AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #1 Skrevet 24. desember 2016 Barna har hele uka hatt omgangssykenfått og kastet opp i ett sett og vi voksne har nå begynt å bli uvelle sev, så da har vi bestemt oss for å utsette jula. Ingen gidder å spise ribbe og pinnekjøtt og pynte seg når alle er syke... Er bare spørsmål om tid før jeg må henge med hodet over doen Flere som har fått omgangssyken og kanskje utsatt jula (om ikke i år, kanskje tidligere)? Anonymkode: 9dddd...c9e
PoisonIwy Skrevet 24. desember 2016 #2 Skrevet 24. desember 2016 Jenta har ørebetennelse og streptokokker. Vi er dårlige. Så i år blir en rar jul. God bedring❤
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #3 Skrevet 24. desember 2016 De har det nok verre i Aleppo..... Anonymkode: d37a9...ef7 2
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #4 Skrevet 24. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De har det nok verre i Aleppo..... Anonymkode: d37a9...ef7 Og jeg biter på, jeg... Det har de helt sikkert, betyr det at man ikke skal få lov til å føle seg syk her da? At man ikke skal få lov til å føle at det er dumt at jula må utsettes pga syke barn fordi det er så mye verre andre steder? Det går an å ha flere tanker i hodet samtidig. Det går an å føle sorg og avsky mot det som skjer i Aleppo og samtidig føle seg dårlig pga diare og oppkast og utsatt jul her. Og forøvrig god jul til deg. Anonymkode: 4492d...982 29
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #5 Skrevet 24. desember 2016 1 time siden, PoisonIwy skrev: Jenta har ørebetennelse og streptokokker. Vi er dårlige. Så i år blir en rar jul. God bedring❤ Stakkars liten, ønsker henne, og dere, god bedring også <3 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har det nok verre i Aleppo..... Anonymkode: d37a9...ef7 Så fordi noen har det verre enn familien min og meg, så får jeg ikke lov til å uttrykke at det er kjipt at vi er syke? Hva slags logikk er det egentlig? Jeg kan da ikke gå rundt og tenke på alt og alle andre her i verden, det går faktisk ikke, fordi jeg er et menneske. Det er sikkert folk som igjen har det enda verre enn de i Aleppo, skal ikke de i Aleppo heller klage da? Fysj for en tankegang. Anonymkode: 9dddd...c9e 9
Gjest Daryl Dixon Skrevet 24. desember 2016 #6 Skrevet 24. desember 2016 Jeg har gått glipp av mang en jul pga sjukdom og sykehusopphold, men i år er faktisk alle i form og det ser ut til at det blir jul faktisk! Men vet hvordan det er når julen blir amputert! God bedring til alle med influensa, omgangssyke og alle andre typer sjukdom!
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #7 Skrevet 24. desember 2016 Det var en jul jeg lå helt utslått, var kvalm, og kasta opp. Da var jeg i tillegg på ferie i utlandet, så det var utrolig surt. Tror nok det var noe i maten jeg hadde spist en dag, det gikk heldigvis relativt fort over da. Men surt når det varte, og man får jo dårlig matlyst av det dagen derpå også. Anonymkode: 74d32...a05
evelynn Skrevet 24. desember 2016 #8 Skrevet 24. desember 2016 Ikke utsatt kanskje men feiret på en madrass på gulvet I stua mens jej og dattera på 1 år hadde sterk influensa med høyt feber. Vi hovedsakelig sov under et juletre og foran tv 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #9 Skrevet 24. desember 2016 Vi har en veldig amputert jul her i år. Jeg har influensa, og vi drar ikke bort som vi skulle. Kun jeg, mann og barnet vårt. Ingen har pyntet seg, vi mangler mange av gavene og huset er ikke klart for julefeiring. Middagen ble stusselig da vi trodde vi skulle bort og ikke har forberedt så mye. Men har hatt det ganske koselig allikevel. Og så skal vi feire jul med svigerfamilien på torsdag 😊 Anonymkode: aebcb...919 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #10 Skrevet 25. desember 2016 Ja da. De har det verre i Aleppo, i mange land i Afrika, folk som har fått jula ødelagt av vold og alkohol etc etc. Det er ALLTID noen som har det verre enn deg selv, det er et av privilegiene vi har ved å være født i et av verdens rikeste land. Men i stede for å sitte å påpeke det på et forum, så håper jeg dere er ute og gjør noe for de menneskene. Jul her utsettes med jamne mellomrom pga jobb, men har også skjedd pga sykehusopphold. Og helt ærlig har datoen lite å si, så lenge man har det koselig. Det er mye hyggeligere å slippe å stress-feire julaften fordi jeg må reise på jobb allerede mellom 17 og 18, eller ligge der megasjuk og ikke orke noe særlig. Anonymkode: 75892...7e8 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #11 Skrevet 25. desember 2016 Jeg sier ikke at det er lov å synes synd på seg selv, men når man lager en EGEN tråd for å klage over at man er syk på julaften, så må man også regne med å få svar man kanskje ikke liker. Anonymkode: d37a9...ef7
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #12 Skrevet 25. desember 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sier ikke at det er lov å synes synd på seg selv, men når man lager en EGEN tråd for å klage over at man er syk på julaften, så må man også regne med å få svar man kanskje ikke liker. Anonymkode: d37a9...ef7 Lagde ikke denne tråden for å klage, men for å lese om andre har opplevd lignende. Herregud så gretten du skal være da? Anonymkode: 9dddd...c9e 5
Arabella Skrevet 25. desember 2016 #13 Skrevet 25. desember 2016 Med denne tankegangen kunne KG blitt kraftig amputert. 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #14 Skrevet 25. desember 2016 Noen feirer jul 1. Juledag. Andre har julekvelden på Hellige tre kongersdag, 6. Januar. (Katolikker.) Anonymkode: c40d2...c20
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #15 Skrevet 25. desember 2016 3 minutter siden, Arabella skrev: Med denne tankegangen kunne KG blitt kraftig amputert. ? Anonymkode: e7b62...bd3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #16 Skrevet 25. desember 2016 Det fins mange juler i mange år framover, og noen blir litt annerledes inniblant. Ja, og det kan oppfattes som syting, og vil ha trøst fordi man er syk når man starter en tråd som dette. Vi har vært syke vi og, men det går bra, og jula i fjor var jeg langt inni ammetåka og ville bare avlyse alt. Og ja, jeg minner meg selv på hvor heldige vi er som bor i dette landet med et godt helsevesen, fra vugge til grav. Anonymkode: 2d5df...0c0
Arabella Skrevet 25. desember 2016 #17 Skrevet 25. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: ? Anonymkode: e7b62...bd3 Det jeg mener, er at hvis vi alltid skulle tenke på alle som har det verre, kunne vi, jeg vil tro de fleste i Norge, ikke være oppgitt over noe som helst og klage litt, ha en utblåsning, på KG. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå