Gå til innhold

Forvirret

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis man alltid har følt seg tiltrukket gutter og vært i ett langvarig forhold, og det siste året som singel har rotet litt rundt med gutter. Og nå føler seg lei og bare tanken på å ha sex med en gutt uten følelser føles ekkelt. Det føles til og med ekkelt å tenke tilbake til noe som der og da føltes spennende og bra? Vil dere da tenke det er bekymringsfullt i forhold til om jeg tenner på gutter? 

Ved tanken på seksuelt med jenter tenker jeg kun jenter som venninner, men at jenter kan være pene. Tror ikke jeg kunne hatt sex men en jente i virkeligheten. Men pga dette går jeg rundt å tror jeg kan være lesbisk og at jeg selv nesten tror på det. Har hatt det slik i det siste. 

Er det noen av dere som tenner på gutter uten følelser. Eller må dere ha følelser for å synes at sex med en mann føles bra?

Anonymkode: fb426...6c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes en mellomting mellom Straight og lesbisk, kanskje du er bisexuell eller bifil. 

Jeg kan fint ha sex uten at det er følelser til stede, men ikke alle kan det =)

Skrevet

Ts her.

Jeg føler meg ikke tiltrukket av kvinner men plager meg av denne tanken at jeg nesten tror det. Jeg har alltid likt menn og synes alt var spennende etter jeg ble singel, men etter at jeg har rotet litt med flere føler jeg ei litt lei nå og føler ikke spenning. Er det noen som har følt det samme og at det kun er en periode? 

Anonymkode: fb426...6c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...