AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #1 Skrevet 24. desember 2016 Er det noen som har vært med på noen julekalender / adventskalender? Er det noen som faktisk har vunnet noe særlig? Anonymkode: 26a96...ae1
Gjest Notatboka Skrevet 24. desember 2016 #2 Skrevet 24. desember 2016 I år har jeg ikke deltatt på noen, men i fjor og året før vant jeg masse. Lue, superundertøy, hårmaske, øretelefoner, powerbank, sjokolade og kinobilletter for å nevne noe. Da deltok jeg på mer eller mindre alt jeg fant også, vinnersjansene blir jo større da.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #3 Skrevet 24. desember 2016 Jeg deltok fleire dager, med den fra Bokkilden. Men tidligere i dag la jeg merke til at det allerede stod oppført ein vinner for 24. desember? Dette var jo allerede i formiddag i dag, så jeg lurer på hvordan det egentlig kunne ha seg... Anonymkode: 26a96...ae1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #4 Skrevet 24. desember 2016 Har deltatt i 5 kalendere. Ikke vunnet noenting Anonymkode: b20de...a00
dronningvinter Skrevet 24. desember 2016 #5 Skrevet 24. desember 2016 Jeg! Var med i julekalenderen til Qomo på instagram og vant en sjukt fin kjole:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå