere som setter meg halvt ut, så blir deilig å legge seg på sofaen når lillemor skal ha luren sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 8. august 2017 Forfatter #400 Del Skrevet 8. august 2017 Noen ganger blir man litt oppgitt av å forholde seg til flere jordmødre Forrige uke fikk jeg beskjed om at det var godt mulig jeg ville gå over termin denne gangen og, jeg skulle ihvertfall ikke bli overrasket. Denne uka, ny JM og ho mente det var like usikkert som noe annet. Enten forstod ho ikke hva forrige JM mente (det kan skje når som helst, men ikke bli overrasket) eller så var ho tydelig uenig. Jaja. Det går som det går. JM i dag syntes symfyse-fundus-målet mitt var litt høyt (det har steget jevnt forbi "standardkurven"), så om det ikke hadde flatet ut litt til neste uke, ville ho kontakte sykehuset for en vurdering der. Så om han ikke kom til termin, så ville ho at jeg skulle bli satt i gang så han ikke skulle bli så stor før han var ute. Håper jeg slipper, for jeg vil gjerne ha mulighet for å bevege meg denne gangen. Men som sagt, det går som det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå