cherry blossomed. gone. Skrevet 25. desember 2016 #1 Skrevet 25. desember 2016 hvordan fjerner man kvisearr etter at har klemt på kvise så ble de innkapslet, har 2 stk de irriterer meg. forsøkt å åpne de. hvordan kan det skje at en kvise blir stående i huden i åresvis som helt hard talg? noen hudpleiere her som vet?
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #3 Skrevet 26. desember 2016 Få vekk kvisearr med 1 mm dermaroller eller dermastempel, les mer her! Jeg har fått vekk mine arr med den teknikken så vet en er god. Men du trenger 1 mm for å forbedre arr, jeg prøvde med kortere nåler først og det gikk ikke like bra. Ikke sikkert det er en normal kvise men en cyste? Disse kan du ta til hudlege, gå til legen og bli henvist til hudleg så vil han se om det er nødvendig å tømme den. Anonymkode: 4f021...cba
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #4 Skrevet 27. desember 2016 C- vitamin serum er bra for å blekne arr Anonymkode: 226dd...136 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #5 Skrevet 27. desember 2016 C-vitamin er bra det men vil ikke gi en så rask bedring som dermaroller gir. Man kan ikke smøre noe på toppen for å forbedre arr, du kan bleike dem med c-vitamin serum men denne effekten er kun midlertidig. For å redusere arr så må du bryte ned skadet kollagen i arrvevet pluss stimulere ny kollagen. Så forbedring av arr skjer i dybden avhuden. Jeg bruker også c-vitamin serum men ikke for arr, c-vitamin serum forebygger kviser og er god til å gi huden glød. Mad Hippie sitt er vel det beste på markedet og min favoritt, SkinCeuticals C E Ferulic er også god men du får lite for pengene. Anonymkode: 4f021...cba
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #6 Skrevet 29. desember 2016 Blir litt nysgjerrig her, hva mener dere med "arr"? Er det arr som står ut av huden, eller søkk i huden? Jeg er så "heldig" å ha plenty av begge deler, og skulle gjerne gjort noe med det... Har lest om Dermaroller, men skjønner ikke helt hvilken type arr de sikter til. Anonymkode: 8c51e...4f2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #7 Skrevet 30. desember 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir litt nysgjerrig her, hva mener dere med "arr"? Er det arr som står ut av huden, eller søkk i huden? Jeg er så "heldig" å ha plenty av begge deler, og skulle gjerne gjort noe med det... Har lest om Dermaroller, men skjønner ikke helt hvilken type arr de sikter til. Anonymkode: 8c51e...4f2 En dermaroller vil hjelpe på alle type arr untatt keloid arr (dette er arr som vokser utover pga for mye produksjon av arr-vev, det er ikke litt ut men MYE) Dermaroller er fint på akne arr og vanlige arr både på ansikt og kropp. Rett nål-lengde er viktig på arr, du vil trenge en med nåler på 1 mm. Jeg personlig liker best å bruke et 1 mm dermastamp eller dermastempel som noen kaller det. Behandler bare arrene med 1 mm dermastempel men går over resten av ansiktet med en 0.5 mm rulle. Anonymkode: 4f021...cba
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #8 Skrevet 30. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: En dermaroller vil hjelpe på alle type arr untatt keloid arr (dette er arr som vokser utover pga for mye produksjon av arr-vev, det er ikke litt ut men MYE) Dermaroller er fint på akne arr og vanlige arr både på ansikt og kropp. Rett nål-lengde er viktig på arr, du vil trenge en med nåler på 1 mm. Jeg personlig liker best å bruke et 1 mm dermastamp eller dermastempel som noen kaller det. Behandler bare arrene med 1 mm dermastempel men går over resten av ansiktet med en 0.5 mm rulle. Anonymkode: 4f021...cba Tusen takk for svar! Hvis det fungerer på begge typer arr er det absolutt verdt å prøve. Har bare 2-3 arr som er så dype at de antagelig alltid kommer til å være sånn, men en mengde mindre småarr gjør huden på kinnene ujevn og stygg... Så dette skal jeg forsøke! Anonymkode: 8c51e...4f2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #9 Skrevet 30. desember 2016 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar! Hvis det fungerer på begge typer arr er det absolutt verdt å prøve. Har bare 2-3 arr som er så dype at de antagelig alltid kommer til å være sånn, men en mengde mindre småarr gjør huden på kinnene ujevn og stygg... Så dette skal jeg forsøke! Anonymkode: 8c51e...4f2 Jeg har hatt akneproblemer, som har etterlatt seg noen arr her og der. Ikke veldig ille, men samtidig vil jeg gjerne forebygge slik at det ikke BLIR ille og verre. Har kjøpt Scin Roller 0.5 mm og er fornøyd med den! Anonymkode: fdad6...a91
lillesky Skrevet 31. desember 2016 #10 Skrevet 31. desember 2016 Tråden er ryddet for reklame. /lillesky (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå