Gå til innhold

FruN og FamilieN

FruN

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hva det er med meg, men jeg liker russiske navn. Antakelig fordi jeg har et selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Aldrisur skrev:

Åh gurimalla så herlig "langt utpå landet"-motiv! :hoppendeglad:

Og tenk at vesla begynner å gå oppreist som andre mennesker, :rodmer: og bli STORE-søster til en liten bror. Det er stort det.

Et realt, lokalt guttenavn er vel ikke vanskelig å finne der du bor tenker jeg. :rolleyes: Så jeg tipper det blir noe sånt. 

Det er jo bra utpå landet her, så det passer :ler: 

Og ja, tenk :rodmer::sjokkert: Det er veldig rart! Både at ho skal bli storesøster og at ho begynner å bli så stor! (Fortsatt tidvis rart at jeg faktisk er gravid :fnise: ) 

Navnet vi har valgt er ikke så lokalt akkurat :fnise: Hadde nok ikke passet så godt inn med lillemor navn uansett :P 

2 timer siden, Severus skrev:

Jeg vet ikke hva det er med meg, men jeg liker russiske navn. Antakelig fordi jeg har et selv.

Det har jeg ikke tenkt på, men det er jo rett. Hm. 

Navnet mitt er dansk :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FruN skrev:

Det er jo bra utpå landet her, så det passer :ler: 

Og ja, tenk :rodmer::sjokkert: Det er veldig rart! Både at ho skal bli storesøster og at ho begynner å bli så stor! (Fortsatt tidvis rart at jeg faktisk er gravid :fnise: ) 

Navnet vi har valgt er ikke så lokalt akkurat :fnise: Hadde nok ikke passet så godt inn med lillemor navn uansett :P 

Det har jeg ikke tenkt på, men det er jo rett. Hm. 

Navnet mitt er dansk :opplyser: 

Mitt også. :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Aldrisur skrev:

Kanskje vi heter det samme? :hoho:

Kanskje det :hoho: Vet du hva ditt navn betyr? :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Severus skrev:

Kan iallefall si at Olga er ikke mitt navn, bare på Starbucks

Det bare sier du for at folk ikke skal vite at det ER Olga ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FruN skrev:

Kanskje det :hoho: Vet du hva ditt navn betyr? :lur: 

Nei. :laugh:Vet du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, FruN skrev:

Det bare sier du for at folk ikke skal vite at det ER Olga ;) 

Kanskje kommer jeg fra Bolga også

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Severus skrev:

Mitt betyr slem

Det gjør det ikke :opplyser: Det betyr blomst! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg påskeeggene jeg bestilte til de søte små (det ene får stå til pynt i år :P ), og selvfølgelig var det en skikkelig bulk i det ene fra transporten.. og både butikken jeg bestilte de fra OG Blafre er utsolgt for akkurat det egget... Så da fikk vi rettet det greit nok ut, og det får bare være. Blir sikkert noen bruksmerker alikevel etterhvert :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. 

Jeg vet jeg bor på en plass med lang vinter (høyt oppi lia :P ), og snø i seg selv er helt greit. Men nå har det snødd hver dag i en uke. Det holder nå. Vil heller ha noen kuldegrader så snøen holder seg greit til påske. Greit med litt påfyll, men ikke en uke av gangen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos oss driver all snøen å regner bort:sukk:Full storm her faktisk.. Men, men. Vi har vært heldige å hatt snø, og fint vær i en lang periode nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har/har hatt bekkenløsning, hvordan føles det egentlig..? :sjenert: Jeg har enten et litt kranglete bekken eller starten på bekkenløsning - tror jeg. Skal til fysio på mandag, og Gud som jeg gleder meg! Håper han kan hjelpe! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Mumsy skrev:

Hos oss driver all snøen å regner bort:sukk:Full storm her faktisk.. Men, men. Vi har vært heldige å hatt snø, og fint vær i en lang periode nå:)

Det har vært storm på fjellet her nattestid. Har en kite-glad nabo som gav opp nesten før han fikk ut seilet selv når det hadde roet seg dagen etter. Det har vært varmegrader her på dagen, både med og uten sol. Men den sola tar når den er fremme! Det har vært uvanlig lite snø her denne vinteren, husker brøytekanter som tidvis gikk opp i livhøyde når jeg var ute og trillet med lillemor i fjor. Håper det er noe igjen til påske, og at 17.mai blir snøfri :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...