Aldrisur Skrevet 1. mai 2017 #261 Del Skrevet 1. mai 2017 På 29.4.2017 den 20.57, FruN skrev: Det føles ikke så langt, selv om jeg vet det er det Den nærmeste barnehagen er bare 6,5km nærmere ("bare" Her har jeg blitt vant til lange strekninger!). Det føles som kanskje et par km Sjekket forresten nå, det er 2,5 mil Gratulerer med barnehageplass FruN!! Hvis det er den store barnehagen inne i byen, så ville jeg bare fortelle deg at det er en av mine absolutte nærmeste venninner som er styrer der. Så vet du det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 1. mai 2017 Forfatter #262 Del Skrevet 1. mai 2017 45 minutter siden, Aldrisur skrev: Gratulerer med barnehageplass FruN!! Hvis det er den store barnehagen inne i byen, så ville jeg bare fortelle deg at det er en av mine absolutte nærmeste venninner som er styrer der. Så vet du det. Takk! Det er nok ikke den da, det er en som ligger halvveis mellom her og byen Den bhg du nevner må ha en fin leder, siden ho er så god venninne med deg Lillemor våknet for et kvarter siden! Det er det lengste ho har sovet på lange tider! Så mor fikk nesten to timer med egentid på morgenen! Det er enda sjeldnere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. mai 2017 #263 Del Skrevet 1. mai 2017 Akkurat nå, FruN skrev: Takk! Det er nok ikke den da, det er en som ligger halvveis mellom her og byen Den bhg du nevner må ha en fin leder, siden ho er så god venninne med deg Lillemor våknet for et kvarter siden! Det er det lengste ho har sovet på lange tider! Så mor fikk nesten to timer med egentid på morgenen! Det er enda sjeldnere! Jaaaa, hun er supergod og elsket av både barn og foreldre. Det blir nok fint for Lillemor i den andre barnehagen også. Så herlig for deg å ha litt egentid på morgenen. Man trenger det av og til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 2. mai 2017 Forfatter #264 Del Skrevet 2. mai 2017 23+2! JM-timen i dag gikk bra, vi hadde det litt moro med dataen som påstod at jeg var 75 uker gravid Fikk rettet det opp da Er en kilo opp fra startvekt, er spent på hvordan det går videre. Neste kontroll skal jeg få antistoff-vaksine, siden jeg er r-, så er det ny GB etter det. Siden bekkenet krangler og er tidvis vondt, har jeg fått "forbud" mot å gå unødig i trapper. HerrN har vært flink til å la meg slippe i dag, så det blir spennende å se om han (og jeg) husker på det etterhvert som tiden går Fikk og beskjed om å bære vekt jevnt fordelt, det blir en utfordring med bæring av lillemor Har en tendens til å sette ho til hofta Uansett blir det fort at HerrN må bære inn/opp matvarer og slikt, det er helt greit for meg, altså! IG ut med søppel Ellersi dag har det vært knallvær! Håper det er like fint imorra, for da skal jeg endelig få vært litt ute med lillemor! Været her i det siste har vært; rolig vind og snøvær eller klart med sterk vind... Og passe kaldt. I dag var det oppe i nesten 20 grader! Lillemor fikk vært ute litt med pappa'n etter vi kom hjem og jeg lagde middag, det var stas. Ho gikk rundt halve huset!! Inkludert en passe bratt gressbakke! Jeg ble imponert av lille frøkna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsy Skrevet 6. mai 2017 #265 Del Skrevet 6. mai 2017 Shit, 75 uker gravid Det hadde vært noe det Det er godt å kunne få mannen til å gjøre litt ekstra på grunn av vondt bekken Det er bare så kjedelig at det er så lett å glemme hva man ikke burde gjøre, så får man så utrolig vondt etterpå.. Jeg er så misunnelig på alle som har godvær og varme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 6. mai 2017 Forfatter #266 Del Skrevet 6. mai 2017 3 timer siden, Mumsy skrev: Shit, 75 uker gravid Det hadde vært noe det Det er godt å kunne få mannen til å gjøre litt ekstra på grunn av vondt bekken Det er bare så kjedelig at det er så lett å glemme hva man ikke burde gjøre, så får man så utrolig vondt etterpå.. Jeg er så misunnelig på alle som har godvær og varme Er det da jeg skal si at det er nesten ubehagelig varmt her i dag? Særlig siden det er lite skygge akkurat nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 7. mai 2017 Forfatter #267 Del Skrevet 7. mai 2017 24 uker Nå begynner jeg å merke spark og sånt på utsiden, gleder meg til HerrN får kjenne det og Bekkenet holder seg stabilt ømt, og merker det ikke er stort jeg trenger gjøre før det blir vondt. Heldigvis ikke krøplende, men såpass at jeg må holde meg i ro så det ikke blir det. Lillemor blir stadig stødigere på beina, noe som er fint med tanke på bekkenet Ho vil gjerne bli holdt av meg mens jeg lager middag da, det er jo så spennende! Prøver å ha ho sittende i høystolen, men det er med varierende hell Snart er det 17.mai, og jeg og lillemor skal med til foreldrene mine. HerrN slipper unna i år som i fjor, litt for at lillemor ikke er så aktivt deltagende. Men fra neste år slipper han ikke unna I tillegg prøver han -igjen- å slutte å røyke, så han er ikke helt i sosial modus når han holder på nå Ikke at han er en spesielt sosial person, men nå som han har røykeslutt-tabletter som i tillegg gjør han kvalm.. Ja.. Dropper den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 7. mai 2017 Forfatter #268 Del Skrevet 7. mai 2017 Jeg merker det i år som i de siste på denne tiden...bunader dukker opp både her og der. Jeg vil også haaaa!! Jeg angrer så fælt på at jeg sa jeg ikke ville ha bunad til konfirmasjonen min Jeg fikk en stakk for 4 år siden av svigermor og bestemora til HerrN, med litt sølv, men den passer jo ikke. Skjorta er litt knapp, både i lengden (skal være kort, men..) og i mansjettene. Alt for stor rundt livet, både i vest og stakk, og tror den rekker meg til midt på leggen (noe som ikke nødvendigvis er helt feil det heller, men igjen..) Er ikke akkurat noen systue her oppe jeg kan oppsøke heller, og stakken er ikke å få tak i lengre såvidt jeg vet.. Ikke at jeg trenger å tenke for mye på det i år akkurat, men vil så gjerne pynte meg i bunad/stakk jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsy Skrevet 8. mai 2017 #269 Del Skrevet 8. mai 2017 Tror det er mange som føler det sånn på denne tiden av året Men det er veldig fint å være pyntet i andre ting enn bunad også! Når jeg konfirmerte meg var det et skikkelig press på at det skulle være bunad på jentene, det er jo et innmari dyrt plagg, så da ble det jo noen få som ikke ville/ikke hadde råd til det. Av 30 jenter var det kun 3 stykker som ikke hadde bunad, det ble jo liksom lagt merke til i kirken. Trist at det skal være et sånn klespress egentlig. Men jeg må si jeg er veldig glad jeg fikk bunad til konfirmasjonen min, det er et veldig staselig plagg men den passer jo dessverre ikke i år da Du har ikke mulighet til å få tilpasset stakken du har, til neste år? Eventuelt ta mål selv og sende den til noen profesjonelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 8. mai 2017 Forfatter #270 Del Skrevet 8. mai 2017 Ja, det er dessverre veldig press på det nå. Og jeg kan fint pynte meg i annet, det hadde bare vært så fint å ha Både fordi jeg liker plagget og fordi det hadde vært deilig å stresse med hva man skal ha på seg. Annet enn at den må passe da Tror livet kan være såpass for stort at jeg ikke får sydd det pent inn, og det er ikke noe å gjøre på lengden, annet enn et par cm "ekstra" stoff på livet. Kanskje jeg bare skal spare den til lillemor passer originallivet, og få tilpasset den etter beste evne til ho Så får jeg spare meg opp til bunad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. mai 2017 #271 Del Skrevet 9. mai 2017 Hei! Bunad ja... jeg vil også ha... Håper dagen er fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. mai 2017 Forfatter #272 Del Skrevet 9. mai 2017 Det...SNØR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 9. mai 2017 Forfatter #273 Del Skrevet 9. mai 2017 1 time siden, mia83 skrev: Hei! Bunad ja... jeg vil også ha... Håper dagen er fin Dagen er ganske fin Har vært hos dyrlegen og frisert pus, fått vært innom legekontoret og tatt blodprøve, fått tak i ny vimpel til flaggstanga og ny olje til gressklipperen. Snart er det pannekaker til middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. mai 2017 #274 Del Skrevet 11. mai 2017 Mmm pannekaker. Jeg måtte også kjøpe flagg her om dagen. Balkongflagg riktignok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 12. mai 2017 Forfatter #275 Del Skrevet 12. mai 2017 I dag skal vi på tur Og jeg tror alt som skal være med, er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsy Skrevet 12. mai 2017 #276 Del Skrevet 12. mai 2017 God tur! Du har gjort en god jobb hvis du ikke har glemt noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 12. mai 2017 Forfatter #277 Del Skrevet 12. mai 2017 Takk! Så lenge jeg ikke glemmer ungen eller meg selv vil jeg si det viktigste er dekket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 13. mai 2017 Forfatter #278 Del Skrevet 13. mai 2017 Lørdag før 17.mai og bytur Nå er det sofasliterposisjon til jeg MÅ bevege meg Bekkenet mitt har fått gjennomgått i dag.. Heldigvis koser mormor seg stort med frøkna da Har fått handlet alt jeg skulle i dag da, deilig! Til og med noe til meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 14. mai 2017 Forfatter #279 Del Skrevet 14. mai 2017 Da var det visst bare å stå opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mai 2017 #280 Del Skrevet 14. mai 2017 Hvis en tenker på alle dem som er lenket til sengen, blir det en glede å få stå opp. Syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå