Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om de pleier å selge bleier til nyfødt på bensinstasjon? Vi er vekkreist i julen og har klart å ta med for lite bleier :klaske: må dra hjem imorgen ettermiddag (3 timer kjøring) istedenfor mandag hvis ikke vi får tak i flere bleier.. vet jo det bare er å kjøre og sjekke men det er én bensinstasjon i nærheten og den åpner kl 12 imorgen og dette stresser meg voldsomt :P 

Anonymkode: ce055...f51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si jeg har sett det der.. men enkelte butikker har sø dagsåpent på mandag.

Anonymkode: 7cb33...29c

Skrevet

Som regel har de det ja, men det koster gjerne godt over hundrelappen! 

Du får la baby lufte seg vel og lenge med bar rumpe frem til bensinstasjonen åpner. ;)

Skrevet

Dersom dere er sammen med noen av mødrene eller tantene deres, så kan de garantert trylle frem tøybleier av det de har i skuffer og skap. 

Anonymkode: 8b0bb...d9b

• Liker 2
Skrevet

De pleier å ha det, ja :) men det er små svindyre pakker. I mellomtiden kan man alltids lage tøybleier om familien har noe gammelt de ikke bruker liggende.

Anonymkode: e2afa...a25

Skrevet

Det er ikke en søndagsåpen butikk i nærheten av der dere er da TS? Her har vi fire innenfor 15min å kjøre og jeg bor ikke i en stor by for å si det på den måten. Sjekk hjemmesidene til Kiwi, Bunnpris og Joker iallefall. Ellers har de nok på en bensinstasjon. 

Ellers har kanskje stedet du er på en kjøp og salgsgruppe på facebook? Legg ut en post der og hør om noen snille sjeler har noen bleier til overs :)

Skrevet

Søndagsåpne butikker har åpent i dag og i morgen. Der ordner de bleier. Søk på Bunnpris eller Kivi der du befinner deg. 

Anonymkode: 38947...2b5

Skrevet

Har sett bleier på bensinstasjonen, men størrelsene var jo begrenset. 

Anonymkode: 08e8e...1b6

Skrevet

De hadde ingen på bensinstasjonen. Men noen bekjente her oppe hadde noen til overs etter deres nå ettåring så vi fikk derfra :tommelopp:

Anonymkode: ce055...f51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...