Gå til innhold

Hvor får dere mest oppmerksomhet - I utlandet eller i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener du?

Anonymkode: 77401...e9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tenker jeg på byen og generelt sett.

Anonymkode: 77401...e9b

Skrevet

Like mye oppmerksomhet? Er ikke det jeg bryr meg om... Bryr meg om reisen min, ikke hvor vidt menn ser på meg. Lar ikke dem ødelegge!

Anonymkode: c4d73...ea3

Skrevet

Det er likt overalt for min del.

Et lite unntak er kanskje Thailand, for der fikk jeg nok 100x mere oppmerksomhet enn hva som var ønskelig, men trikset er å ha på deg øreklokker å late som du ikke legger merke til dem. På selve utstedene, så var det viktig og ikke få kontakt med thai jentene på noen som helst måte, og i verste fall avvise dem tidlig om de likevel skulle prøve seg på deg. Men var jeg på utesteder med andre skandinaviske, så var det i grunn som "alltid"... Er alltid en og annen sjel som prøver å bite seg fast i leggen min.

Det er kanskje fordi jeg er manneversjonen av Barbie.

Altså, Ken!

MEN KEN, HAN ER IKKE PÅ TUR/ELLER PÅ BYEN FOR Å FÅ SEG MUS.

HAN ER DER FOR Å HA DET GØY!

Og jeg prater med personer jeg synes ser interessante ut! Det er vel det jeg liker best, med reising/by besøk.. ja, og maten.. alltid gøy å la tungen min få oppleve nye spennende matretter!

:tongue:

• Liker 3
Skrevet

Ja, ikke sant? Spise deilig og god mat og purke.... Slappe av! Ikke la seg affekter av andre.. Det er nok av dem i Norge. :P Friheten til å være seg selv og oppleve ting.

Hvis jeg går på gaten som om jeg er en turist i Norge får jeg ikke slappe av... grr.

Anonymkode: c4d73...ea3

Skrevet

Jeg hadde flørtende øyekontakt med ei jente da jeg var på skoletur i Tyskland i 2004, så definitivt utlandet!

• Liker 3
Skrevet

Mye i Norge, men enda mer i utlandet.  Der er de nok mer åpne, så det er vel derfor. 

Skrevet
6 timer siden, mann_86 skrev:

Jeg hadde flørtende øyekontakt med ei jente da jeg var på skoletur i Tyskland i 2004, så definitivt utlandet!

Har du ikke reist siden 2004?

Anonymkode: ee3a1...b26

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke reist siden 2004?

Anonymkode: ee3a1...b26

Ikke utenfor Skandinavia.

Anonymkode: b2325...610

Skrevet

Utlandet. Det er nok fordi jeg er mer åpen enn jeg er her i Norge. 

Anonymkode: 015c5...da0

Skrevet

Litt over alt. Spontan er ikke så ofte. Men om jeg kommer i prat med en person, så legger man fort merke til hverandre, dersom interessene matcher. 

Gjest Nordavind
Skrevet

Definitivt utlandet. Da snakker jeg ikke om Thailand, men typisk Italia, Spania, Frankrike. 

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

.

Endret av Jacklost
Gjest In absentia
Skrevet

I New York har jeg opplevd at tilfeldige menn løper etter meg og spør om å få nummeret mitt og spør hva jeg heter osv. Jeg opplevde det sikkert 10 ganger på 1 dag da jeg var på ferie og vandret rundt i byen. 

Jeg må virkelig si at jeg foretrekker Norge der kvinner får gå i fred. Vil man ha en date så får man gå på tinder og oppsøke folk som vil bli sjekket opp, og ikke plage tilfeldige folk som prøver å leve livet sitt i fred. Jeg opplever ikke mennene i f.eks NY som uhøffelige eller slemme, men det er svært plagsomt når folk stopper deg og legger beslag på tiden din hele tiden. Se for deg gateselgere hvor enn du går og som oppsøker deg og følger etter deg. Det er fryktelig slitsomt! 

Skrevet

Synes det varierer i Norge også jeg. På Vestlandet og spesielt Sunnmøre får jeg lite oppmerksomhet. Lenger nordover så får jeg mer.

I utlandet varierer det også,men de er bare ute etter sex. Allikevel hyggelig med oppmerksomhet, men jeg går ikke inn for å få det. Det er bare en bonus.

Anonymkode: 71d28...bcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...