AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #1 Skrevet 25. desember 2016 Holdt på med tinder/happen i noen måneder nå. Merker at dette kanskje ikke er helt rette veien å gå mtp. at jeg som mann gjerne ønsker fortest mulig å treffe damer for å finne ut om det er verdt å investere mer tid i en dame. Dette fordi alle damene jeg har matchet med har trengt lang tid på å få nok mot til å treffe meg. Det virker som det tar 2-3 måneder for de fleste å få nok mot til å treffe meg. Dette har vært tilfelle de siste 10-15 matchene. At på til er det mange som unnskylder seg med at det er så skummelt å treffe nye mennesker eller at de har sosial angst. Hva gjør slike damer på datingapper om de ikke tør å møte menn som de ikke kjenner? Tror ikke det er det rette stedet for dem. Ikke for å være generaliserende, men jeg håper virkelig det finnes damer som tør å treffe en mann tidligere enn dette. Det holder liksom ikke å skrive i ukevis. Jeg blir ikke nødvendigvis mer tiltrukket av den grunn, om jeg ikke har truffet dama først. Det er så mange ting som ikke kommer fram på nettdaing/datingapper. Det er vanskelig å bruke humor/ironi. Kroppsspråk kommer jo ikke fram i det hele tatt. Ingen flørtende blikk. Ut i fra dette er det nærmest umulig for min del å bli tiltrukket av en dame uten å møte henne. Mystikken er definitivt tilstede, men så lenge man ikke møtes er følelsene ikke-eksistrende. Noen forslag til andre arenaer man kan treffe damer om man ikke studerer? Har prøvd dansing og vurderer å begynne med tennis/squash/klatring. Dette høres kanskje ut som klaging, men det er mer en tråd hvor jeg deler tankene mine rundt nettdating. Anonymkode: 83d61...ba6 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #2 Skrevet 25. desember 2016 Om alle bruker så lang tid så er det dessverre bare en unnskyldning for at de ikke vil møte akkurat deg. Anonymkode: 57e9f...856 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #3 Skrevet 25. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om alle bruker så lang tid så er det dessverre bare en unnskyldning for at de ikke vil møte akkurat deg. Anonymkode: 57e9f...856 Ts her. Det kan jo selvfølgelig hende. Kjenner flere venner som opplever det samme. Det er jo flere nettsider som kritiserer nordmenn generelt for å ikke helt forstå hvordan dating fungerer. Dette er selvfølgelig kritikk som kommer fra mennesker fra utlandet som for eksempel England, Tyskland, Russland, Sveits, Franrike osv. Anonymkode: 83d61...ba6
Sirah Skrevet 25. desember 2016 #4 Skrevet 25. desember 2016 Slett appene og kom deg ut i virkeligheten. Du sier jo selv at det ikke er riktig arena for deg. Det høres ut som en god ide å melde seg på en fritidsaktivitet 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #5 Skrevet 25. desember 2016 For min del er det mye rarere at folk vil møtes så kjapt. Om jeg ville kunne jeg truffet en ny man hver eneste dag fra Tinder og jeg er ikke spesielt fin eller har mange matcher. Men jeg gidder ikke bruke tid på å sitte der på en potensielt superklein kaffedate hvor vi ikke har noe å snakke om i det hele tatt. For meg kommer tiltrekning fra felles interesser, felles verdier osv. Disse tingene kan jeg finne ut ved å kommunisere skriftlig en god stund før jeg treffer dem. Når vi da treffes er det som minimum potensiale for et vennskap. Hvis ikke, gidder jeg ikke. At han synes jeg er pen og har en interessant profiltekst på maks 160 tegn, og jeg synes det tilsvarende om ham, er virkelig ikke nok. Anonymkode: 4d953...dba 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #6 Skrevet 25. desember 2016 Virker som du har vært uheldig. Jeg er dame selv og har faktisk truffet en mann så raskt som samme dag vi matchet. Uten at jeg er ute etter ONS da. Så er det en annen jeg har chattet med innimellom i løpet av et halvt år. Vi har ikke møttes ennå fordi han ikke har foreslått det før i det siste. Og en tredje møtte jeg ganske raskt, etter en uke, og 4-5 meldinger hver mellom oss. Folk er foskjellige. Anonymkode: 69074...b7e
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #7 Skrevet 25. desember 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker som du har vært uheldig. Jeg er dame selv og har faktisk truffet en mann så raskt som samme dag vi matchet. Uten at jeg er ute etter ONS da. Så er det en annen jeg har chattet med innimellom i løpet av et halvt år. Vi har ikke møttes ennå fordi han ikke har foreslått det før i det siste. Og en tredje møtte jeg ganske raskt, etter en uke, og 4-5 meldinger hver mellom oss. Folk er foskjellige. Anonymkode: 69074...b7e TS her. Kan hende. Godt å høre at folk er forskjellige. Jeg er heller ikke ute etter noe ONS. Jeg ønsker bare å få raske inntrykk slik at jeg kan finne ut om hun er noe å satse på. For min del er det større sannsynlighet for at jeg kommer til å ønske noe mer med en jente om jeg treffer henne i virkeligheten og får snakket med henne, enn å bare skrive med henne i flere uker. Men folk er forskjellige. Anonymkode: 83d61...ba6 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #8 Skrevet 25. desember 2016 Jeg liker å bli litt "kjent" med folk før man treffes.. Men er tinder feil app for deg, så slett den. Selv har jeg hittil møtt mine kjærester på byen😜 Men tenkte prøve noe nytt denne gangen. Anonymkode: 63572...f6f
Bergtatt Skrevet 25. desember 2016 #9 Skrevet 25. desember 2016 Aldri opplevd at det tar så lang tid. Hvordan inviterer du dem ut da? Ikke hjem til deg selv på første vel, tror de fleste kvinner ville fått angst🙂
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #10 Skrevet 25. desember 2016 21 minutter siden, Bergtatt skrev: Aldri opplevd at det tar så lang tid. Hvordan inviterer du dem ut da? Ikke hjem til deg selv på første vel, tror de fleste kvinner ville fått angst🙂 TS her. Jeg bruker som regel å spørre om de ikke vil møtes på utested og ta en øl. Sier gjerne at hun kan ta med seg en venninne om hun nervøs for å treffe fremmede. Jeg bruker også å be ut på kaffe. Jeg tenker at det beste for første date er å treffes på et offentlig sted slik at hun kan føle seg trygg. Anonymkode: 83d61...ba6
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #11 Skrevet 25. desember 2016 Jeg må ikke bruke flere uker/måneder før jeg treffer dem jeg prater med. Men jeg må ha snakket godt med dem først, nettopp for å sile ut raringer, og uinteressante folk. Det kan holde med en dag, om det skriftlige går radig og får et visst inntrykk av han først. Anonymkode: da984...099
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #12 Skrevet 25. desember 2016 Det har nok mer med deg å gjøre. Det finnes mange kvinner som ikke har behov for så lang tid før man treffes, men disse kvinnene velger jo åpenbart ikke deg. Det er usikre kvinner som enten er redd for å treffe noen eller være helt sikker på at du er seriøs som velger deg. Hvorfor bruker du uansett tid på disse kvinnene når dette ikke er din måte å date på? En jeg kjenner drar på date med flere kvinner i uken for å treffe en han vil ta det videre med. Dette er kvinner han kun har utvekslet noen meldinger med. Så møtes de for å ta en kaffe eller lignende og se om det klaffer. Dersom det ikke gjør det går han videre. Han er seriøs, og det er de fleste av de kvinnene han treffer også. Disse kvinnene eksisterer, og når du ikke treffer noen av disse er det åpenbart deg som er "problemet". Anonymkode: af42f...079
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #13 Skrevet 25. desember 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Jeg bruker som regel å spørre om de ikke vil møtes på utested og ta en øl. Sier gjerne at hun kan ta med seg en venninne om hun nervøs for å treffe fremmede. Jeg bruker også å be ut på kaffe. Jeg tenker at det beste for første date er å treffes på et offentlig sted slik at hun kan føle seg trygg. Anonymkode: 83d61...ba6 Dette syntes jeg hørtes litt spesielt ut. Hvis en mann trodde jeg trengte å ha med venninne for å gå date, ville jeg nok blitt skeptisk Anonymkode: 69074...b7e 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #14 Skrevet 25. desember 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette syntes jeg hørtes litt spesielt ut. Hvis en mann trodde jeg trengte å ha med venninne for å gå date, ville jeg nok blitt skeptisk Anonymkode: 69074...b7e TS her. Jeg foreslår det kun hvis hun sier at hun er nervøs. Jeg har vært borti det før. Foretrekker at hun er alene, men enkelte damer kan være ganske nervøs når det kommer til dating Anonymkode: 83d61...ba6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #15 Skrevet 26. desember 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Jeg foreslår det kun hvis hun sier at hun er nervøs. Jeg har vært borti det før. Foretrekker at hun er alene, men enkelte damer kan være ganske nervøs når det kommer til dating Anonymkode: 83d61...ba6 He he. Jeg visste ikke at det stod så ille til med andre damer. Jeg kan være litt nervøs selv, men føler da at man må ta seg sammen og late som ingenting. Anonymkode: 69074...b7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå