Gå til innhold

Buhu jeg er singel!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Ble singel i sommer. Ble sammen igjen med eksen, tenkte jeg ikke kunne få det bedre. Men hva skjer? Plutselig faller det nye karer inn i livet mitt, den ene mer interessant enn den andre. Og jeg innser at eksen burde forblitt eks. Og jeg blir singel igjen.

Treffer en herlig fyr! Vi passer så godt sammen på så utrolig mange pla, blir kjent i ekspressfart.

Men han er ikke klar for et forhold fordi han nylig ble singel han også :-?

Men fyren er så interessert i meg! Det lyser av han! Og han sier det også rett ut.

Likevel er han ikke klar. Når jeg ikke kan få noen, da stikker jeg. Så jeg ser for meg at vi kommer til å gli fra hverandre. Noe jeg både vil og ikke vil. Vil ha han. Men vil ikke vente, vil ikke risikere å vente forgjeves...

Vi har levd som kjærester den siste tiden. Men et forhold er han ikke klar for, han må være på egenhånd for å få roen med seg selv før han kan starte noe nytt med en ny... Ergo må jeg gi han tid og rom :-x

Blir jeg lurt? Har jeg en sjans?

Jeg sa jeg ikke ville se han på en stund. Da følte han seg plutselig "klar".

Savner han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo konge å være singel. Masse frihet. Gjør som du vel hele tiden. Og slipper å leite etter preseng nå til jul, som hun bytter alikevel. Skal se at det var det beste han kan be om..denne pausen. 2 uker så ser du sikker at dette er livet du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest black and cold

Høres ut som hun jeg hadde en romanse med nylig.

Feilen min var også at jeg "ikke var interessert". Hun glapp. Nå angrer jeg. Tenker på henne hver dag. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis et forhold glipper, for den andre, hjelper det ikke å sitte og håpe mens man venter på det "forgjeves håpet sitt". Man må bare av og til gå videre, og helst ikke snu seg tilbake for ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...