Gå til innhold

Hvordan vite om sjenert gutt er interessert eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en fyr fra tinder to ganger nå de siste to ukene. Første gangen spiste vi på en liten cafe, og andre gangen spiste vi middag på en resturant. Han er veldig søt og utrolig hyggelig, men ganske sjenert. (Det er jeg også) Samtalene under møtene har gått lett, men litt stillheter innimellom, men ikke noe typisk klein stillhet, og vi lo masse og det var koselig.

Men vi har hverken kysset, holdt hender eller gitt hverandre en klem etter eller under møtene. Har hatt lyst men var usikker på om det ville gjort situasjonen klein så jeg feiget ut. 

Hvordan kan man vite om en fyr er interessert eller ikke? Jeg har vært vant med å date gutter som er veldig frempå og utadvendte, mens han er sjenert og litt tilbaketrukken så syns det er vanskelig å tolke han. Vi har ikke kalt møtene våre dater eller noe så vet ikke om jeg er i "vennefella?" 

Tilleggsinfo hvis det har noe å si:

- Vi snapchatter hver eneste dag, og vi er "bestevenner" på snapchat

- Han som spurte om første møte, og han var også den første som spurte om vi skulle møtes igjen

- Han er litt yngre enn meg. Jeg er 22, han 20 

- Jeg har flere ganger svart på snapchat at han er fin osv, men da blir han bare sjenert og sender en flau smiley tilbake og sier han ikke er vant med komplimenter

- Han sa i går at jeg var "fin" på et bilde jeg sendte (men det kan jo være vennskapelig?) 

Blir helt forvirret, haha. Er ikke vant med dating og som sagt når jeg først har datet har det vært veldig utadvendte menn som har vist tydelig hva de vil.. Bør jeg bare hoppe i det og gi han en klem (evt kyss) neste gang vi møtes og se hvordan det går? Eller bør jeg ta det rolig og la han ta føringen for at han skal føle seg mest mulig komfortabel? 

Hilsen litt flau og uerfaren jente 22. 

Anonymkode: fdb11...4e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts her 😊 Han sa for et par dager siden at vi burde "se hvordan timeplanene på jobb var i romjulen, om vi kanskje kunne finne på noe" så det lover kanskje godt? Men kan selvfølgelig samtidig være vennskapelig..

Anonymkode: fdb11...4e5

Skrevet

Gi ham en god klem og når du avslutter klemmen la hånden din gli ned armen hans og hold hånden hans litt og slipp. Da viser du din interesse og gir ham trygget,  kanskje han vil ta steget et hakk opp neste gang.  🙂 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...