Gå til innhold

manglende menstruasjon!!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

I de siste to månedene har min kropp vært svært unormal. For snart to måneder siden merket jeg at magen min ble større, uten at jeg la på meg i vekt. Jeg fikk en menstruasjon der jeg blødde svært lite i uken jeg skulle hatt den og senere i 2 uker. Jeg var svimmel, kvalm og hadde vondt nede i magen. Legen konstanterte at jeg hadde betennelse i egglederene. Jeg fikk antibiotika og ble konstantert frisk! Likevel fortsatte kroppen min og være unormal.. jeg fikk større bryster, endring i farge og størrelse på vortene, ble mer kvalm og øket i størrelse på mage og bryst. Nå er jeg snart fire uker over menstruasjonen jeg skulle hatt (reknet ut fra første uke i skikkelige mens) og 1 uke over den mens jeg hadde sist. I tillegg har jeg gått opp 5 kilo i vekt på to uker uten særlig mer mat inntak. Alt dette høres ut som en graviditet, men på det tidspunket jeg merket dette tok legen test som var negativ. Senere når jeg ikke fikk mens tok jeg en ny siden alt tydet på det, men den var også negativ. Jeg er altså ikke gravid! Men hva kan det væra??? Er det noen her som har hatt lignende opplevelser???

Jeg legger med at jeg ikke ønsker å være gravid på dette tidspunket i livet og at det derfor ikke kan være innbilt graviditet. Jeg har heller aldri hatt manglende menstruasjon eller svingninger i vekten.

Håper på svar, da jeg ønsker å finne ut hva som skjer med kroppen min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...