Gå til innhold

Kvinner og sensualitet

Fremhevede innlegg

Skrevet

I hvilken grad klarer du å kontrollere sensualiteten din og rette den mot en mann slik at han dras mot deg?

Er dette en naturlig egenskap alle kvinner har?

Jeg har lassevis med sensualitet, må anstrenge meg for å ikke utstråle for mye av det. Virker som at det er mye sensualitet i de mørkere delene av meg, som ikke tar så lett på ting.

Anonymkode: 00904...532

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, har virkelig lurt på hvor menn får disse signalene sine fra. Tror det sitter mer i deres eget hode (begge hodene, kanskje...) enn at kvinner ubevisst går rundt og forlokker dem. Jeg er ihvertfall ei sosialt keitete kløne av dimensjoner uten at det virker å trekke ned på noen måte. Forstår igrunn ikke hva som menes med order sensualitet engang, virker som et tullete synonym for å "renvaske" det seksuelle...

Anonymkode: b331b...10c

Skrevet

Tror mye skjer ubevisst... føler aldri jeg bruker sensualitet for å bevisst tiltrekke meg en mann. Men kan ta meg selv i å oppføre meg "merkelig" rundt en mann jeg synes er attraktiv. Typisk kroppsspråk som viser interesse. Men det er mer sånn at jeg prøver å stoppe det om jeg legger merke til det.

Anonymkode: 13715...d32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...