Aldrisur Skrevet 8. august 2017 #401 Del Skrevet 8. august 2017 Jeg satt akkurat og lurte på hvordan dagen din hadde vært i dag. Jeg synes det er bra at man får så god oppfølging i dag jeg. Selv aner jeg ikke en gang hva symfyse-målet er og hvorfor det måles. Betryggende å vite at JM følger en opp, men forstår at det kan være frustrerende å få så forskjellige meldinger. Det går som det går, men viktig at du føler deg trygg og ikke har for mange plager nå på slutten av sv.skapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 8. august 2017 Forfatter #402 Del Skrevet 8. august 2017 Har vært på tur i dag da! Overraskende lite sliten, men bekkenet kunne selvfølgelig vært bedre Fikk kjøpt beskyttelsestrekk til baksetet, diverse tilbehør til tripptrappene og badestol til lillebror (stor balje, greit med litt støtte ) Fikk med litt andre småting og, merkelig nok Aldri; Symfyse-fundus-mål er egentlig bare en utvendig måling av livmora, og den - som med så mye annet - skal gjerne være innenfor en viss normal Er helt enig i at det er god oppfølging, er glad for det Føler meg trygg og ivaretatt, selv om det blir litt forskjellige meninger og erfaringer fra de innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 11. august 2017 Forfatter #403 Del Skrevet 11. august 2017 Kjenner jeg gleder meg til å få dusjet uten å bli sliten! Det er egentlig utrolig mye jeg gleder meg til å få gjort når den magen har minsket Blandt annet så slipper jeg unna den ikke alltid stødige jordmortjenesten her oppe.. Fikk beskjed om at kontrollen neste uke blir utsatt pga manglende jordmor, greit nok. Men siden det visstnok var litt viktig å få målt den magen min, må jeg inn til legen i stedet. Helt greit det og. Der er det selvfølgelig fullt opp, så jeg må bare dukke opp og håpe jeg kommer inn. Ohmmm, praktisk talt bare dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 12. august 2017 #404 Del Skrevet 12. august 2017 Så kjedelig, får håpe du får kontroll snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. august 2017 Forfatter #405 Del Skrevet 13. august 2017 10 timer siden, SPOCA skrev: Så kjedelig, får håpe du får kontroll snart! Ordner seg nok Blir kontroll uka etter uansett (så lenge det kkke skjer noe annet ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. august 2017 Forfatter #406 Del Skrevet 13. august 2017 38+0! Begynner å nærme seg ordentlig I natt har lillemor sovet i storjenteseng for første gang! Fant ut at vi skulle skaffe en mellomting av sprinkel- og juniorseng, og Barnas Hus hadde tilbud på en som passet midt i blinken Ho var så veldig opptatt av den når den stod ferdig at vi fant ut ho kunne få prøve å sove der. Det tok sin tid før ho sovnet, ny seng på ny plass i rommet, men ho sovnet til slutt Ikke har ho prøvd å klatre ut heller! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. august 2017 Forfatter #407 Del Skrevet 13. august 2017 Kan jo legge inn bilde av senga 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. august 2017 #408 Del Skrevet 13. august 2017 Den var fin. Så mye som holder på å skje hos dere for tiden. Gleder meg sammen med dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 16. august 2017 Forfatter #409 Del Skrevet 16. august 2017 Da blir det vekstkontroll! Vet ikke helt når, for har ikke fått time enda Delvis snek meg inn til legen i HerrNs time, så jeg fikk sjekket litt. Og etter å ha rådført seg med en annen, sendte legen henvisning til sykehuset Så får vi se hva de mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 18. august 2017 #410 Del Skrevet 18. august 2017 Åh, så koselig, nydelig seng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 20. august 2017 Forfatter #411 Del Skrevet 20. august 2017 På 18.8.2017 den 11.58, SPOCA skrev: Åh, så koselig, nydelig seng! Er veldig fornøyd I natt våknet vi av er skikkelig brak etterfulgt av lillemors vræl. HerrNs første tanke var at ho hadde ramlet ut, men det var en krok med diverse på som falt ned og vekket oss. Men fy som vi skvatt! Vet ikke hvor lenge lillemor lå våken etterpå, men ho sov ihvertfall LENGE i dag! Tok ho vel opp kvart over 11 39+0 i dag, og vi har fått time til vekstkontroll på torsdag Da skal jeg tvinge HerrN inn på et spisested jeg har siklet på siden april/mai Det SKAL testes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Lerke Skrevet 20. august 2017 #412 Del Skrevet 20. august 2017 På Wednesday, August 16, 2017 den 23.08, FruN skrev: Da blir det vekstkontroll! Vet ikke helt når, for har ikke fått time enda Delvis snek meg inn til legen i HerrNs time, så jeg fikk sjekket litt. Og etter å ha rådført seg med en annen, sendte legen henvisning til sykehuset Så får vi se hva de mener Spørs om du trenger den timen etter nattens sjokkoppvåkning. Overbelastede kroker med sliten tape har vi vel de fleste opplevdelser med? Jeg trodde det var innbrudd den gang da, og kroker blir skrudd opp i ettertid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 20. august 2017 Forfatter #413 Del Skrevet 20. august 2017 3 minutter siden, Lille Lerke skrev: Spørs om du trenger den timen etter nattens sjokkoppvåkning. Overbelastede kroker med sliten tape har vi vel de fleste opplevdelser med? Jeg trodde det var innbrudd den gang da, og kroker blir skrudd opp i ettertid. Det rare med den kroken var at den verken var overbelastet eller festet med teip Men den var vel sliten av mange års bruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Lerke Skrevet 20. august 2017 #414 Del Skrevet 20. august 2017 1 minutt siden, FruN skrev: Det rare med den kroken var at den verken var overbelastet eller festet med teip Men den var vel sliten av mange års bruk Den beinløse du har hatt besøk av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 20. august 2017 Forfatter #415 Del Skrevet 20. august 2017 24 minutter siden, Lille Lerke skrev: Den beinløse du har hatt besøk av? Tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 20. august 2017 Forfatter #416 Del Skrevet 20. august 2017 (endret) Nå som jeg har styret litt rundt fant jeg ut at det egentlig er godt å ha en avreisedag å forholde seg til, for jeg drar ikke hjem etter sjekken på torsdag (drar til foreldrene mine). Jeg har ikke lyst til å komme hjem til oppvaskberg, fullt av skittentøy (kommer hjem med nok..), rot, søppel og andre ting jeg ikke har lyst til å måtte bruke energi på rett etter fødsel. Nå har jeg 3 dager å få unna det verste på, og det føles egentlig ganske bra Nå har jeg fått skiftet sengetøy, satt på en klesvask, ryddet en del av kjøkkenet og ryddet sammen søppel. Søpla får HerrN gå ut med, så gjenstår støvsuging, mer klesvask, vaske badet og rydde litt ellers i huset Kanskje jeg til og med får vasket gulvet Endret 20. august 2017 av FruN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Lerke Skrevet 20. august 2017 #417 Del Skrevet 20. august 2017 Nå gjør du akkurat det gamle jordmødre sa at skulle gjøres for å få satt fart på fødselen. Tar HerrN deg i tillegg ut på en heftig kjøretur på humpete veier så hjelper det og på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 20. august 2017 Forfatter #418 Del Skrevet 20. august 2017 1 time siden, Lille Lerke skrev: Nå gjør du akkurat det gamle jordmødre sa at skulle gjøres for å få satt fart på fødselen. Tar HerrN deg i tillegg ut på en heftig kjøretur på humpete veier så hjelper det og på. Sånne kjerringråd har blitt (heldigvis) tilbakevist Selvfølgelig kan ting begynne etter slike omganger, men da har kroppen allerede begynt å forberede seg Nå synes jeg han bare kan holde seg inne til ihvertfall torsdag, for da er jeg myye nærmere sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Lerke Skrevet 20. august 2017 #419 Del Skrevet 20. august 2017 Han kommer når han bestemmer seg for å komme. Ikke ett sekund før, nesten uansett hva du gjør og vi andre skriver og mener. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 21. august 2017 Forfatter #420 Del Skrevet 21. august 2017 I dag hentet jeg pakke på posten, fra snille @Lyskula Masse fine strikkeplagg og litt annet i ull Gleder meg til å bruke det! Lillemor har vært skikkelig klengete/mammadalt i det siste..lurer på om ho forstår på en eller annen måte at ho snart må dele på meg Dere andre som har barn fra før, var det noe forandring på de før fødsel av nr 2? Blir spennende å se hvordan ho reagerer på å være vekk fra meg et par dager og, ho har ikke vært det før. Ellers trulter dagene videre.. ikke mye spennende som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå