Gå til innhold

Mest uventet sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når/hvordan fikk du din mest uventede sexopplevelse?

Anonymkode: 0b95d...f12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da en kompis etter lang tids diskré flørting ga meg det heftigste kysset noensinne da vi en vinterkveld tok oss en tur med hunden hans iløpet av en fest. På vei tilbake klarte han ikke holde hendene unna rumpa mi. 

Idet vi kom inn i oppgangen i blokka dro han ned buksa mi og tok meg oppetter gelenderet... 

Vi gikk inn igjen til festen, da resten hadde sovnet hadde vi sex i sofaen, på badet, på gangen, på soverommet hans..  Og igjen på sofaen morgenen etter imens resten guttegjengen var på butikken.....  

Beste sexen noensinne, både kvalitet, intensitet, mengde.  Heldigvis fikk vi en sånn natt til..... 

Selv om vi ikke har mye kontakt nå lenger, så vet vi begge at vi har dypere følelser for hverandre.  Vi savner hverandre, skulle gjerne hatt kontakt selv om det kun hadde vært vennskapelig. 

Men vi vet begge at det er en stor mulighet for at vi ender opp i samme seng igjen... 

Anonymkode: e785d...699

• Liker 3
Skrevet

Dette skjedde på julaften 2016 haha..

Etter vi hadde såkalt feiret julaften, fikk jeg lov til å være/overnatte hos kusinen min (21 år gammel). Jeg er/var selv 15 år gammel, slik at dere vet det hehe. Kusinen min er sykt sexy, har hele pakken kan man si.. 

Jeg og henne så en film, inneholdt helt fantastisk mye seksuelle scener.. Etter vi hadde sett over halvparten, tok hun hånden sin rundt meg. Jeg smilte bare og gjorde dermed det samme. Etterhvert, begynte hun å ligge på skulderen min, (akward), allikevel veldig sexy ;) Da filmen var ferdig, satt hun oppå meg og begynte å kysse meg. Jeg ble stein kåt, og begynte å ta på rumpen hennes. Vi gikk til rommet hennes, og tok av oss (helt random), hun begynte å runke og suge meg, helsikke så deilig det var.. I det momentet var jeg også jomfru hehe.. Helt til jeg stappet den inn i musen hennes.. Vi holdt vel på rundt i 1 time, da vi var ferdige smilte hun bare og sa bra jobba haha :) 

Nå er alt som normalt, men dette skal vi aldri si til noen kjente.. hehe

Er ialefall ikke jomfru lenger ;) 

Anonymkode: 6cf44...a18

• Liker 4
Skrevet

Da bestekompisen min, i fylla, hadde lyst til å suge meg, noe han også gjorde. Og da en drita russegutt sugde meg på bussen. Jeg ligger ikke med gutter, men har ikke noe i mot å bli sugd av en mann, selv om jeg ikke suger ham tilbake. 

Anonymkode: b215c...f86

• Liker 3
  • 2 år senere...
Skrevet
På 30.12.2016 den 19.02, AnonymBruker skrev:

Dette skjedde på julaften 2016 haha..

Etter vi hadde såkalt feiret julaften, fikk jeg lov til å være/overnatte hos kusinen min (21 år gammel). Jeg er/var selv 15 år gammel, slik at dere vet det hehe. Kusinen min er sykt sexy, har hele pakken kan man si.. 

Jeg og henne så en film, inneholdt helt fantastisk mye seksuelle scener.. Etter vi hadde sett over halvparten, tok hun hånden sin rundt meg. Jeg smilte bare og gjorde dermed det samme. Etterhvert, begynte hun å ligge på skulderen min, (akward), allikevel veldig sexy ;) Da filmen var ferdig, satt hun oppå meg og begynte å kysse meg. Jeg ble stein kåt, og begynte å ta på rumpen hennes. Vi gikk til rommet hennes, og tok av oss (helt random), hun begynte å runke og suge meg, helsikke så deilig det var.. I det momentet var jeg også jomfru hehe.. Helt til jeg stappet den inn i musen hennes.. Vi holdt vel på rundt i 1 time, da vi var ferdige smilte hun bare og sa bra jobba haha :) 

Nå er alt som normalt, men dette skal vi aldri si til noen kjente.. hehe

Er ialefall ikke jomfru lenger ;) 

Anonymkode: 6cf44...a18

Okei, her er hun over 16 og du under. Godt dere ikke ble bustet da mtp alderen hennes i forhold til deg ;)

Anonymkode: 77e2d...3fa

• Liker 1
Skrevet

Da eks- typen min dumpa meg, og deretter inviterte til sex. Det var ganske overaskende. 

Anonymkode: 687a3...2fc

Skrevet

Sex med kollega på jobb, som førte til graviditet😊

Anonymkode: 77e2d...3fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...