FruN Skrevet 10. april 2017 Forfatter #241 Del Skrevet 10. april 2017 1 minutt siden, Severus skrev: Jeg tror tynne også kan utvilke svangerskapsdiabetes, de sjekker vel om folk har mye sukker i urinen uansett hvem det er. Ta nå ikke sorgene på forskudd kjære deg, kanskje slipper du unna. Det er jeg helt enig i. Og ja, de gjør jo det. Men jeg slipper ikke unna runde to, legen satte opp time når jeg var der i dag. Og jeg er sikker på at jeg kommer til å få like bra resultater neste gang som jeg fikk i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. april 2017 #242 Del Skrevet 10. april 2017 2 minutter siden, FruN skrev: Det er jeg helt enig i. Og ja, de gjør jo det. Men jeg slipper ikke unna runde to, legen satte opp time når jeg var der i dag. Og jeg er sikker på at jeg kommer til å få like bra resultater neste gang som jeg fikk i dag. Da tar du den en gang til, å består med glans. Det går så fint at, vi heier på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. april 2017 Forfatter #243 Del Skrevet 10. april 2017 3 minutter siden, Severus skrev: Da tar du den en gang til, å består med glans. Det går så fint at, vi heier på deg. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 14. april 2017 #244 Del Skrevet 14. april 2017 På Monday, April 10, 2017 den 21.28, FruN skrev: Dere andre som har vært gjennom glukosebelastningen denne gang, har dere fått beskjed om at den helst skal tas to ganger? Måtte ta den 3 ganger i 2014/2015, pga bmi. Gode resultater hver gang, aldri utslag på urinprøve, og la på meg litt mindre enn det som er anbefalt for den bmien. Såeh ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 15. april 2017 Forfatter #245 Del Skrevet 15. april 2017 4 timer siden, Porcelain skrev: Måtte ta den 3 ganger i 2014/2015, pga bmi. Gode resultater hver gang, aldri utslag på urinprøve, og la på meg litt mindre enn det som er anbefalt for den bmien. Såeh ja. Har fått med meg noen tilfeller der jm/lege ikke tror på resultatet (for det går jo an å jukse..??), så noen må ta den ekstra pga det. Kjenner det provoserer. Synes det blir fokusert for mye på bmi. Greit som et utgangspunkt, men føler det fort er det eneste som skal bety noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 15. april 2017 Forfatter #246 Del Skrevet 15. april 2017 Imorra er jeg 21+0! Merker litt bevegelse fra lillebror, og lurer på hvordan det blir senere siden morkaka ligger på fremveggen. Tiden vil vise! Bekkenet er litt av og på om det er plagsomt, men ingenting av det store Gar begynt å få tydelig gravidmage da Dårlig trente magemuskler hjelper litt der, men det er nå tydelig hva det er uansett I dag er jeg irritert på været. Det SNØR!! SÅ mye snø som har forsvunnet, så kommer det enda mer! Hrmpf... I dag kommer svigermor, vi skal ha lammelår til middag, skal prøve meg på creme brulee som dessert og jeg lurer på om jeg skal være så jålete og bruke penserviset Lillemor styrer på gulvet med legoen ho har skjønt hvordan blir satt sammen, men fy så frustrert ho blir når de blir holdt litt skjevt og ikke passer sammen Går fort over og det er på'n igjen rett etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 17. april 2017 Forfatter #247 Del Skrevet 17. april 2017 Nå har lillemor fått to nye tenner på to dager! Håper det er grunnen til at ho har våknet så tidlig de siste to dagene Nå er det en til som ligger klar til å bryte ut, så blir spennende å se hvor fort det går! Det har gått treigt frem til nå, men to i september, en i desember, så en sent i mars og nå tredje i april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 23. april 2017 Forfatter #248 Del Skrevet 23. april 2017 Vi har en vandrende liten frøken i hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 23. april 2017 #249 Del Skrevet 23. april 2017 Flink! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsy Skrevet 23. april 2017 #250 Del Skrevet 23. april 2017 Så morsomt, flink jente 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 25. april 2017 #251 Del Skrevet 25. april 2017 De blir plutselig så store når de begynner å gå, da er det liksom slutt på babytiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 29. april 2017 #252 Del Skrevet 29. april 2017 Oi, så flink! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 29. april 2017 Forfatter #253 Del Skrevet 29. april 2017 Har forresten glemt å fortelle at frøkna har fått barnehageplass! Nest nærmeste barnehage, fortsatt 2,5-3mil unna (har ikke målt). Distrikts-Norge lenge leve! Men det er greit da. Jeg antar at det er størst mulighet for meg å få jobb i "byen" enn i bygdene som er nærmest, så da blir det greit ift henting og slikt. Det er ihvertfall tanken Også kjenner lillemor til alle de andre på gruppa, og naboene våre jobber der, så om noe skulle blitt krise ift henting, så KAN det jo hende at de er behjelpelige. Lov å håpe, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 29. april 2017 #254 Del Skrevet 29. april 2017 Så bra, gratulerer! Skjønner det er kjipt med lang vei, men du har ihvertfall fått plass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 29. april 2017 Forfatter #255 Del Skrevet 29. april 2017 Det føles ikke så langt, selv om jeg vet det er det Den nærmeste barnehagen er bare 6,5km nærmere ("bare" Her har jeg blitt vant til lange strekninger!). Det føles som kanskje et par km Sjekket forresten nå, det er 2,5 mil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 29. april 2017 #256 Del Skrevet 29. april 2017 Jeg trodde jeg kom fra Distrikts-Norge selv jeg altså, men skjønner at jeg egentlig kommer fra storbyen! Men gratulerer med barnehageplass, deilig å ha det i boks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 29. april 2017 Forfatter #257 Del Skrevet 29. april 2017 1 minutt siden, juliane skrev: Jeg trodde jeg kom fra Distrikts-Norge selv jeg altså, men skjønner at jeg egentlig kommer fra storbyen! Men gratulerer med barnehageplass, deilig å ha det i boks! Takk! Og takk til Spoca og selvsagt Veldig deilig å ha det i boks, selv om vi ikke er 100% sikre på akkurat når ho skal begynne.. men de er heldigvis veldig fleksible, så det ordner seg Det er skikkelig distrikts-Norge her! Kommunen jeg bor i er på størrelse med fylket jeg er fra, og tror det bor flere i kommunen der jeg vokste opp enn det er her Hadde jeg bodd i "byen" her (som strengt tatt har bystatus, det føles bare..feil ), så hadde jeg nok hatt litt mer tankegang som der vi bodde tidligere Der jeg vokste opp er det ca to mil til byen, det er avstanden til butikken nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 30. april 2017 #258 Del Skrevet 30. april 2017 Oi, det var litt av noen avstander! Skikkelig nysgjerrig på hvor du bor nå merker jeg, har nesten aldri hørt om noen med så lang vei til barnehagen. Bor dere veldig øde til, eller er det flere hus rundt dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 30. april 2017 Forfatter #259 Del Skrevet 30. april 2017 4 timer siden, Porcelain skrev: Oi, det var litt av noen avstander! Skikkelig nysgjerrig på hvor du bor nå merker jeg, har nesten aldri hørt om noen med så lang vei til barnehagen. Bor dere veldig øde til, eller er det flere hus rundt dere? En blanding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 1. mai 2017 Forfatter #260 Del Skrevet 1. mai 2017 Tiden flyr! 23+1 allerede! Imorra venter ny kontroll hos jordmor Må si jeg er fryktelig spent på vekta, tror påsken kan ha satt litt spor (ikke at det ble veldig mye godteri, men det ble jo noe ) Merker stadig bevegelse, men ikke så veldig mye. Gleder meg til HerrN og lillemor kan kjenne og I dag skinner sola, det er basar på grendehuset (som jeg stadig sier, jeg bor skikkelig på landet ) og jeg ser vi må ha ny vimpel til flaggstanga.. den har virkelig fått kjørt seg i den voldsomme vinden i senvinter/tidlig vår.. Jeg var så "heldig" at jeg lå våken i et par timer i natt, for en eller annen grunn. Da er det deilig at lillemor stadig sover Deilig med en rolig start på dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå