Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

God jul til alle KG medlemmer og ti alle noudmenne , min håp for julen at ferden vil siere seg i Syria for at vi drar tilbake ditt.

Jeg har et spørsmål til dere angående hilsenene og meldingene som man kan sende til vennene sine. Vi brukte til å sende meldinger i Syria til hverandre i julen, er det det samme her i Norge? Jeg har mange norsk venner og jeg vil gjerne gratulere dem for julen. Ka slags meldinger kan man sende og når er det beste tidspunktet å gjør det?

Mvh :)

Anonymkode: 6e4de...8c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja du kan vel sende ønske om en god jul og eventuelt også godt nyttår 

Gjest Notatboka
Skrevet

God jul til deg! Jeg sender melding eller ringer til mine nære venninner hvor jeg ønsker de en riktig god jul. Jeg sier gjerne at jeg er glad i de også :)

Skrevet

Hvem er Juls?

Anonymkode: 7bedc...53a

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

God jul til alle KG medlemmer og ti alle noudmenne , min håp for julen at ferden vil siere seg i Syria for at vi drar tilbake ditt.

Jeg har et spørsmål til dere angående hilsenene og meldingene som man kan sende til vennene sine. Vi brukte til å sende meldinger i Syria til hverandre i julen, er det det samme her i Norge? Jeg har mange norsk venner og jeg vil gjerne gratulere dem for julen. Ka slags meldinger kan man sende og når er det beste tidspunktet å gjør det?

Mvh :)

Anonymkode: 6e4de...8c4

nude-menn :ohmy:

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er Juls?

Anonymkode: 7bedc...53a

Nei nå var du like dum som meg. Du burde skjerpe deg.  :scorpis:

Skrevet

Julen ringes inn klokken 17:00, det betyr at da begynner julen og det som kalles julefred (at det skal være stille). Så send melding før klokken fem. Du kan skrive bare God jul! eller for eksempel Jeg ønsker deg og din familie en riktig god jul!. 

Anonymkode: 7f0ad...4ae

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...