Gå til innhold

Hva gjør at enkelte ikke tåler alkohol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sies at enkelte ikke burde drikke, ikke tåler alkohol osv. Men gjelder ikke det egentlig alle? Selv ligger jeg unna alkohol/er forsikitg fordi jeg kan bli aggressiv. 

Hva gjør egentlig at noen forandrer så personlighet i fylla? Noen blir bare morsomme, andre kan bli voldelige og ødelegge vennskap, fest osv.

Anonymkode: 56e38...351

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det sies at enkelte ikke burde drikke, ikke tåler alkohol osv. Men gjelder ikke det egentlig alle? Selv ligger jeg unna alkohol/er forsikitg fordi jeg kan bli aggressiv. 

Hva gjør egentlig at noen forandrer så personlighet i fylla? Noen blir bare morsomme, andre kan bli voldelige og ødelegge vennskap, fest osv.

Kan du ikke i samme slengen spørre om hvorfor verdensrommet er så stort? Jeg tviler på at noen kan gi deg et godt svar på ditt spørsmål.

Skrevet

Astralplanet, sonen utenfor kroppen. Den blir påvirket i ulik grad. Noen har god skjerming mot å miste kontroll over det fysiske legeme, andre kan miste helt kontrollen.

Anonymkode: fc812...ab5

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Astralplanet, sonen utenfor kroppen. Den blir påvirket i ulik grad. Noen har god skjerming mot å miste kontroll over det fysiske legeme, andre kan miste helt kontrollen.

Anonymkode: fc812...ab5

Kan du ikke prøve å svare seriøst? Slik at TS slipper to på rad med svada-svar.

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette varierer jo veldig, men for noen handler det om at dette er sider de undertrykker til vanlig, at alkoholen fører til at de mister hemninger, og at disse sidene dermed blir mer fremtredende. Hadde en eks som alltid ble sint i fylla (etter en viss mengde), og han var det aldri til vanlig. Alle gangene han egentlig ble sint, stengte han sinnet inne istedenfor å uttrykke det, men når han ble full kom det frem. Veldig dumt for han og alle rundt. 

Kjenner også en del som er veldig stille til vanlig, som rett og slett ikke tør "å ta plass". Når de mister hemninger pga. alkohol kan de derimot snakke i ett hele kvelden, og være rommets midtpunkt (på en positiv måte).

Anonymkode: 74d2a...a41

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner også en del som er veldig stille til vanlig, som rett og slett ikke tør "å ta plass". Når de mister hemninger pga. alkohol kan de derimot snakke i ett hele kvelden, og være rommets midtpunkt (på en positiv måte).

Anonymkode: 74d2a...a41

Jeg synes det er så sinnssykt flaut med de som tar stor plass etter de har drukket alkohol, og så er de en av de ordinære, kjedelige folkene i hverdagen som gjør alt trist og kjedelig. De vil rett og slett at andre skal være like low som dem til enhver tid.

Anonymkode: 2ddee...586

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...