Ulrikke Skrevet 1. desember 2004 #1 Del Skrevet 1. desember 2004 Vi skal være borte en del i jula, men litt hjemme også - og derfor har vi lyst til å ha juletre. Spørsmålet er: hvordan i hule heite klare å få treet til å holde på nålene når vi ikke kan vanne det to ganger om dagen? Hadde vært kjekt å komme hjem til et TRE, ikke til en haug med nåler på gulvet... Noen som har erfaringer og tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #2 Del Skrevet 1. desember 2004 Vi skal være borte en del i jula, men litt hjemme også - og derfor har vi lyst til å ha juletre. Spørsmålet er: hvordan i hule heite klare å få treet til å holde på nålene når vi ikke kan vanne det to ganger om dagen? Hadde vært kjekt å komme hjem til et TRE, ikke til en haug med nåler på gulvet... Noen som har erfaringer og tips? Jeg kjøper edelgran. Vanner når det settes opp og noen ganger etter det og så glemmer jeg det Edelgran holder veldig godt på nålene selv når den blir knusktørr sånn ca 13-20 dags jul. Selv liker jeg edelgran bedre en vanlig gran - jeg synes den ser penere ut, men noen skal ha vanlig gran. Dersom du er en av dem så kan kanske en stor juletrefot + en flaske med vann opp ned i skålen gjøre nytten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 1. desember 2004 #3 Del Skrevet 1. desember 2004 Furu er tingen Vannes ikke i det hele tatt, og drysser like lite :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå