AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #1 Skrevet 24. desember 2016 Jeg har fått mørke hår på overleppa og haka i løpet av de siste 5/6 årene. Har ellers fått en del mer lyse hår i ansiktet med årene. Jeg har født et par barn og jeg ble veldig rask gravid med de med en annen mann, men det er over 10 år siden. Jeg har tenkt over hårveksten min om det kan gjøre at jeg kan ha problemer med å bli gravid. Jeg har ingen andre tegn til Psco, men det kan kanskje være andre årsaker til økt hårvekst som gjør at det er vanskeligere å bli gravid? Både jeg og mannen har sjekket oss på privatklinikk og der fant de ingenting galt, men jeg tok kun innvendig ultralyd og hadde en samtale med legen. Jeg tok en blodprøve hos legen i forkant som var helt normal. Ellers kan jeg jo ha fått tette eggledere med alderen, men legen anbefalte meg ikke å sjekke dette. Vi har snart prøvd i 1 år. Selv om jeg har mange egg igjen er der nok redusert antall som er like bra som for 10 år siden, men skulle tro det var noen gullegg igjen. Jeg er nå blitt 36 år og begynner å bli bekymret over hva som kan være galt med meg. Anonymkode: 17ae7...c8e
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #2 Skrevet 27. desember 2016 Vil tro det med hårveksten ikke har med at det er vanskeligere å bli gravid. Med noen par tar det lengre tid og hårvekst blir jo litt sånn som du forklarer når man blir eldre. Anonymkode: 06faa...983
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #3 Skrevet 27. desember 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil tro det med hårveksten ikke har med at det er vanskeligere å bli gravid. Med noen par tar det lengre tid og hårvekst blir jo litt sånn som du forklarer når man blir eldre. Anonymkode: 06faa...983 Takk for svar. Det har nok kanskje ikke det siden jeg ikke har noen andre problemer, men at det er lengre mellom hver gang det er et gullegg kan nok være tilfelle siden jeg er 36 år. Har time på sykehuse for utredning over nyttår så får vi se hva som skjer i løpet av 2017. Anonymkode: 17ae7...c8e
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #4 Skrevet 27. desember 2016 Er selv 26 og de fant ingen problemer hos oss, men fikk likevel ikke til å bli gravid uten prøverør Anonymkode: 06faa...983
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #5 Skrevet 27. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er selv 26 og de fant ingen problemer hos oss, men fikk likevel ikke til å bli gravid uten prøverør Anonymkode: 06faa...983 Vet at det er en del de aldri finner noe feil hos. Hvor lenge prøvde dere før prøverør og har dere lykkes? Anonymkode: 17ae7...c8e
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #6 Skrevet 27. desember 2016 5 år selv, satt så på første prøverør Anonymkode: 06faa...983
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #7 Skrevet 4. januar 2017 For mange mange år siden var det på nyhetene at akupunktur hjalp mange ufrivillig barnløse. De hadde jo ingen forklaring på hvorfor som jeg kan huske:) Anonymkode: cb9e5...0f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå