FruN Skrevet 25. desember 2016 #1 Skrevet 25. desember 2016 (endret) Hei! FruN her, og dette er min dagbok om løst og fast, hverdag og tanker og sikkert en kake eller to Litt om oss; Jeg og HerrN har vært gift siden oktober 2011, bor i "dalstrøka innafor" i et hus som vi gjør et forsøk på å få pusset opp I januar 2016 fikk vi ei jente, og i august 2017 kom lillebror. HerrN har også tvillinger fra et forhold i tenårene. Ellers bor det en nymfeparakitt, en undulat og to katter her Vil du være med så heng på Endret 3. september 2017 av FruN 1
FruN Skrevet 26. desember 2016 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2016 Severus og Nautika! Og takk, Sev 1
Hoppetaujenta Skrevet 26. desember 2016 #5 Skrevet 26. desember 2016 (endret) Takk, jeg blir gjerne med jeg også og er den første til å si at det er en gutt denne gangen, så vet dere det...men ser at dere allerede har en blå vogn i indikatoren der, så da er det i boks da. Endret 26. desember 2016 av Hoppetaujenta
Severus Skrevet 26. desember 2016 #7 Skrevet 26. desember 2016 Stefaren min når stesøskene mine var små, så skrudde han opp en lysbryter på veggen i pefekt strekke/stå høyde for ungene. Den var ikke koblet til strøm, men de hadde noe å trykke på. Å unger elsker å trykke og repitere ting, en ting som man ikke tenker på var mye morsommere enn allskens leker. Bare et tips når frk begynner å strekke seg og trykke på ting.
FruN Skrevet 27. desember 2016 Forfatter #8 Skrevet 27. desember 2016 20 timer siden, Severus skrev: Stefaren min når stesøskene mine var små, så skrudde han opp en lysbryter på veggen i pefekt strekke/stå høyde for ungene. Den var ikke koblet til strøm, men de hadde noe å trykke på. Å unger elsker å trykke og repitere ting, en ting som man ikke tenker på var mye morsommere enn allskens leker. Bare et tips når frk begynner å strekke seg og trykke på ting. Takk for tipset, det var nok morsomt! Hoppe og Jack!
Rumle Skrevet 27. desember 2016 #9 Skrevet 27. desember 2016 Ny bok jo! Gratulerer! Og jeg tror det blir en liten søster
FruN Skrevet 27. desember 2016 Forfatter #10 Skrevet 27. desember 2016 Så langt er det lite som har skjedd her. Heldigvis, kanskje Formen er fin, men kan plutselig bli utslitt. Så jeg prøver å ta det litt med ro Har fått bestilt tid til første kontroll i dag da Nå sitter jeg og ser på Reisen til julestjernen, den nye. Og så langt...den er ikke dårlig, men synes det er synd at det er så svart/hvitt.. Men gode skuespillere, kostymer og kulisser Hei Rumle!
FruN Skrevet 29. desember 2016 Forfatter #12 Skrevet 29. desember 2016 Hei @j86 Velkommen skal du være
FruN Skrevet 29. desember 2016 Forfatter #14 Skrevet 29. desember 2016 På 26.12.2016 den 13.02, Hoppetaujenta skrev: Takk, jeg blir gjerne med jeg også og er den første til å si at det er en gutt denne gangen, så vet dere det...men ser at dere allerede har en blå vogn i indikatoren der, så da er det i boks da. Det var den som jeg likte best sammen med bakgrunnen Så vi får nå se da 1
Gjest Jacklost Skrevet 30. desember 2016 #18 Skrevet 30. desember 2016 Gratulerer med overstått FruN Håper du fikk en fin bursdag
FruN Skrevet 30. desember 2016 Forfatter #19 Skrevet 30. desember 2016 38 minutter siden, Jacklost skrev: Gratulerer med overstått FruN Håper du fikk en fin bursdag Takk, takk @Jacklost Det var en hyggelig, ganske ordinær dag. Skal feires ordentlig sammen med lillemors bursdag i januar
Mumsy Skrevet 30. desember 2016 #20 Skrevet 30. desember 2016 Gratulerer så mye! Jeg vil følge med her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå