Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mulighetene for jobb gode der? Er det mangel på folk?

Jeg bor i det sydligste strøket i landet, og har fått nok av både plassen, menneskene og de få jobbmulighetene. I Troms og Finnmark er det jo halv skatt og diverse goder.

Jeg flørter med tanken på å flytte dit; få en ny start. Jeg har ingen utdanning, men har jobbet en del med barn og vil kunne få fagbrev om to år.

Anonymkode: 85610...bd6

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er mulighetene for jobb gode der? Er det mangel på folk?

Jeg bor i det sydligste strøket i landet, og har fått nok av både plassen, menneskene og de få jobbmulighetene. I Troms og Finnmark er det jo halv skatt og diverse goder.

Jeg flørter med tanken på å flytte dit; få en ny start. Jeg har ingen utdanning, men har jobbet en del med barn og vil kunne få fagbrev om to år.

Mulighetene for jobb i Nordland, Troms, og Finnmark er svært gode. Det er rett og slett mangel på folk, og enhver innflytter som kan bidra vil bli satt pris på av kommunene der.

Anonymkode: c4f55...18c

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulighetene for jobb i Nordland, Troms, og Finnmark er svært gode. Det er rett og slett mangel på folk, og enhver innflytter som kan bidra vil bli satt pris på av kommunene der.

Anonymkode: c4f55...18c

Høres bra ut!

Ufaglærte er det også behov for?

Skrevet

Tror skattefradraget og raskere nedbetaling på studielån og alt det der kun er nord-troms og finnmark? (altså gjelder det ikke tromsø)

Anonymkode: 5eeeb...900

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...