AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #1 Skrevet 24. desember 2016 Er mulighetene for jobb gode der? Er det mangel på folk? Jeg bor i det sydligste strøket i landet, og har fått nok av både plassen, menneskene og de få jobbmulighetene. I Troms og Finnmark er det jo halv skatt og diverse goder. Jeg flørter med tanken på å flytte dit; få en ny start. Jeg har ingen utdanning, men har jobbet en del med barn og vil kunne få fagbrev om to år. Anonymkode: 85610...bd6
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #2 Skrevet 24. desember 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Er mulighetene for jobb gode der? Er det mangel på folk? Jeg bor i det sydligste strøket i landet, og har fått nok av både plassen, menneskene og de få jobbmulighetene. I Troms og Finnmark er det jo halv skatt og diverse goder. Jeg flørter med tanken på å flytte dit; få en ny start. Jeg har ingen utdanning, men har jobbet en del med barn og vil kunne få fagbrev om to år. Anonymkode: 85610...bd6 Mulighetene for jobb i Nordland, Troms, og Finnmark er svært gode. Det er rett og slett mangel på folk, og enhver innflytter som kan bidra vil bli satt pris på av kommunene der. Anonymkode: c4f55...18c
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #3 Skrevet 24. desember 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulighetene for jobb i Nordland, Troms, og Finnmark er svært gode. Det er rett og slett mangel på folk, og enhver innflytter som kan bidra vil bli satt pris på av kommunene der. Anonymkode: c4f55...18c Høres bra ut! Ufaglærte er det også behov for? Anonymkode: 85610...bd6
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #4 Skrevet 24. desember 2016 Tror skattefradraget og raskere nedbetaling på studielån og alt det der kun er nord-troms og finnmark? (altså gjelder det ikke tromsø) Anonymkode: 5eeeb...900
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå