Gå til innhold

Hva bør gjøres når man finne seg en match på tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tinder har blitt så populært tidlgere for å treffe nye venner, men oppftatter æ noen vanskeligheter for å gi et godt inntrykk av meg når æ match med nye folk.

De fleste ville ikke snakk med mæ, og æ tror det er noe å gjøre med samtale stil og hvordan man ytrer seg. 

Har dere noe forstalg om hva bør man snakke om? Hvordan man ka be å treffes? Hva liker jenter best å snakke om og hva er den beste måte å gjøre dem tiltrukket?

Anonymkode: 8e18b...938

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ingen fasit, men jeg tenker følgende:

Mest naturlig at den som trykker like sist (og dermed utløser matchen) starter samtalen. Så sender man noen meldinger frem og tilbake, og får et bedre inntrykk av om man passer sammen. Etter et visst antall meldinger over 3-4-5 dager synes jeg det er helt innafor å foreslå et møte. Helst på offentlig sted, synes selv det er litt greit første gangen.

Jeg er jente for øvrig, og er på Tinder for å finne noe seriøst. Om jeg bare var ute etter sex, så tenker jeg at jeg bare ville vært spurt om å treffes for litt sengekos med én gang. 

Anonymkode: bd169...ccc

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ingen fasit, men jeg tenker følgende:

Mest naturlig at den som trykker like sist (og dermed utløser matchen) starter samtalen. Så sender man noen meldinger frem og tilbake, og får et bedre inntrykk av om man passer sammen. Etter et visst antall meldinger over 3-4-5 dager synes jeg det er helt innafor å foreslå et møte. Helst på offentlig sted, synes selv det er litt greit første gangen.

Jeg er jente for øvrig, og er på Tinder for å finne noe seriøst. Om jeg bare var ute etter sex, så tenker jeg at jeg bare ville vært spurt om å treffes for litt sengekos med én gang. 

Anonymkode: bd169...ccc

Kor lenge har du vært på Tinder, har funnet noe seriøst?

Mine erfaringer at de fleste var ute etter sex.

Skrevet

Jeg avslutter samtalen umiddelbart om han skriver på dialekt i hvert fall.

Anonymkode: a4224...4fd

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oh? Er det sant? Vistte ikke det :)

Skrevet

Starter med å si hei, småprater litt om interesser og slikt, spør om hva den andre personen ser etter, spør om personen vil møtes, møter personen.  

Anonymkode: 2d61a...682

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde at folk fortrekker å skrive på dialekt isteden for bokmål.   

Skrevet

Enig med at den som utløser matchen bør skrive først 😉

Samtalen bør jo gå noenlunde av seg selv.. enstavelseskommentarer det orker ihvertfall ikke jeg å kaste bort tid på.. 😉

Gjest ståpels
Skrevet

Har aldri prøvd Tinder og vet ikke om jeg tør prøve heller - det er nok ganske mange lure mus der - som kan snurre noen og enhver rundt lille.... :rodme: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...