FruN Skrevet 31. mars 2017 Forfatter #221 Del Skrevet 31. mars 2017 Og der fikk jeg tak i nesten ubrukt Voksi Urban-pose til 700kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 31. mars 2017 Forfatter #222 Del Skrevet 31. mars 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 3. april 2017 Forfatter #223 Del Skrevet 3. april 2017 Jeg fikk sove til halv ni i dag! Halv NI!! Våknet riktignok av ei katte som skulle ut halv seks, og lillemor våknet og av det, men fikk lagt ho ned igjen og la meg igjen selv. Og ho lagde ikke en lyd før jeg var inne hos ho tre timer senere Vet ikke helt når ho våkna, men jeg skal til fysio'n i leggetiden, så HerrN får "slite" med ho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 3. april 2017 #224 Del Skrevet 3. april 2017 Halv ni! Og her var jeg strålende fornøyd med at min vekkerklokke ringte 6.30 og S ikke laget lyd før 6.50. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsy Skrevet 3. april 2017 #225 Del Skrevet 3. april 2017 Halv 9 var lenge ja Tommel opp for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 4. april 2017 Forfatter #226 Del Skrevet 4. april 2017 I dag fikk jeg sove til halv 8 Lillemor våknet 10min etterpå, mens jeg sjekket hvorvidt Skatteetaten mente jeg gjorde en bra jobb eller ei i fjor Jeg gjorde visst det I dag skal vi på lekebesøk/lunsj. Det blir koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 5. april 2017 Forfatter #227 Del Skrevet 5. april 2017 Endelig Skikkelig dirring i magen. Har kjent litt nå og da tidligere og, men nå var det absolutt ingen tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 5. april 2017 #228 Del Skrevet 5. april 2017 Så herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 5. april 2017 #229 Del Skrevet 5. april 2017 Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. april 2017 Forfatter #230 Del Skrevet 10. april 2017 Godt flaska er liten og stått i kjøleskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. april 2017 Forfatter #231 Del Skrevet 10. april 2017 Da er glukosetesten gjennomført og bestått med glans! Må alikevel ta en runde til i juni.. Jeg synes det er unødvendig, og er egentlig litt irritert over det, og hører stadig "jammen, det er jo greit å være sikker!" Og selvfølgelig, ja. Det ER greit å være sikker, men kan det ikke baseres på uklare tester, resultater i grenseland, urinprøver etc? Ikke "å, er det BMIen din?" Hrmpf Ellers gikk timen veldig bra, har fortsatt ikke gått opp (var tilbake på vekta jeg hadde for to mnd siden, men fort at man har en kilo +/- på dagsformen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. april 2017 Forfatter #232 Del Skrevet 10. april 2017 Dere andre som har vært gjennom glukosebelastningen denne gang, har dere fått beskjed om at den helst skal tas to ganger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 10. april 2017 #233 Del Skrevet 10. april 2017 Eg skal ta glukosebelastning etter påske. Var sikker på at eg skulle sleppa unna det, for eg er slank og har ingen i slekta mi som har hatt svangerskapsdiabetes. Men så måtte eg visst gjera det likevel, på grunn av alderen min. Alle gravide over 37 eller 38 år måtte visst ta glukosebelastning, i følge jordmora mi. Og eg er 40. Gruar meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. april 2017 #234 Del Skrevet 10. april 2017 1 time siden, FruN skrev: Dere andre som har vært gjennom glukosebelastningen denne gang, har dere fått beskjed om at den helst skal tas to ganger? Jeg tror man kan utvikle det senere i svangerskapet, mener jeg så det på Jordmødrene som gikk på NRK for en del år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. april 2017 Forfatter #235 Del Skrevet 10. april 2017 3 minutter siden, Severus skrev: Jeg tror man kan utvikle det senere i svangerskapet, mener jeg så det på Jordmødrene som gikk på NRK for en del år siden. Jeg bare stusser over at det ikke var noe jeg måtte når jeg var gravid med lillemor, men nå må jeg ta den to ganger? Greit nok så veier jeg mer nå, men så langt har ikke vekta forandret seg som sagt. Usikker på om jeg har helsekortet fra da, hadde vært interessant å se vektøkningen min fra da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. april 2017 #236 Del Skrevet 10. april 2017 3 minutter siden, FruN skrev: Jeg bare stusser over at det ikke var noe jeg måtte når jeg var gravid med lillemor, men nå må jeg ta den to ganger? Greit nok så veier jeg mer nå, men så langt har ikke vekta forandret seg som sagt. Usikker på om jeg har helsekortet fra da, hadde vært interessant å se vektøkningen min fra da.. Kanskje de vil være helt sikker, men det er jo greit at de følger deg opp uansett da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. april 2017 Forfatter #237 Del Skrevet 10. april 2017 8 minutter siden, Mirabella76 skrev: Eg skal ta glukosebelastning etter påske. Var sikker på at eg skulle sleppa unna det, for eg er slank og har ingen i slekta mi som har hatt svangerskapsdiabetes. Men så måtte eg visst gjera det likevel, på grunn av alderen min. Alle gravide over 37 eller 38 år måtte visst ta glukosebelastning, i følge jordmora mi. Og eg er 40. Gruar meg! Jeg har i utgangspunktet ikke noe imot å ta den, skulle bare ønske det var vanlig prosedyre for alle gravide. Er man i en risikogruppe, forstår jeg selvfølgelig at den bør tas, men at den må tas flere ganger uten annen grunn enn at man er i en risikogruppe synes jeg blir litt feil. Hadde det vært at alle gravide, uansett alder, vekt, helsehistorikk etc hadde måtte ta den, og at risikogruppene måtte ta den to ganger, tror jeg at jeg gladelig hadde tatt den. Håper uansett at du klarer deg fint gjennom den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. april 2017 Forfatter #238 Del Skrevet 10. april 2017 Akkurat nå, Severus skrev: Kanskje de vil være helt sikker, men det er jo greit at de følger deg opp uansett da. Men hvorfor kan det ikke være basert på slikt som jeg nevner over her? Og jeg har på følelsen at det er en ren vekt/BMI-greie. Se seg blind på tall og skjemaer-drit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. april 2017 Forfatter #239 Del Skrevet 10. april 2017 Mer positivt: Jeg er halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. april 2017 #240 Del Skrevet 10. april 2017 (endret) 2 minutter siden, FruN skrev: Men hvorfor kan det ikke være basert på slikt som jeg nevner over her? Og jeg har på følelsen at det er en ren vekt/BMI-greie. Se seg blind på tall og skjemaer-drit. Jeg tror tynne også kan utvilke svangerskapsdiabetes, de sjekker vel om folk har mye sukker i urinen uansett hvem det er. Ta nå ikke sorgene på forskudd kjære deg, kanskje slipper du unna. Endret 10. april 2017 av Severus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå