mia83 Skrevet 9. juni 2017 #321 Del Skrevet 9. juni 2017 Menkomel er best den som er hvit med grønne striper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. juni 2017 Forfatter #322 Del Skrevet 10. juni 2017 Den skal jeg se etter, selv om jeg tviler på at jeg finner her oppe Takk for tipset, Mia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 10. juni 2017 Forfatter #323 Del Skrevet 10. juni 2017 Når du har ca 2,5 mnd igjen, og du begynner å få problemer med å bøye deg.. Godt lillemor går, men blir jo litt løfting uansett. Går greit så lenge jeg ikke må løfte ho fra gulvet da. Men med mindre jeg får tilpasset meg litt blir det lite gulvrydding fra meg på en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. juni 2017 #324 Del Skrevet 12. juni 2017 Vel vel da blir det Herr N som må gjøre det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 12. juni 2017 Forfatter #325 Del Skrevet 12. juni 2017 mia83 skrev (På 12.6.2017 den 5.28): Vel vel da blir det Herr N som må gjøre det da Ekspander Han skal bli vant med mye fremover Nå sitter jeg på legekontoret, har fått i meg sukkergugge og venter på at tiden skal gå. Legen hadde tydeligvis ledig tid, for jeg har vært der inne allerede (har egentlig time 10.30) Skal bare innom etter selve prøvesvaret etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 12. juni 2017 Forfatter #326 Del Skrevet 12. juni 2017 Da var siste glukosebelastning gjennomført og "bestått", mat og drikke er inntatt og vi er kommet hjem Er glad jeg slipper å bruke hele formiddagen på legekontoret resten av svangerskapet, for det tar mye energi! Er sykemeldt ut svangerskapet da, siden det verken er reelt at jeg rekker å få meg jobb, eller klarer å fungere i en før permisjonen starter, og jeg begynte å tenke på hva byråkratene i NAV sentralt skulle finne på for å kødde det til for meg økonomisk sett... Deilig å ha det av skuldrene Så var det denne antistoff-vaksina da... Jeg fikk ikke tatt den hos jm forrige uke fordi ho ikke fikk tak i prøvesvaret på hvorvidt jeg skulle ha den eller ei. Men siden jeg hadde legetime i dag, så skulle jeg i så fall få den i dag. Men den vaksina er ikke noe de har liggende til vanlig, så når den ikke var på helsestasjonen, ringte legen til sykehuset for å få en tilsendt (skal visst helst ta den på sykehuset, men siden jeg bor i en utkantkommune, kan de få den tilsendt). Etter jeg hadde henta lillemor hos barnevakta, og sittet der en stund, vært innom butikken og endelig satt meg ned hjemme, ringer legekontoret; vaksina lå hos de! Så må må jeg tilbake imorra for å ta den. Imorra skal gubben (endelig) til frisøren kl 12, så jeg må komme meg avgårde ganske tidlig for at han skal rekke timen sin.. Det tar nesten en time å kjøre til legen, samme tid tilbake og det tar 20 min å kjøre til frisøren. Men i verste fall sender de drosje da. Det frister VELDIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 12. juni 2017 Forfatter #327 Del Skrevet 12. juni 2017 Nå merker jeg det faktisk begynner å nærme seg Sendte akkurat foreldrepengesøknad! 79 dager igjen til termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. juni 2017 Forfatter #328 Del Skrevet 13. juni 2017 Jippi! Slipper å stresse i dag, jeg kan ta den vaksina imorra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. juni 2017 #329 Del Skrevet 13. juni 2017 Godt å slippe stress. Du bor såpass i utkantstrøk ja... Jeg synes vi bor landlig til og vi bort 10 min kjøring fra sentrum Veldig greit at du fikk sykemelding da. Du burde vel egentlig fått det før synes jeg ettersom du sliter med bekkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. juni 2017 Forfatter #330 Del Skrevet 13. juni 2017 10 min til sentrum, ja Jeg bruker lengre tid til butikken (ikke nærbutikken da, men den er jeg ikke flink til å bruke.. ) Det tok meg 10 min å sykle til sentrum der vi bodde tidligere. Har blitt litt forandring Jeg kunne sikkert spurt om sykemelding tidligere, men har ikke tenkt på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 13. juni 2017 #331 Del Skrevet 13. juni 2017 Du må gi meg fullt referat på hvordan den vaksina funker altså, jeg skal ta den torsdag i neste uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. juni 2017 Forfatter #332 Del Skrevet 13. juni 2017 juliane skrev (På 13.6.2017 den 11.56): Du må gi meg fullt referat på hvordan den vaksina funker altså, jeg skal ta den torsdag i neste uke... Ekspander Will do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. juni 2017 Forfatter #333 Del Skrevet 13. juni 2017 Når du avtaler at penger skal flakse avgårde Men sånn er det med hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 14. juni 2017 #334 Del Skrevet 14. juni 2017 Ja hus er dyrt Virker som om det alltid er noe å gjøre med hus. Enten male eller bytte ut eller pusse opp eller andre ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 14. juni 2017 Forfatter #335 Del Skrevet 14. juni 2017 juliane skrev (På 13.6.2017 den 11.56): Du må gi meg fullt referat på hvordan den vaksina funker altså, jeg skal ta den torsdag i neste uke... Ekspander @juliane Det er ikke så mye å rapportere om den vaksina, annet enn at den ble satt øverst i skinka, og jeg måtte sitte på venterommet en halvtime i tilfelle jeg reagerte Vi fikk testet ut maten på den sesong-åpne kafeen i byen da, og det var Blir nok noen flere turer dit i løpet av sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 15. juni 2017 Forfatter #336 Del Skrevet 15. juni 2017 Da har mor fått svingt seg litt i arbeid i dag! Skiftet olje på gressklipperen, kastet litt søppel og luket bittelitt blandt blomstene. Uplanlagt fikk jeg inspirert gubben til å (endelig) sette sammen kassa til uteleker. Da gjenstår det bare å få utelekene ut Fikk satt gressklipperen til lading og, så kom sola frem et øyeblikk og dro med seg noen dråper fra oven. Siden samme været er meldt i morgen, håper jeg vi får klippet gresset til helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 17. juni 2017 Forfatter #337 Del Skrevet 17. juni 2017 Det er utrolig hva litt mat kan gjøre... Var helt på bristepunktet av hvordan det ser ut her, alt som bør/må gjøres, og at det straks er tomt for brød. Jeg sliter virkelig med både psykisk og fysisk energi til å ta fatt i noe som helst, men er heldigvis ikke på nivået "sitte ned og bryte sammen i gråt" lengre. Bilen lekker/drikker kjølevæske, så jeg tør ikke kjøre til butikken etter brød. Kjøkkenet er overfylt med oppvask, så det lille jeg har av benkeplass synes ikke. Gresset må klippes, og gressklipperen er endelig klar, men siden frøkna sover ute, ville ikke HerrN starte med det nå. Så er det alt "det vanlige" med leker som aldri blir ryddet sammen (gidder jo ikke på dagtid, men hadde vært deilig å orket på kvelden), gulv som er bøssete og møkkete, rot over alt, senger og fuglebur som bør byttes på, klesvask osv. Det er et pes å gå ut med søpla. Jeg har virkelig lyst til å få hjelp, men jeg vet ikke om jeg ville sluppet inn noen Det er lite til ingen drahjelp i gubben, så skal jeg få med han, er det noe annet å bruke energi på.. Kan jeg bare grave meg ned, og komme opp når alt er fikset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 18. juni 2017 Forfatter #338 Del Skrevet 18. juni 2017 (endret) 30+0, og 3/4 av svangerskapet er over Når jeg tenker på det, så føles det bare rart å snart ha to barn. Det skal være en til her? Amming, mer bleieskift, nytt lite menneske å passe på og styre rundt med. Helt surrealistisk Lurer på hvordan jeg blir i slutten denne gang, sist var det null stress, selv med overtiden. Kommer det til å starte på egenhånd denne gangen? Kommer jeg til å være hjemme når det vet starter, vil det gå fortere og knapt rekke frem til sykehuset? Om vi rekker frem Etter planen skal søstera mi være med denne gange og, håper det går seg til Ellers går no dagan.. fikk begynt på jungelen ute i går, jeg fant igjen kjøkkenbenken, og lillemor har hellet vann over hodet i balja et par ganger Og ho skulle absolutt ha med seg dukka i senga, pappa'n skulle til og med gi den nattakos Endret 18. juni 2017 av FruN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 19. juni 2017 Forfatter #339 Del Skrevet 19. juni 2017 Da var det bare å vente på at bilen blir henta! Kunne kjørt den til verksted selv, men siden vi har sånn fin assistanse-tjeneste tilgjengelig, kan vi få bilen fraktet ned til verksted (vi er "sære" og foretrekker merkeverksted - også en av grunnene til at vi har den tjenesten), og det er 10 mil unna. Grei løsning for familielogistikkens del I tillegg får vi leiebil for den tiden vår bil er på verksted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsy Skrevet 19. juni 2017 #340 Del Skrevet 19. juni 2017 God bedring til bilen. Er den veldig syk? Kjekt at de kommer å henter den da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå