Gå til innhold

Hyggelig fyr, men ikke tiltrukket av han utseendemessig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en fyr, bare 1 gang. Syns han var veldig hyggelig og ordentlig. Gode framtidsplaner osv. Generelt sett en mann med ting på stell. Han er morsom, snill og jordnær. Men.. jeg er ikke tiltrukket av utseendet hans. Han er jo "normal", men jeg ser ikke på han som noe kjekk og pen. Han er midt på treet liksom. Men jeg vil virkelig møte han mer og se om det er noe å satse på. Er det mulig å bli tiltrukket av han etterhvert og ikke allerede ved første møte? Jeg er så forvirra og usikker.

Hilsen kvinne25

Anonymkode: e1662...b73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes aldri noen er kjekke første gang jeg treffer dem. En tiltrekkende personlighet gjør utseendet tiltrekkende også.

Anonymkode: 51385...120

• Liker 15
Skrevet

Jeg synes ikke du bør kaste vekk verken din eller hans tid ☺️ Han kommer ikke til å takke deg fordi ham fikk bli fornuftsvalget. 

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er fullt mulig å bli tiltrukket til folk etterhvert. Har skjedd meg flere ganger. Etterhvert som man blir kjent og kjemien virkelig slår inn, kan tanker som ikke var der tidligere dukke opp. 😉

• Liker 8
Skrevet

Er kjemien der blir personen kjekk med tiden 

Skrevet

En jeg kjente synes han var stygg men de har utrolig god kjemi, samme humør, interiør smak +++ 

nå er de gift , 2 barn, hus, utrolig lykkelig sammen og nå synes hun at han er verdens kjekkeste fyr 😂 

Anonymkode: d8dcc...ac2

• Liker 2
Skrevet

Er kjemien der, så spiller ikke utseendet noen rolle. 

Anonymkode: 068e0...cb6

• Liker 1
Skrevet

Min erfaring som mann er at det ikke er noen vits å gå videre hvis man ikke det minste kan si "oi hun er søt". Man trenger kanskje ikke være hodestups tiltrukket med en gang, men det bør være en liten gnist der. Om du overhodet ikke føler noen ting når du treffer han så er det nok dødfødt. 

Anonymkode: 368e6...ad4

• Liker 2
Skrevet

Personlig har kjemi og verdier mye mer å si enn faktisk utseende. Allikevel, vil dette ha en viss betydning videre.

Er det dog viktig for deg hvordan han ser ut, så finn en annen mann.

Ønsker deg lykke til videre TS. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt en fyr, bare 1 gang. Syns han var veldig hyggelig og ordentlig. Gode framtidsplaner osv. Generelt sett en mann med ting på stell. Han er morsom, snill og jordnær. Men.. jeg er ikke tiltrukket av utseendet hans. Han er jo "normal", men jeg ser ikke på han som noe kjekk og pen. Han er midt på treet liksom. Men jeg vil virkelig møte han mer og se om det er noe å satse på. Er det mulig å bli tiltrukket av han etterhvert og ikke allerede ved første møte? Jeg er så forvirra og usikker.

Hilsen kvinne25

Du høres tom og overfladisk ut. Håper han dumper deg når han innser dine råtne verdier. 

Slik at du heller kan finne en uhøflig, selvsentrert drittsekk, som behandler deg dårlig, men er "pen" og "kjekk" å se på. Du fortjener virkelig ikke en omtenksom og snill kjæreste når alt du ser etter selv er utseende. 

Anonymkode: 427e4...828

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir sjeldent tiltrukket av noen ved første møte, men med riktig personlighet så kommer det etterhvert, så det er fullt mulig.

• Liker 3
Skrevet

Er som regel altfor kjapp til å bestemme meg for om alt stemmer når jeg er på date. Har møtt ikke så kjekke fyrer som har vært knallfine og kjekkaser som ikke har vært like bedårende, rent personlighetsmessig. Jeg har jo åpenbart ikke endt opp med noen av de, men tenker tidvis på noen av de i første kategori. Lurt på om jeg var for kjapp i vendinga og ikke burde avskrevet de så fort. Gi han en sjanse eller to til. Kan være du oppdager noe du ikke så første gangen ;) Lykke til!

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er kjemien der, så spiller ikke utseendet noen rolle. 

Anonymkode: 068e0...cb6

Kjemien har en tendens til å vare ca like lenge som den første fascinasjonen for at menn kan tenke og ta hensyn. Den er ikke langtidsvirkende for å stille kløen som krever flat mage og litt bekymringsløs drittsekkfaktor. Det er den eneste faktoren som får kvinnesafyer til å flomme gang etter gang. 

Anonymkode: 69476...ad6

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjemien har en tendens til å vare ca like lenge som den første fascinasjonen for at menn kan tenke og ta hensyn. Den er ikke langtidsvirkende for å stille kløen som krever flat mage og litt bekymringsløs drittsekkfaktor. Det er den eneste faktoren som får kvinnesafyer til å flomme gang etter gang. 

"Kvinnesafter"

Skrevet

For meg er ikke en mann kjekk før jeg blir kjent med han. Du bør gi han litt tid. Hvis du etter en stund føler det samme, så glem det. 

• Liker 1
Gjest Frederik
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig å bli tiltrukket av han etterhvert og ikke allerede ved første møte? Jeg er så forvirra og usikker.

Hilsen kvinne25

Det er jo bare du som vet  hvordan det er for deg.   Du er jo i tillegg 25 år så du burde jo vite om du kan bli tiltrukket av en selv om du ikke var tiltrukket ved første møte. 

Skrevet

mannen min er verdens kjekkeste, men første gangen jeg møtte ham så han rimelig slem ut. mørk og skjeggstubber og manglet et par tenner, med skinnjakke og hele pakka. overhodet ikke slik som de jeg hadde datet tidligere. men det tok bare et par dater før jeg begynte å legge merke til andre ting - nydelige øyne, pent smil, sexy armer. så ble jeg skikkelig forelsket og da ble ALT tiltrekkende.  og så ble vi sammen og etter noen år nå så ser jeg at han også har skikkelig stygge tær og litt for lang nese og rar hårvekst på ryggen - men jeg elsker ham jo uansett og alt det sexy jeg fant på 3. date er jo også fremdeles det 

utseende er ikke bare hva øynene ser men også hvordan følelsene tolker det.

Anonymkode: e61d2...bc7

• Liker 2
Skrevet
17 timer siden, Snappa skrev:

Er som regel altfor kjapp til å bestemme meg for om alt stemmer når jeg er på date. Har møtt ikke så kjekke fyrer som har vært knallfine og kjekkaser som ikke har vært like bedårende, rent personlighetsmessig. Jeg har jo åpenbart ikke endt opp med noen av de, men tenker tidvis på noen av de i første kategori. Lurt på om jeg var for kjapp i vendinga og ikke burde avskrevet de så fort. Gi han en sjanse eller to til. Kan være du oppdager noe du ikke så første gangen ;) Lykke til!

Da er jo nyttårsforsettet for 2017 spikret Snappa, #La tvilen komme den andre til gode# som det så fint heter....Lykke til! Heier på deg hilsen en som er i samme situasjon....

Skrevet

Hører alle snakke om kjemi og personlighet, men man bør da virkelig være tiltrukket av utseendet til mannen også. Menn klager jo nok på at kvinner har lavere sexlyst enn de, hvordan i all verden skal det gå når det eneste du liker med mannen er personligheten? Det høres ut som en venn, ikke partner! Finn deg en mann som tenner deg psykisk og fysisk!

Anonymkode: ff270...de4

• Liker 5
Skrevet
På 12/25/2016 den 19.35, AnonymBruker skrev:

Du høres tom og overfladisk ut. Håper han dumper deg når han innser dine råtne verdier. 

Slik at du heller kan finne en uhøflig, selvsentrert drittsekk, som behandler deg dårlig, men er "pen" og "kjekk" å se på. Du fortjener virkelig ikke en omtenksom og snill kjæreste når alt du ser etter selv er utseende. 

Anonymkode: 427e4...828

Det er verken tomt eller overfladisk å ikke være tiltrukket av en person. Det er ikke bare viktige genetiske signaler, men også andre kvaliteter som formidles i mimikk, kropsspråk og tonebruk. 

Anonymkode: f28a7...b85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...