Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #1 Skrevet 1. desember 2004 Fikk ikke sett første episode av ungkarsnissen.. Var det noe kult eller?
pusla Skrevet 1. desember 2004 #2 Skrevet 1. desember 2004 Tja, så der. Synes ikke den virka like morsom som nissene på låven, blir liksom litt for likt å skulle parodiere dette også. Men jeg kommer sikkert til å kikke litt på det.
Grooo Skrevet 1. desember 2004 #3 Skrevet 1. desember 2004 Det var kjedelig og trist... Skal gi det en sjanse til, men tviler sterkt på at jeg kommer til å se på dette her
Gjest Melk Skrevet 1. desember 2004 #4 Skrevet 1. desember 2004 Skuffende, og overspilt. Sluttet før det var begynt.
Nemesis75 Skrevet 1. desember 2004 #5 Skrevet 1. desember 2004 Det var skrekkelig dårlig :-( Går visst i reprise i kveld, men anbefaler deg ikke å se det. Synes skuespillerne var dårlige og hele greia virka veldig innstudert. Tåpelig
Elanor Skrevet 1. desember 2004 #6 Skrevet 1. desember 2004 Jeg syns det var helt greit, jeg. Flira til og med et par ganger... Tror ikke det er mulig å elske noe etter bare et kvarter. Det tok for eksempel 10 episoder før The Julekalender ble morsomt. Det skjedde jo INGEN TING! Først i ettertid, syns jeg det var morsomt at det ikke skjedde noe... Jeg tror ungkarsnissen har potensiale.
Arwen Skrevet 1. desember 2004 #7 Skrevet 1. desember 2004 Jeg syns det var helt greit, jeg. Flira til og med et par ganger... Tror ikke det er mulig å elske noe etter bare et kvarter. Det tok for eksempel 10 episoder før The Julekalender ble morsomt. Det skjedde jo INGEN TING! Først i ettertid, syns jeg det var morsomt at det ikke skjedde noe... Jeg tror ungkarsnissen har potensiale.
LilleBille Skrevet 1. desember 2004 #8 Skrevet 1. desember 2004 Det var absolutt ikke verd å kaste bort tid på. Klart det er vanskelig å skulle følge opp Nissene på Låven som realityparodi .. men dette var lavmål.
Sita Skrevet 2. desember 2004 #9 Skrevet 2. desember 2004 Det var absolutt ikke verd å kaste bort tid på. Klart det er vanskelig å skulle følge opp Nissene på Låven som realityparodi .. men dette var lavmål.enig..
eve Skrevet 2. desember 2004 #10 Skrevet 2. desember 2004 (endret) . Endret 4. oktober 2020 av eve Utdatert innlegg
Gjest Cerise Skrevet 2. desember 2004 #11 Skrevet 2. desember 2004 Når går det i reprise i dag? gikk også glipp av dette desverre..
Gjest Trulselinemor Skrevet 4. desember 2004 #13 Skrevet 4. desember 2004 Vi har sett to episoder. Men gidder ikke mer. Det var kjempe dårlig.
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2004 #14 Skrevet 4. desember 2004 Det var så dumt at det var morsomt!
Gjest nisse Skrevet 4. desember 2004 #16 Skrevet 4. desember 2004 Jeg syntes den var utrolig kjedelig. Men det kommer nok av at det varer så kort at når stjerneskuddseansen kommer så blir det et antiklimaks........ jeg lurte iallfall veldig på hva jeg hadde gått glipp av? Syntes jeg fikk mere ut av nissene på låven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå