Hanne.. Skrevet 24. desember 2016 #1 Skrevet 24. desember 2016 Hei god jul alle sammen. Jeg kjøpte tynnribbe hos coop. La den i frysen.. ta.tankte ikke på utgåttdato.. jeg tok den opp tirsdagskvelden i emelarsen fram til nå. Nå som jeg skulle sette den på rista. SER JEG siste forbruksdato 1.12'16. Hjelp kan jeg bruke den. Synes ikke den lukta noe unormalt..
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #2 Skrevet 24. desember 2016 Den datoen gjelder jo som ferskvare og har ikke noe å si når du har fryst den. Er folk virkelig så uvitende? Trodde det var noe alle visste. Hva skal man ellers med fryser, hvis det ikke er for å forlenge holdbarheten? Anonymkode: 2be07...380 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #3 Skrevet 24. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den datoen gjelder jo som ferskvare og har ikke noe å si når du har fryst den. Er folk virkelig så uvitende? Trodde det var noe alle visste. Hva skal man ellers med fryser, hvis det ikke er for å forlenge holdbarheten? Anonymkode: 2be07...380 Ut fra alle spørsmålene som dukker opp på "mat fra bunnen" sin Facebook-side så er folk faktisk så uvitende. Skjønner ikke at det er mulig. Har ikke folk vokst opp med mat? Mye er jo så basic at man skulle tro de er fostret opp på ferdig laget og varmet mat levert på døren til hvert måltid. Anonymkode: 6c5dc...7c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå