Gjest miau Skrevet 1. desember 2004 #1 Skrevet 1. desember 2004 Inspirert av en tråd her, om norske cosmo-utgaven. Hva skulle stått i ditt skreddersydde ukeblad? Hva skulle IKKE stått der? Hva leser du nå? Hvor gammel er du?
Gjest miau Skrevet 1. desember 2004 #2 Skrevet 1. desember 2004 Jeg er 24, leser Det Nye. Savner mere "tøffe" hobby/"gjør det selv" sider. Biografier av litt "større"personer, noe kunst, litt mer fakta IKKE slanking, teite reportasjer, reklame(unntatt for noe som anbefales)
Mamma1 Skrevet 1. desember 2004 #3 Skrevet 1. desember 2004 Jeg er 27, det varierer veldig hva jeg leser. kk, Det Nye.. Skulle ikke vært så mye reklame (bladet er så dyrt at de godt kunne kuttet ned på det) Ville hatt flere sånne tips-sider (sminke, kosthold, produkter osv) Flere noveller Reportasjer fra virkeligheten, reise reportasjer osv
Amber Skrevet 2. desember 2004 #4 Skrevet 2. desember 2004 Mindre moter! Sminke- og parfyme tips er heller ikke så veldig interessant spør du meg... må jo dra i butikken og prøve det først uansett, så jeg synes det blir for mye av sånt. Slanke - stoff er uinteresannt, og blader som har sånt stoff på forsiden kjøper jeg konsekvent ikke. Mere interessante artikler som går i dybden vil jeg ha - og ti på topp lister, hva er det??? Noe så ubrukelig... Dessuten er det alt for mye reklame (ja jeg vet de må tjene penger) - men da jeg kjøpte britiske Elle eller hva det var, er jeg sikker på at 70& av bladet var reklame! Ikke kødd engang- da følte jeg meg LURT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå