AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #1 Skrevet 25. desember 2016 Disse to eskene er så like at man kan ta feil eske! Her i familien har vi nå en av hver, og mokkabønnene ble raskt tomme mens det er mange kremtopper igjen. Infølge "legenden" er mokkabønner-esken til forveksling lik kremtopper-esken for å lure kremtopper-elskere til å kjøpe mokkabønner men i følge meg og min familie er det heller motsatt. Hva synes dere? Anonymkode: 17069...8be 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #2 Skrevet 25. desember 2016 Jeg personlig liker moccabønner, men når jeg stod på stand å solgte var det nesten bare kremtopper det gikk i. Anonymkode: fffbc...a9e
Gjest Margit Spat Skrevet 25. desember 2016 #3 Skrevet 25. desember 2016 (endret) Liker begge, men favoritten blant de to er kremtopper. Synes ikke eskene er vanskelige å skille fra hverandre. Jeg har større problemer med Freias store sjokoladeplater, som heretter heter Melkesjokolade nesten alle sammen, bare med ulik «undertittel». Gud forby om jeg skulle få med meg en Fruktnøtt (rosiner i sjokolade er en vederstyggelighet) istedenfor en Helnøtt. Endret 25. desember 2016 av Margit Spat
applestories Skrevet 25. desember 2016 #4 Skrevet 25. desember 2016 Da jeg var liten likte jeg best kremtopper, men som voksen foretrekker jeg mokkabønner. Liker godt kremtoppene også, men da er det nok med en eller to i gangen. Mokkabønner klarer jeg aldri å ta bare en eller to av Forresten må det ha funnes flere merker med kremtopper tidligere - de solgte da større bokser. Nå er det vel bare den lille gule igjen. Den husker jeg ikke fra jeg var yngre.
Gjest Hold the door Skrevet 25. desember 2016 #5 Skrevet 25. desember 2016 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå