Gå til innhold

Forvrirret og lei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på Tinder en stund, og stort sett møtt jenter jeg ikke følte for å møte igjen. Inntil nylig. Da var jeg på date med en kjempesøt jente som jeg følte for å treffe  igjen. Var først på en lunsjdate på dagtid som var hyggelig. Neste gang møttes vi på en bar og tok noen pils sammen. Vi hadde det kjempegøy, og lo og fniste masse. Bra kjemi. Etterhvert ble vi også ganske intime i form av berøring, uten at vi kysset. Vi tok taxi hjem hver for oss og da jeg kom hjem fikk jeg en hyggelig melding fra henne om at hun hadde hatt en veldig fin kveld, og at hun fikk sommerfugler i magen hver gang jeg berørte henne.

Jeg sendte melding tilbake og bekreftet at det var gjensidig, og foreslo å møtes igjen ganske snart. Denne meldingen svarte hun aldri på. Etter en uke sendte jeg ny melding og lurte på om hun hadde lyst til å finne på noe sammen igjen snart. Etter over 1 døgn fikk jeg melding tilbake om at hun dessverre ikke følte for å møtes igjen. 

Da ble jeg veldig forvirret. Hvordan går det an å ha det så fint på date, og i tillegg sende den meldingen hun gjorde om fin kveld og sommerfugler i magen, for så plutselig å ikke ville treffes igjen? Er det noen av dere damer som kan forklare meg denne logikken?

Anonymkode: c697c...69d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært på Tinder en stund, og stort sett møtt jenter jeg ikke følte for å møte igjen. Inntil nylig. Da var jeg på date med en kjempesøt jente som jeg følte for å treffe  igjen. Var først på en lunsjdate på dagtid som var hyggelig. Neste gang møttes vi på en bar og tok noen pils sammen. Vi hadde det kjempegøy, og lo og fniste masse. Bra kjemi. Etterhvert ble vi også ganske intime i form av berøring, uten at vi kysset. Vi tok taxi hjem hver for oss og da jeg kom hjem fikk jeg en hyggelig melding fra henne om at hun hadde hatt en veldig fin kveld, og at hun fikk sommerfugler i magen hver gang jeg berørte henne.

Jeg sendte melding tilbake og bekreftet at det var gjensidig, og foreslo å møtes igjen ganske snart. Denne meldingen svarte hun aldri på. Etter en uke sendte jeg ny melding og lurte på om hun hadde lyst til å finne på noe sammen igjen snart. Etter over 1 døgn fikk jeg melding tilbake om at hun dessverre ikke følte for å møtes igjen. 

Da ble jeg veldig forvirret. Hvordan går det an å ha det så fint på date, og i tillegg sende den meldingen hun gjorde om fin kveld og sommerfugler i magen, for så plutselig å ikke ville treffes igjen? Er det noen av dere damer som kan forklare meg denne logikken?

Anonymkode: c697c...69d

Kanskje hun er blitt sammen med en annen? Eller dater noen andre? Jeg er og på Tinder, men må helt ærlig innrømme jeg hadde sluppet alt i hendene om eksen ville ha meg tilbake tror jeg. 

Anonymkode: 3ed1d...89d

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at hun er ei som lett får følelser, og at hun har møtt en ny i løpet av den uken det tok før du sendte ny melding. Minner om ei tidligere venninne av meg, hun kunne finne på å sende en sånn melding, for deretter å hooke opp med en ny mann kvelden etter. Tror du skal være glad for at du ikke ble fanget i nettet hennes...

Anonymkode: 5eb5d...396

Skrevet

Tenker også at hun kanskje har datet flere, eller at en eks har kommet inn i bildet. Dette er jo skikkelig kjipt for deg som sitter igjen, men dessverre tror jeg ikke det er så uvanlig på Tinder. Har selv hatt nok av hyggelige dater med fine meldinger i etterkant, men så blir det aldri noe mer.

Anonymkode: fe6b1...f2c

• Liker 1
Skrevet

Er også på Tinder - men om eksen hadde bedt meg komme tilbake hadde jeg gjort et forsøk der først! Men jeg hadde nok vært ærlig med deg! 

Anonymkode: 96e9c...9d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...