Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Fikk ikke sett første episode av ungkarsnissen..

Var det noe kult eller?

:nisse:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, så der. Synes ikke den virka like morsom som nissene på låven, blir liksom litt for likt å skulle parodiere dette også. Men jeg kommer sikkert til å kikke litt på det.

Skrevet

Det var kjedelig og trist... Skal gi det en sjanse til, men tviler sterkt på at jeg kommer til å se på dette her

Skrevet

Skuffende, og overspilt. Sluttet før det var begynt.

Skrevet

Det var skrekkelig dårlig :-( Går visst i reprise i kveld, men anbefaler deg ikke å se det. Synes skuespillerne var dårlige og hele greia virka veldig innstudert. Tåpelig

Skrevet

Jeg syns det var helt greit, jeg. Flira til og med et par ganger...

Tror ikke det er mulig å elske noe etter bare et kvarter. Det tok for eksempel 10 episoder før The Julekalender ble morsomt. Det skjedde jo INGEN TING! Først i ettertid, syns jeg det var morsomt at det ikke skjedde noe...

Jeg tror ungkarsnissen har potensiale.

Skrevet
Jeg syns det var helt greit, jeg. Flira til og med et par ganger...

Tror ikke det er mulig å elske noe etter bare et kvarter. Det tok for eksempel 10 episoder før The Julekalender ble morsomt. Det skjedde jo INGEN TING! Først i ettertid, syns jeg det var morsomt at det ikke skjedde noe...

Jeg tror ungkarsnissen har potensiale.

:Nikke:

Skrevet

Det var absolutt ikke verd å kaste bort tid på.

Klart det er vanskelig å skulle følge opp Nissene på Låven som realityparodi .. men dette var lavmål.

Skrevet
Det var absolutt ikke verd å kaste bort tid på.

Klart det er vanskelig å skulle følge opp Nissene på Låven som realityparodi .. men dette var lavmål.

enig..
Skrevet (endret)

.

Endret av eve
Utdatert innlegg
Skrevet

Når går det i reprise i dag? gikk også glipp av dette desverre..

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Vi har sett to episoder. Men gidder ikke mer. Det var kjempe dårlig.

Skrevet

Jeg syntes den var utrolig kjedelig. Men det kommer nok av at det varer så kort at når stjerneskuddseansen kommer så blir det et antiklimaks........ jeg lurte iallfall veldig på hva jeg hadde gått glipp av?

Syntes jeg fikk mere ut av nissene på låven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...