rutti Skrevet 1. desember 2004 #1 Skrevet 1. desember 2004 Hva skal dere ha som ventemat? Og drikke? Er det mest vanlig med vin og frukt? Hva skal skje? Er det noen underholdning som gjestene kan bruke tiden sin på?
Grooo Skrevet 1. desember 2004 #2 Skrevet 1. desember 2004 Masse frukt og to store kringler hadde vi, og det var ikke mye kringle igjen. Mamma tok vist en ganske uformell presentasjonsrunde så alle fikk vite litt om hvem andre som var der. Ellers koste folk seg ute i solen
rutti Skrevet 1. desember 2004 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2004 hva syns dere om å ha salat t ventemat??
Gjest gjest1 Skrevet 1. desember 2004 #4 Skrevet 1. desember 2004 Salat er kanskje litt omfattande å ha som ventemat, fordi ein då må ha fat og liknande.. Det er sikkert lettare å ha brød eller frukt eller noko, som ein kan ete med fingrane...
rutti Skrevet 1. desember 2004 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2004 ja du sier noe der veslo Men salat e liksom vår ting! Å frukt er liksom så vanlig. Har lyst på noe orginalt noe
Gjest lmari Skrevet 1. desember 2004 #6 Skrevet 1. desember 2004 I bryllup hos min kokkevenninne i vår fikk vi servert tapas og champagne som ventemat!
rutti Skrevet 1. desember 2004 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2004 Tapas??? Hvordan ble dette gjort da??? Ble det en suksess?
Gjest Betty Boop Skrevet 2. desember 2004 #8 Skrevet 2. desember 2004 Vi skal ha kanapeer og champagne, men jeg tror ikke det blir så mye venting, for vi skal ikke ta bildene i studio.
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2004 #9 Skrevet 2. desember 2004 I de bryllupene jeg har vært i har vi ikke fått servert ventemat. Fra vielsen er over til vi setter oss tilbords tenker jeg at det tar ca 2 timer - syns da ikke det er nødvendig med mat før 3-retters middag. Men av de forslagene som har kommet frem er så syns jeg fruktfat/fruktspyd er de beste.
Månefisken Skrevet 3. desember 2004 #10 Skrevet 3. desember 2004 Vi var i et bryllup i sommer der brudens sønn på 11 hadde laget vestlandslefse helt på eget initiativ, som han gikk rundt og serverte. Det var skikkelig suksess, alle var fysne på noe søtt og godt etter kirken!! I tillegg hadde de melon og noe annet frukt.
Linn3c Skrevet 5. desember 2004 #11 Skrevet 5. desember 2004 Me kjem til å ha kanapèar, mest sannsynleg. Og kanskje litt frukt i tillegg til litt å drikke (truleg anten musserande vin eller cider, samt mozell)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå