AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #1 Skrevet 25. desember 2016 Jeg og mannen giftet oss i sommer, men jeg har allerede fått en stor ripe/hakk på ringen min. Kan dette hakket repareres slik at den blir seende helt ny ut igjen uten hakk? Ringen er i hvitt gull. Hilsen ei frustrert dame på 32 år. Anonymkode: e6c1d...ce2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #2 Skrevet 25. desember 2016 Spør en gullsmed. De vil kunne gi deg en pris på det også. Anonymkode: a577c...a7d 1
blonden Skrevet 25. desember 2016 #3 Skrevet 25. desember 2016 Du skal ha den resten av livet. Dette gir bare ringen sjel, synes jeg.
Gjest Coolaid Skrevet 26. desember 2016 #4 Skrevet 26. desember 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og mannen giftet oss i sommer, men jeg har allerede fått en stor ripe/hakk på ringen min. Kan dette hakket repareres slik at den blir seende helt ny ut igjen uten hakk? Ringen er i hvitt gull. Hilsen ei frustrert dame på 32 år. Anonymkode: e6c1d...ce2 Ringen symboliserer "evig din".... Ingen går gjennom livet uten å eldes, erfaringer, vanskeligheter og bla bla bla... Ringen "skal" eldes sammen med dere to. Ekteskapet er ikke en utstilling hvor det er om å gjøre at det ser fint ut. Syns jeg da. (Ellers kan du stikke innom en gullsmed hver gang du riper den opp.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå