Gå til innhold

"Lov" og date flere på en gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er relativt ny innen dating. Har alltid før truffet kun en og så har jeg blitt sammen med han. Nå har jeg innsett at jeg alltid velger feil typer og at jeg lar meg selv bli dratt inn i nye forhold med menn som egentlig ikke passer meg. Så derfor prøver jeg nå dating. Problemet er imidlertidig at da må jeg jo møte flere på en gang. Noe jeg imidlertidig sliter med. Føler meg på en måte "forplikta" til alle og føler ikke at jeg kan date noen uten at det skal bli noe. Sånn som det er nå er det to menn som er inntereserte i meg (virker det som), men jeg kjenner at jeg må ha mere tid for å finne ut av om noen er noen for meg (har vært på 4 dater med hver). Problemet er dog at jeg føler meg  utro når jeg møter den ene. Er dette riktig av meg å føle? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 dater,  da burde du velge.  Å ha en date eller to er greit med flere ,  men etter det så legger du føringer for noe mer og det er ikke riktig for den andre parten.  

• Liker 1
Skrevet

Så lenge du er åpen om at du dater flere, så bør det gå bra. Men som oftest forsvinner de ordentlige mennene så snart de får vite at de ikke er førstevalget ditt. Er enig med Silfen over; på fjerde daten burde du definitivt ha valgt vekk en av dem. Også så snart du begynner å involvere kyssing/roting/sex med en av dem.

Så; date for å bli kjent med noen; ja da kan du ha flere, men vær ærlig om det. Date 3-4-5-6 med kyss/sex; ha kun én.

Anonymkode: 9ffb2...dde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...