AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #1 Skrevet 25. desember 2016 Har vært på Tinder en stund, og stort sett møtt jenter jeg ikke følte for å møte igjen. Inntil nylig. Da var jeg på date med en kjempesøt jente som jeg følte for å treffe igjen. Var først på en lunsjdate på dagtid som var hyggelig. Neste gang møttes vi på en bar og tok noen pils sammen. Vi hadde det kjempegøy, og lo og fniste masse. Bra kjemi. Etterhvert ble vi også ganske intime i form av berøring, uten at vi kysset. Vi tok taxi hjem hver for oss og da jeg kom hjem fikk jeg en hyggelig melding fra henne om at hun hadde hatt en veldig fin kveld, og at hun fikk sommerfugler i magen hver gang jeg berørte henne. Jeg sendte melding tilbake og bekreftet at det var gjensidig, og foreslo å møtes igjen ganske snart. Denne meldingen svarte hun aldri på. Etter en uke sendte jeg ny melding og lurte på om hun hadde lyst til å finne på noe sammen igjen snart. Etter over 1 døgn fikk jeg melding tilbake om at hun dessverre ikke følte for å møtes igjen. Da ble jeg veldig forvirret. Hvordan går det an å ha det så fint på date, og i tillegg sende den meldingen hun gjorde om fin kveld og sommerfugler i magen, for så plutselig å ikke ville treffes igjen? Er det noen av dere damer som kan forklare meg denne logikken? Anonymkode: 594d5...695
Musken Skrevet 25. desember 2016 #2 Skrevet 25. desember 2016 Det kan hende det kom opp andre ting i mellomtiden. Kanskje kom en ekskjæreste inn i bildet, kanskje datet hun en annen samtidig som hun valgte å bli seriøs med, kanskje gikk hun inn i en dårlig periode og følte ikke for å date noen i det hele tatt. Det betyr ikke at du har gjort noe galt eller at hun ikke vil ha deg. Det er ikke sannsynlig at hun ville sendt deg den meldingen etter andre møte dersom hun ikke mente det hun skrev. 1
A-nonym Skrevet 26. desember 2016 #3 Skrevet 26. desember 2016 Forstår at du er forvirret. Vanskelig å komme over henne med det og irriterende når folk ikke svarer. Du har jo ingenting å tape på å spørre henne? 1
smilo Skrevet 26. desember 2016 #4 Skrevet 26. desember 2016 Sikker på samme måte som enkelte menn På 23.12.2016 den 20.27, smilo skrev: Hvor lenge var Adam i paradis? Ikke lenge nok,i det minste.. Vi avtalte neste treff,og skrev til hverandre hele søndag og delvis litt på mandag kveld, der han stadig nevnte at han gledet seg til vi skulle treffes. På tirsdag sendte han melding om at han hadde blitt syk og var sengeliggende. Etterpå har det vært helt stille. Ikke har han lest mitt svar på meldingen han sendte meg på FB, (og han har vært aktiv på FB, senest nå i kveld) ikke svarte han på SMS i går og nå prøvde jeg å ringe, men fikk ikke noe svar. Det var en annen tråd her inne der en mann beskyldte oss damer for å fucke til hodet hans, men mitt er helt ute å kjøre nå.. Siden jeg har blitt narret ganske kraftig tidligere av en som hade to damer samtidig, så er jeg muligens veldig var, og kan bli oppfattet som en dramaqueen, men nå skulle jeg gjerne hatt et svar på hva i huleste som gikk feil....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå