Gå til innhold

FruN og FamilieN

FruN

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm...har vært mistenkelig stille her for lenge nå. :)  *lytte i tråden* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. :fnise: Det er helt i orden. Vi tantene er litt vare for "plutselig fravær" nå for tiden skjønner du. 
Her kommer en liten ting fra meg. Håper at det blir brukt helt til det ikke passer lengre.
*jeg kan sy og strikke nye til konfirmasjonen om det blir ønskelig fra lillerosinen* :jepp: 
2015-a-o-nuevo-vestidos-feliz-navidad-beil_340x270.865471769_1ad0.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser nissens hjelper-antrekket er stort nok til å passe til jul, så det er helt supert til julekort! :jepp: Og så fine matchende sokker :rodmer: Jeg legger inn bestilling på nye etterhvert som det trengs :opplyser: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og ser til jeg også :jepp: Det var et veldig søtt sett du har laget Hoppe, heldige rosin med sånne tanter! 

Kos deg med maten til svigermor :vinke: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får vi se hva som kommer først - lillebror på egenhånd eller timen til igangsetting :P Lillebror er ikke estimert til å være så voldsomt stor, men de så ingen grunn til at jeg skulle gå lengre enn til rundt termin :) Så da kommer han uansett i løpet av neste uke :jepp: 

Vi har kommet oss ned til foreldrene mine nå, så da blir vi her frem til han er ute :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Ok. :fnise: Det er helt i orden. Vi tantene er litt vare for "plutselig fravær" nå for tiden skjønner du. 
Her kommer en liten ting fra meg. Håper at det blir brukt helt til det ikke passer lengre.
*jeg kan sy og strikke nye til konfirmasjonen om det blir ønskelig fra lillerosinen* :jepp: 
2015-a-o-nuevo-vestidos-feliz-navidad-beil_340x270.865471769_1ad0.jpg

Sitere for å sikre bevaring av @Hoppetaujenta løfte langt inn i fremtiden. :hoho: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gravid:Heisann @FruN !

Skrev du et sted at lillebror skulle *settes igang* på tirsdag? Jeg har lett etter akkurat det innlegget, men finner det ikke igjen.

Om jeg husker riktig så er det jo bare noen usle timer igjen nå da? Hvordan er ståa i dag? :)  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Kaffe er uansett ikke noe særlig å friste med, gravid eller ei :hoho: Heller gjerne annet varmt i koppen da :jepp: 

Du husker helt rett @Aldrisur :Nikke: Det føles som det går rolig for seg, så er spent på hva de sier på sykehuset i morra :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FruN skrev:

Kaffe er uansett ikke noe særlig å friste med, gravid eller ei :hoho: Heller gjerne annet varmt i koppen da :jepp: 

Du husker helt rett @Aldrisur :Nikke: Det føles som det går rolig for seg, så er spent på hva de sier på sykehuset i morra :) 

Jeg bommet visst med (minst) en hel uke i tippekonkuransen :fnise: 

Tvi, tvi til @FruN  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...