AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #1 Skrevet 24. desember 2016 Har vært på tinderdate med en fantastisk mann (kall han David) nå 6 ganger. Jeg sluttet å gå inn på appen etter 3 date så har ikke brukt den etter det. I dag ble jeg nyskjerrig på om David fremdeles var aktiv på appen så jeg lastet ned appen og det stod at han nylig hadde vært pålogget.. kjente jeg fikk en litt uggen magefølelse, men vi har jo aldri tatt den "dater vi bare hverandre eller dater vi andre også?" Samtalen.. Hvor mange dater bør man ha vært på før man kan ta opp om man dater andre eller ikke uten at det virker klengete og pågående? Anonymkode: 07159...eea
pika Skrevet 24. desember 2016 #2 Skrevet 24. desember 2016 Står vel ikke på Tinder når man sist var aktiv? 4
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #3 Skrevet 24. desember 2016 57 minutter siden, pika skrev: Står vel ikke på Tinder når man sist var aktiv? Er en annen app som ligner på tinder, men sa tinder fordi "alle" vet hva tinder er Anonymkode: 07159...eea
Gjest Lykke_ Skrevet 24. desember 2016 #4 Skrevet 24. desember 2016 Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt dette opp face to face med han. Syntes det er dårlig at han fortsatt er der etter seks dater.
pika Skrevet 25. desember 2016 #5 Skrevet 25. desember 2016 Hvor tette har disse datene vært? Og hva har dere gjort og hva snakker dere om? 😊
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #6 Skrevet 25. desember 2016 Jeg ville gått videre uten han, dersom han ser etter andre date-kandidater mens dere dater. Anonymkode: ebb26...b9e
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #7 Skrevet 25. desember 2016 Etter 6 dater bør man ikke drive å date flere.. Anonymkode: 3354f...327
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #8 Skrevet 25. desember 2016 kanskje han ville sjekke om du var aktiv på tinder? Anonymkode: 0c49f...01e 8
A-nonym Skrevet 26. desember 2016 #9 Skrevet 26. desember 2016 På 12/24/2016 den 21.16, AnonymBruker skrev: Har vært på tinderdate med en fantastisk mann (kall han David) nå 6 ganger. Jeg sluttet å gå inn på appen etter 3 date så har ikke brukt den etter det. I dag ble jeg nyskjerrig på om David fremdeles var aktiv på appen så jeg lastet ned appen og det stod at han nylig hadde vært pålogget.. kjente jeg fikk en litt uggen magefølelse, men vi har jo aldri tatt den "dater vi bare hverandre eller dater vi andre også?" Samtalen.. Hvor mange dater bør man ha vært på før man kan ta opp om man dater andre eller ikke uten at det virker klengete og pågående? Anonymkode: 07159...eea Kjenner igjen problemstillingen og synes ikke at seter greit at han jeg dater er inne. MEN du må snakke med han først. Kanskje han går inn av gammel vane når han kjeder seg. Eller skulle vise en kompis et bilde av den flotte dama han dater nå. Jeg har hatt suksess med å ta det opp av typen "nå er det ikke naturlig for meg å treffe andre. Hva tenker du om det?" 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #10 Skrevet 26. desember 2016 På 25.12.2016 den 0.56, Lykke_ skrev: Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt dette opp face to face med han. Syntes det er dårlig at han fortsatt er der etter seks dater. Er vel like greit å slå opp først som sist. Han kommer nok ikke til å like slik overvåking så raskt. Anonymkode: eecb7...c41 2
Gjest Annetnavn_ Skrevet 26. desember 2016 #11 Skrevet 26. desember 2016 På 24.12.2016 den 21.16, AnonymBruker skrev: Har vært på tinderdate med en fantastisk mann (kall han David) nå 6 ganger. Jeg sluttet å gå inn på appen etter 3 date så har ikke brukt den etter det. I dag ble jeg nyskjerrig på om David fremdeles var aktiv på appen så jeg lastet ned appen og det stod at han nylig hadde vært pålogget.. kjente jeg fikk en litt uggen magefølelse, men vi har jo aldri tatt den "dater vi bare hverandre eller dater vi andre også?" Samtalen.. Hvor mange dater bør man ha vært på før man kan ta opp om man dater andre eller ikke uten at det virker klengete og pågående? Anonymkode: 07159...eea Det kan hende han har vært inne for å sjekke om du har vært pålogget.
Inwe Skrevet 27. desember 2016 #12 Skrevet 27. desember 2016 Jeg slettet appen etter andre daten. Forventet ikke at han skulle gjøre det samme så fortalte han det ikke. Vi hadde en ganske rar start på datingen. Vi møttes fem ganger. Første date ute, men endte hos meg. Andre var han en helg hos meg. Så overnattet jeg hos han to ganger før han var hos meg en uke. Dette skjedde på litt over en mnd. Neste gang vi møttes var planen at han skulle til meg og spise (vi bodde 40 min med bil unna hverandre). Han kom og spurte om han kunne bli litt og hentet da en bag i bilen han ikke turte å ta med inn. Jeg tenkte han mente til over helgen, men endte med at han hentet fler ting iløpet av uken og ble i 2 mnd. Etter en mnd fant ei venninne av meg han på tinder. Det tok jeg opp, synes det var unødvendig når han var hos meg. Han sa han slettet appen. Han ville ikke ha et forhold grunnet mye personlig, dette hadde vi snakket om mange ganger. Han slettet aldri appen fant jeg ut senere. Da han dro igjen flyttet han langt vekk. Han brukte fortsatt tinder, men sa det var for å ha noen å snakke med. Jeg ble sur og sa at så lenge han oppfører seg som kjæresten min så kan han snakke med meg eller venner i andre sosiale medier. Han ville ikke slette appen, men forsikret meg om at jeg var eneste han møtte (noe jeg stolte på og fortsatt gjør da han virkelig ikke hadde hatt tid til å møte fler). Jeg kjeftet han ned på telefonen og sa jeg følte han tok meg for gitt. Jeg besøkte han to helger før han ble med tilbake til meg og vi ble kjærester. Da forlangte jeg å se telefonen hans for å forsikre meg at appen var borte, noe den var. En stund etter lastet jeg ned appen igjen for å slette profilen min. I ettertid har han fortalt at han holdt på appen for oppmerksomhet og for å holde på singellivet. Han skulle ikke ha kjæreste (mange grunner til dette og jeg forstår de fleste av de) og hadde falt hardt for meg. Han følte at så lenge han hadde appen var han iallefall singel. I mine øyne var vi et forhold lenge før han innrømmet det. Jeg mener fortsatt at det var dårlig gjort av han å holde på appen så lenge. Han fikk et ultimatum helgen før han ble med meg hjem. Enten meg eller (de andre) tinderdamene. At jeg ikke lenger orket å vente på at han skulle bestemme seg, iallefall ikke når det virker som han fortsatt "var på leting". Ta det opp med han. Si du har slettet appen og se hvordan han reagerer. Det kan hende han var der for å sjekke deg. Kanskje han er usikker på deg og vil ha andre dører åpne. Eller kanskje han gjør som min samboer. Du finner ikke fasiten uten å spørre. 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #13 Skrevet 27. desember 2016 44 minutter siden, Inwe skrev: Jeg slettet appen etter andre daten. Forventet ikke at han skulle gjøre det samme så fortalte han det ikke. Vi hadde en ganske rar start på datingen. Vi møttes fem ganger. Første date ute, men endte hos meg. Andre var han en helg hos meg. Så overnattet jeg hos han to ganger før han var hos meg en uke. Dette skjedde på litt over en mnd. Neste gang vi møttes var planen at han skulle til meg og spise (vi bodde 40 min med bil unna hverandre). Han kom og spurte om han kunne bli litt og hentet da en bag i bilen han ikke turte å ta med inn. Jeg tenkte han mente til over helgen, men endte med at han hentet fler ting iløpet av uken og ble i 2 mnd. Etter en mnd fant ei venninne av meg han på tinder. Det tok jeg opp, synes det var unødvendig når han var hos meg. Han sa han slettet appen. Han ville ikke ha et forhold grunnet mye personlig, dette hadde vi snakket om mange ganger. Han slettet aldri appen fant jeg ut senere. Da han dro igjen flyttet han langt vekk. Han brukte fortsatt tinder, men sa det var for å ha noen å snakke med. Jeg ble sur og sa at så lenge han oppfører seg som kjæresten min så kan han snakke med meg eller venner i andre sosiale medier. Han ville ikke slette appen, men forsikret meg om at jeg var eneste han møtte (noe jeg stolte på og fortsatt gjør da han virkelig ikke hadde hatt tid til å møte fler). Jeg kjeftet han ned på telefonen og sa jeg følte han tok meg for gitt. Jeg besøkte han to helger før han ble med tilbake til meg og vi ble kjærester. Da forlangte jeg å se telefonen hans for å forsikre meg at appen var borte, noe den var. En stund etter lastet jeg ned appen igjen for å slette profilen min. I ettertid har han fortalt at han holdt på appen for oppmerksomhet og for å holde på singellivet. Han skulle ikke ha kjæreste (mange grunner til dette og jeg forstår de fleste av de) og hadde falt hardt for meg. Han følte at så lenge han hadde appen var han iallefall singel. I mine øyne var vi et forhold lenge før han innrømmet det. Jeg mener fortsatt at det var dårlig gjort av han å holde på appen så lenge. Han fikk et ultimatum helgen før han ble med meg hjem. Enten meg eller (de andre) tinderdamene. At jeg ikke lenger orket å vente på at han skulle bestemme seg, iallefall ikke når det virker som han fortsatt "var på leting". Ta det opp med han. Si du har slettet appen og se hvordan han reagerer. Det kan hende han var der for å sjekke deg. Kanskje han er usikker på deg og vil ha andre dører åpne. Eller kanskje han gjør som min samboer. Du finner ikke fasiten uten å spørre. Høres ut som et fantastisk forhold...eller kanskje ikke. Her har du nok ingen garanti for at appen ikke er tilbake før du rekker å snu deg rundt. Anonymkode: d900b...4a4 1
Inwe Skrevet 28. desember 2016 #14 Skrevet 28. desember 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som et fantastisk forhold...eller kanskje ikke. Her har du nok ingen garanti for at appen ikke er tilbake før du rekker å snu deg rundt. Anonymkode: d900b...4a4 Nja. Nå har jeg ikke nevnt alle detaljene rundt hvorfor appen ble på telefonen hans så lenge og hva vi har snakket om i etterkant. Og egentlig hvorfor han hadde appen i utgangspunktet. Ingen har noen garanti for noe som helst i et forhold. Vi er to forskjellige personer som har egen fri vilje. Jeg har derimot valgt å stole på han og er helt sikker på at appen ikke kommer tilbake igjen. Jeg har aldri møtt noen som har jobbet så hardt for å holde seg unna meg, men alikevel ikke har klart det. Så at det (for øyeblikket iallefall) er meg han vil ha tviler jeg ikke på. Jeg stoler også på at han forteller meg om det er en annen. Men selvfølgelig, jeg kan bli lurt trill rundt jeg også. Skal jeg ha en garanti for å ikke bli lurt må jeg jo la vær å gå inn i noe som helst forhold og det høres for meg veldig trist ut.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #15 Skrevet 28. desember 2016 Og hvorfor skal man slette appen? Og hvorfor var du inne på den? Hvis det bare var for å sjekke om han hadde vært aktiv, hva tilsier at ikke han hadde gjort det samme? Nei, jeg synes han bør dumpe deg siden du helt tydeligvis bruker appen aktivt, og dermed dater andre, fortsatt til tross for at dere har vært på 6 dater. Du har jo tross alt vært inne på den, og det vet jo alle er synonymt med at du dater andre Anonymkode: ecb70...2de 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå