Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er kjempegod på å kjøpe fine julegaver til meg og gjennom årene har han gitt meg flere smykker i hvitt gull. I går fikk jeg et nydelig hjerte i hvitt gull, som jeg liker veldig godt og sikkert  vil bruke mye. Det eneste er at jeg har to slike hjerter i hvitt gull fra før som han har gitt meg tidligere, de er ganske like hverandre. Er jeg slem som tenker på å bytte til et annet type anheng i hvitt gull? Jeg er litt redd for at han skal bli lei seg, selvom han sier jeg bare kan bytte. 

Anonymkode: ecfe8...ebf

Videoannonse
Annonse
Gjest Holititten
Skrevet

Hva med å spare det for å gi det til fremtidige døtre elller barnebarn?

Skrevet

Vi har en datter, så det kan forsåvidt være en god ide. Han vil nok kanskje at jeg skal bruke det, men jeg kan jo lufte tanken. 

Skrevet

Så lenge du har noen som er nesten helt like så ville  jeg byttet om jeg var deg. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville ikke byttet, men heller sagt jeg var kjempeglad for smykket og brukt det masse før jeg evt. hadde gitt det videre til datteren vår når hun blir stor nok til å ta vare på det. 

Det er dette smykket mannen din har plukket ut til deg. Ved å bytte det risikerer du at han blir skuffet og ikke kjøper smykker til deg i fremtiden av frykt for å kjøpe feil. Dersom du lar mannen din kjenne seg stolt over at han traff blink med gaven er sjansene større for at han kjøper flere flotte gaver til deg i fremtiden. 

Anonymkode: 4b401...2be

• Liker 4
Skrevet

Kan du ikke si akkurat det du skrev her? Smykker koster en formue og jeg er sikker på at han heller vil du skal ha noe du bruker fremfor å ha akkurat det han plukket ut liggende i skuffen. 

Man kan ikke treffe blink hver gang, sånn er det bare. Ingenting å bli sur for det, hverken for den som gir eller den som får. 

Skrevet
På 25.12.2016 den 9.26, AnonymBruker skrev:

Mannen min er kjempegod på å kjøpe fine julegaver til meg og gjennom årene har han gitt meg flere smykker i hvitt gull. I går fikk jeg et nydelig hjerte i hvitt gull, som jeg liker veldig godt og sikkert  vil bruke mye. Det eneste er at jeg har to slike hjerter i hvitt gull fra før som han har gitt meg tidligere, de er ganske like hverandre. Er jeg slem som tenker på å bytte til et annet type anheng i hvitt gull? Jeg er litt redd for at han skal bli lei seg, selvom han sier jeg bare kan bytte. 

Spør mannen din hva han synes om at du bytter det. Fordi du har så mange slike smykker så ønsker du helst ikke flere, det kan du si til han uansett om du bytter det eller ikke. Det er best å være ærlig vet du :) 

Skrevet

Jeg har også flere nesten like smykker jeg har fått av mannen min. Jeg bruker de jeg, og bryr meg lite om at de er nesten like. Det er jo en gave gitt av ham, og et hjertesmykke er en litt mer intim og kjærlig gave enn en duk eller en gjenstand. Jeg hadde beholdt det og brukt det jeg.

Anonymkode: ddb76...d07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke kommer til å bruke det så er det bedre å bytte det til noe du vil bruke 👌

Anonymkode: bed12...66d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...