FruN Skrevet 31. mai 2017 Forfatter #301 Del Skrevet 31. mai 2017 I dag har vi vært i "svigermor-byen" og plukket ut gjestesenger for svigermor (siden det er vi som sover der mest, fikk vi velge noen vi likte. Snille svigermor) samt at jeg fikk tak i litt småplukk, deriblant diverse barnesikringsstæsj til kjøkkenet. Kjøpte et par ting til badet og, men får se om/når det blir aktuelt å bruke det. Kjekt å ha liggende ihvertfall, når vi bor såpass langt unna der jeg vet de har det Så ble det junk til middag, favoritt-gatekjøkkenet vårt (som vi ikke husker sist vi var innom ) har en litt usikker fremtid da det skal bygges på tomta den er på. Og siden jeg har hatt skikkelig lyst på kebab derfra noen ganger i løpet av det siste halvåret, fant vi ut at anledningen bydde seg i dag Håper de finner annen plass til bua, eller andre lokaler! Beste kebaben jeg vet om Sikkert tre-fire år siden sist, og like bra Innimellom alt nevnt dro HerrN og lillemor til svigermor hvor lillemor storkoste seg med grus, hvite pyntesteiner, plen, leker og klatring på det ho kom til Jeg er passe skutt etter dagen, bekkenet er ubestemmelig og jeg er glad jeg har time hos fysio'n imorra (siste før frikort!) Og jeg må skryte av HerrN! Han har vært røykfri siden fredag! Håper det holder! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 31. mai 2017 #302 Del Skrevet 31. mai 2017 Først og fremst gratulerer til HerrN! Det er i hvert fall en god begynnelse. Høres ut som dere har hatt en innholdsrik dag. Kebab kan være skikkelig godt ja. Jeg har ikke spist sånn norsk Kebab siden en gang på 80-tallet. Da var det en liten kiosk på Aker Brygge som hadde noen veldig gode slurp slurp, men den er lagt ned. Vi får krysse fingrene for din kiosk. Lykke til hos fysioen i morgen og ha en koselig kveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 4. juni 2017 Forfatter #303 Del Skrevet 4. juni 2017 28+0 og tredje trimester starter! Skal til jm på tirsdag, hvor jeg også skal få..noe..siden jeg er rhesus negativ. Husker bare ikke hva ho kalte det Det er uansett for å forebygge antistoffer Neste uke er det ny glukosebelastning og time hos legen. Ellers er det bekkenet som er plagsomt, samt sure oppstøt/halsbrann. Stort sett i god form 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 4. juni 2017 #304 Del Skrevet 4. juni 2017 Det er en vaksine du skal få, tror det er samme sprøyte som du sikkert fikk etter fødsel forrige gang. Jeg skal også få, men jeg må faktisk til ahus for å ta den, og har ikke fått time før jeg er 31 uker på vei. Har jo lest at den skal tas på 28-ukerskontrollen, så jeg ringte og hørte, men det var visst helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 5. juni 2017 Forfatter #305 Del Skrevet 5. juni 2017 Det var vaksine, ja Husker ikke at jeg fikk den etter forrige gang, men jeg var så bedøvd at jeg merket det nok ikke Dessuten var nok det lille mennesket på brystet mitt distrahering nok Så rart at du må vente så lenge, her satte jm opp time så jeg fikk den nå, selv om jeg allerede hadde legetime uka etter. Blir nok bra okke som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 5. juni 2017 Forfatter #306 Del Skrevet 5. juni 2017 At det skal være så utmattende å bade en unge HerrN hjalp heldigvis med tannpuss og legging, og etter litt serieglaning og eplekake, tok formen seg opp Skulle ryddet leker, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. juni 2017 Forfatter #307 Del Skrevet 6. juni 2017 Når klokka er 9, du har kommet deg opp, stelt og kledd på deg, og ungen fortsatt sover Lurer på om jeg bør vekke ho snart da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsy Skrevet 6. juni 2017 #308 Del Skrevet 6. juni 2017 Det hørtes veldig behagelig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. juni 2017 Forfatter #309 Del Skrevet 6. juni 2017 9 timer siden, Mumsy skrev: Det hørtes veldig behagelig ut Det var det! Ho våknet kvart over 9, så jeg fikk en hel time for meg selv Kontroll gjennomført, og alt står bra til Har gått opp 3 kg, men med vekt av dittendatten og det faktum at jeg ikke akkurat har ligget unna godteri, synes jeg det er helt innenfor JM stresset ikke heller Fikk ikke den vaksinen da, for det var noe styr med prøveresultatene. Så da var ikke JM sikker på om det i det hele tatt var nødvendig for meg å ta vaksinen. Skal heller ta den til uka ho legen. Etter vi hadde vært på helsestasjonen spiste vi litt på bakeriet (ettersom favorittkafeen vår er stengt ), så ble det nye sko på mor Når vi kom hjem og skulle lage middag, stakk lillemor av med pølsepakka og greide å bite seg gjennom tre pølser før ho skjønte at de faktisk skulle stekes Ho kom ikke gjennom plasten da, så er passe imponert Har også fått lagt ut takbyttet på mitt anbud, så nå er det snart bare å velge og vrake i tilbud tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. juni 2017 #310 Del Skrevet 6. juni 2017 Ser for meg den lillesnuppa gjemme seg i en krok mens hun biter i pølsepakka. Glad i pølser da! Høres ut som om du har fine dager FruN. Kanskje greit at det ikke er +28 grader om dagen, det kan bli litt for varmt for en gravidkropp. I tillegg går jo tiden fort nå fram til termin. Jeg mener, sommeren går jo så superfort. Virker som du har en grei JM også. (Prøver å lære meg alle disse nye forkortelsene) Og lykke til med anbudene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. juni 2017 Forfatter #311 Del Skrevet 6. juni 2017 (endret) 13 minutter siden, Aldrisur skrev: Ser for meg den lillesnuppa gjemme seg i en krok mens hun biter i pølsepakka. Glad i pølser da! Høres ut som om du har fine dager FruN. Kanskje greit at det ikke er +28 grader om dagen, det kan bli litt for varmt for en gravidkropp. I tillegg går jo tiden fort nå fram til termin. Jeg mener, sommeren går jo så superfort. Virker som du har en grei JM også. (Prøver å lære meg alle disse nye forkortelsene) Og lykke til med anbudene! Ho sprang rundt på kjøkkenet og så ut som ho bare holdt den til munnen, kanskje sugde litt på den, så når pappa'n fikk tak i den, så han hva ho hadde greid Og ja, pappas pannestekte pølser er nam! Ho spiste nesten tre stykker Og je, det er veldig greit med den temperaturen! Kunne gjerne vært opphold da, så lillemor fikk vært litt mer ute. Jeg har ikke regntøy som passer akkurat nå, så jeg får liksom ikke vært ute med ho Blir nok bedre etterhvert Jeg har ikke en jordmor, jeg har tre Med andre ord; det er ingen fast, de jobber turnus. Men så langt er det bare hyggelige damer jeg har møtt på, så det er helt i orden Om det plutselig hadde vært behov for følge eller hjemmefødsel, har jeg jo en favoritt, men vi får håpe det ikke trengs Og takk! Det har kommet tre stk som vil komme på befaring allerede! Endret 6. juni 2017 av FruN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 6. juni 2017 #312 Del Skrevet 6. juni 2017 Du får skaffe deg en sånn FruN! Ser ut som det skal bli litt regn framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. juni 2017 Forfatter #313 Del Skrevet 6. juni 2017 Kanskje det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 6. juni 2017 #314 Del Skrevet 6. juni 2017 Så bra at dere får respons på mitt anbud. Vi la ut en jobb her for noen uker siden, og fikk lite respons. Håper dere får mange som gir hyggelig pris og godt arbeid! Så hyggelig med bakeribesøk. Så kjipt med stengt kafé, er den helt stengt eller bare sesongstengt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. juni 2017 Forfatter #315 Del Skrevet 6. juni 2017 18 minutter siden, Nautika skrev: Så bra at dere får respons på mitt anbud. Vi la ut en jobb her for noen uker siden, og fikk lite respons. Håper dere får mange som gir hyggelig pris og godt arbeid! Så hyggelig med bakeribesøk. Så kjipt med stengt kafé, er den helt stengt eller bare sesongstengt? Den er helt stengt, litt usikker på hvorfor, men vet ihvertfall at bygningen er solgt. Kan ha noe med det å gjøre. Er noe nytt på vei inn der nå, men vi får se hva det blir. Nå åpner snart en sesongåpen restaurant/kafé, så må teste ut den igjen Ja, det var bra med respons så langt Første befaring er på torsdag, så håper det ikke regner for kraftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 8. juni 2017 Forfatter #316 Del Skrevet 8. juni 2017 Befaringen ble utsatt - de hadde kjørt på en elg på veien hit! Begynte å stusse når jeg ikke hadde sett eller hørt noe fra de når klokka hadde passert halv 11 (de skulle være her 10), så jeg tok kontakt. De kommer imorra i stedet da Det regner stadig, og jeg har skikkelig lyst på kakao med krem - jeg har bare ikke krem! De har jo på butikken, men neste problem er at jeg ikke har lyst til å gå ut Da må jeg dusje, noe jeg har godt mulighet til siden lillemor sover. Men stolen min er så god Og etter dusjen må jeg vente på at ho våkner, og jeg vil ha nå Totalt i-landsproblemer! Jeg har ihvertfall kakao Natt til i går hadde det visstnok kommet en elg inn i hagen her! Lillemor hadde våknet litt tidligere og nesten sovnet igjen, så tok elgen i å raute så ho våknet igjen. Men dyret forsvant etterhvert og jenta sovnet, så det ble ikke noe problem Mora sov gjennom hele greia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. juni 2017 #317 Del Skrevet 9. juni 2017 Uffda.. godt det gikk bra med "befarerne" Nam nam kakao med krem! Endte det med at du dro ut etter krem? Du kan jo kjøpe en sånn kremspray og ha liggende i kjøleskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. juni 2017 Forfatter #318 Del Skrevet 9. juni 2017 Nei, jeg gjorde ikke det. Ble kakao uten Sånn kremspray blir liksom ikke helt det samme, men kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 9. juni 2017 #319 Del Skrevet 9. juni 2017 Kremspray er helt ok å ha på kakaoen altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. juni 2017 Forfatter #320 Del Skrevet 9. juni 2017 Det er bare jeg som er sær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå