Gå til innhold

Menn 28++

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye betyr alder for dere i forhold? Og hvor mange år eldre kan dama være før dere føler det er rart?

Skriv gjerne alderen deres, dere som svarer 😊

Anonymkode: b442c...04f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg betyr alder litt. Jeg er 22 år selv, men har datet menn som er på min egen alder, opptil 40. Men jeg er ung og ønsker meg familie, og av den grunn så ville jeg ikke ha gått på noe eldre enn 35-40 i hvert fall. Ideelle alder for meg er en mann mellom 26-35 - hvis jeg skal tenke på et seriøst forhold. Spørs jo hva slags fremtidsutsikter en har mtp giftermål, barn osv. En veldig mye eldre person er kanskje mindre interessert i det, eller ferdig med det :) også vil jeg jo såklart møte en jeg kan vokse med og bli grå med! 

Anonymkode: 5fe01...37a

Skrevet

Som mann så finnes der en leveregel om hva som er nedre (sosialt akseptert) alder hos sin partner og det er egen alder dividert på tallet 2, addert med 7.

Bare å finne frem kulerammen med andre ord....

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor svarer dere i forhold til hvor mye eldre mannen kan være når TS spør om hvor mye eldre dama kan være enn mannen?

Ikke tenkt på alder TS. Alder er kun et tall.

Anonymkode: 77247...52c

• Liker 4
Skrevet

I utgangspunktet så driter jeg lang marsj i alderen til dama, så lenge hun er voksen nok, men samtidig barnslig nok til å ha det gøy.

Er 35 år selv og har vel satt en slags nedre grense på 24, opp til 37 ish, men hadde jeg truffet på noen som var yngre/eldre som passet meg, så ser jeg ingen grunn til at jeg ikke skulle ha passet med de.

Skrevet

Er selv tidlig i 30-årene, og hadde ikke hatt noen som helst betenkeligheter med 25-45-ish. Heller eldre enn yngre enn meg selv, spør du meg.

Anonymkode: bc889...47c

Skrevet
11 minutter siden, Ardenus skrev:

I utgangspunktet så driter jeg lang marsj i alderen til dama, så lenge hun er voksen nok, men samtidig barnslig nok til å ha det gøy.

Er 35 år selv og har vel satt en slags nedre grense på 24, opp til 37 ish, men hadde jeg truffet på noen som var yngre/eldre som passet meg, så ser jeg ingen grunn til at jeg ikke skulle ha passet med de.

Dette høres merkelig ut. Du er en godt voksen mann på 35 år, og går gjerne hele 11 år nedover i alder, men kun 2 år oppover? Samtidig så sier du at alderen ikke spiller noen rolle så lenge dama er voksen nok? Sjansen for å finne en voksen 40-år gammel dame er jo mye større enn å finne en voksen 24-årig jente. Aner ugler i mosen her altså.

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, NuckingFutz skrev:

Dette høres merkelig ut. Du er en godt voksen mann på 35 år, og går gjerne hele 11 år nedover i alder, men kun 2 år oppover? Samtidig så sier du at alderen ikke spiller noen rolle så lenge dama er voksen nok? Sjansen for å finne en voksen 40-år gammel dame er jo mye større enn å finne en voksen 24-årig jente. Aner ugler i mosen her altså.

Det er alderen jeg setter på date sider etc, men i utgangspunktet så spiller den liten rolle.

Ja, det blir litt missvisende, men har sett at de som er noe yngre enn meg passer meg bedre, både utsende og mindre sjans for barn.

Da jeg vil starte min egen familie uten ekstra barn (hvis det lar seg gjøre)

Skrevet
Akkurat nå, Ardenus skrev:

Det er alderen jeg setter på date sider etc, men i utgangspunktet så spiller den liten rolle.

Ja, det blir litt missvisende, men har sett at de som er noe yngre enn meg passer meg bedre, både utsende og mindre sjans for barn.

Hvorfor må du gå ned helt til 11 år yngre enn deg for å finne noen attraktive og uten ekstra barn? Er da mange damer mellom 30-35 som ikke har barn. Men du har sannsynligvis ikke sett deg selv i speilet og bivånet eget forfall, og tenker at du fortjener en ung ei  :fnise: Skjønner ikke hvorfor du tror at 24-åringer er interessert i deg som er halvveis til 70? Litt trist å skulle lure ei ung jente til å stifte familie med deg, for forfallet ditt kommer til å eskalere veldig de kommende 10 årene, mens hun fremdeles holder seg ung. Tragisk for henne.

• Liker 5
Gjest Frederik
Skrevet
6 minutter siden, NuckingFutz skrev:

LOL.

Gjest Frederik
Skrevet (endret)
17 minutter siden, Ardenus skrev:

Forstår det med å stifte famile. 

14 minutter siden, NuckingFutz skrev:

Hvorfor må du gå ned helt til 11 år yngre enn deg for å finne noen attraktive og uten ekstra barn? Er da mange damer mellom 30-35 som ikke har barn. Men du har sannsynligvis ikke sett deg selv i speilet og bivånet eget forfall, og tenker at du fortjener en ung ei  :fnise: Skjønner ikke hvorfor du tror at 24-åringer er interessert i deg som er halvveis til 70? Litt trist å skulle lure ei ung jente til å stifte familie med deg, for forfallet ditt kommer til å eskalere veldig de kommende 10 årene, mens hun fremdeles holder seg ung. Tragisk for henne.

Dette blir for dumt. Han har sagt at han er villig til å date en mellom 30-35. Det finnes selvsagt 24-åringer som kan date en 35-åring. Og helt useriøst å  doble alderen hans for å få han til å virke eldre. ALLE blir selvsagt eldre om man dobler alderen.  

Endret av Frederik
Skrevet
1 time siden, Frederik skrev:

Forstår det med å stifte famile. 

Dette blir for dumt. Han har sagt at han er villig til å date en mellom 30-35. Det finnes selvsagt 24-åringer som kan date en 35-åring. Og helt useriøst å  doble alderen hans for å få han til å virke eldre. ALLE blir selvsagt eldre om man dobler alderen.  

Hva babler du om? Doble alderen hans? Han skriver at han er 35 år.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, NuckingFutz skrev:

Du er en eldre jente selv? Du er over 24 år?

Anonymkode: 1c600...b90

Skrevet

Er 27 år og går ut ifra at viss hun nærmer seg 40 (37/38) ville det kanskje blitt rart for meg. Men for meg så er ansiktet og personligheten viktigst, det må være kjemi. Og siden jeg er ganske så barnslig av meg så tviler jeg på at så mange kvinner eldre enn meg ville holdt ut. Når jeg tenker meg om tror jeg egentlig ingen ville holdt ut med meg :P.

Anonymkode: 04cac...d2d

Skrevet

Mann, 34. Nå har jeg dame på omtrent samme alder, men har ikke satt meg noen bastante grenser for hva jeg godtar. Det kommer an på personen. Har en kamerat som er gift meg ei som er 15 år eldre. Tror ikke jeg vet om noen som er mer lykkelige sammen. Sånt gjør at jeg tenker at de som er fastlåste på at de ikke ønsker noen som er mer enn et visst antall år eldre/yngre kan gå glipp av den store kjærligheten. Kameraten min var samboer med ei på samme alder tidligere, men det fungerte ikke, så det er ingen garantier for at samlivet blir så mye bedre om begge har lik alder.

Anonymkode: 65ba7...c06

Gjest AnonymBrunkrem
Skrevet

En attraktiv dame er en attraktiv dame er en attraktiv dame. Så ingen sånne absolutte alderspreferanser her i gården. Men det er jo klart at jo eldre de blir, jo lenger er det mellom de attraktive. 30-35 er også en litt kinkig alder, siden mange kvinner har det travelt i den alderen, og har planlagt et hendelsesforløp de gjerne vil dytte deg inn i og kverne deg igjennom. Og man vil jo helst ikke ha det på samvittigheten at man kastet bort tiden til noen i en kritisk fase. Så helst noen på 35+ som har gitt opp drømmen om barn, dersom jeg først skulle gå for noen eldre/jevnaldrende. Småbarnsforeldre vil heller aldri være aktuelt, men når dama begynner å nærme seg 40 kan det jo hende hun har voksne barn. Og da blir det straks litt mer aktuelt.

Og så er det jo ikke feil med litt i topplokket heller, men det er veldig forskjellig hvordan alder slår ut når det gjelder akkurat det. Noen blir erfarne og kloke med alderen, andre blir bitre og trangsynte. Men på sett og vis kan man vel si at en kvinne som ønsker seg barn i livet bør starte jakten på en bra mann tidlig i 20-årene, i stedet for å kaste bort tiden sin på diverse ambisjoner hun har blitt pådyttet av samfunnet rundt seg. Så man kan kanskje si at det uansett ikke er de skarpeste knivene i skuffen som drøyer det helt til 30-årene før de blir seriøse i jakten på en dugende partner, og at man sånn sett har større sjans til å finne oppegående, barnløse kvinner blant de som fortsatt er i 20-årene.

Skrevet

Takk til alle dere som svarer😊

Jeg er en kvinne, som er litt usikker på om det er noe poeng i å date menn som er noen år yngre enn meg eller om de fort ser på meg som en "gammel kjerring" :-p

Skrevet

M29 strekker meg 5 år opp og ned, men om det klaffer med en dame som er +- 1-2 år mer enn "min grense" -så er det ikke utenkelig heller.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk til alle dere som svarer😊

Jeg er en kvinne, som er litt usikker på om det er noe poeng i å date menn som er noen år yngre enn meg eller om de fort ser på meg som en "gammel kjerring" :-p

Selvfølgelig er det det. Kjør på!

Anonymkode: a53ae...0fb

Skrevet

Hva er greia med at man må ha en øvre/nedre grense?

Anonymkode: 3127f...d58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...