Gå til innhold

Hva syns du om Miss Sixty klær?

Anbefalte innlegg

Gjest Astrix01
Skrevet (endret)

Jeg syns mange av klærne til Miss Sixty, som var poppis for en del år siden, er fantastisk flotte! Men ser nesten aldri noen som bruker dem lenger... Hvertfall ikke her i Norge! 

Hva syns du om Miss Sixty klærne? 

Endret av Astrix01
Skrevet

Det var jo kjempe kult - i 1998. 

Anonymkode: b722f...ef3

• Liker 7
Skrevet

Savner buksene med dobbeltsøm. Hadde aldri råd til å kjøpe dem på den tiden det var populært:sad:

Anonymkode: 52edf...76a

Skrevet

Husker dem, jeg fikk en del av dem i tenårene, nå er jeg 31. De var jo ikke verdt pengene :fnise:

Skrevet

Barndommen. På ungdomsskolen var dette merket gull verdt sammen med wow, bjørn borg og von dutch. Nei, disse merkene hører til fortiden syns jeg, det er gode minner knyttet til enkelte plagg fra disse men også grusomme mote kombinasjoner. 

Anonymkode: 9fab6...bb6

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, Astrix01 skrev:

Jeg syns mange av klærne til Miss Sixty, som var poppis for en del år siden, er fantastisk flotte! Men ser nesten aldri noen som bruker dem lenger... Hvertfall ikke her i Norge! 

Hva syns du om Miss Sixty klærne? Og hva ville du tenk om du så jenter i sånne klær i dag?

De har en del jeans og sånt. Ja, de er fine og søte de. Det er bare vanlige jeans og vanlige klær så jeg ville ikke tenkt noe spesielt om jenter som gikk i den type klær i dag. Nei jeg vet ikke hvorfor ingen bruker dem lenger. Det samme med Killah, osv... Det gikk vel av moten da eller? Synd, for de er fortsatt fine. :)

Ikke glem Sefa-buksene, da. ;) (ikke særlig fine på noen egentlig). Til tross for det har jeg anskaffet meg noen som ligner for tiden i fra Nike. Just in case... :roll: 

Endret av fuglekvitter__
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barndommen. På ungdomsskolen var dette merket gull verdt sammen med wow, bjørn borg og von dutch. Nei, disse merkene hører til fortiden syns jeg, det er gode minner knyttet til enkelte plagg fra disse men også grusomme mote kombinasjoner. 

Anonymkode: 9fab6...bb6

He, he. Von dutch. Jeg hadde en sånn bukse. :fnise: 

Skrevet

Jeg eelsket Miss Sixty! Med trykk på elsket! Jeansene ville nok ikke sittet like godt nå, for og si det sånn, ti år senere. Slengen er jo ikke en hit i motebildet for øyeblikket, kommer neppe tilbake igjen med det første. 

Uansett, kom på min største favoritt noensinne! Føltes som mykt lær, lysebrun med mørke partier på lårene. Trang AF, ga meg verdens mest perfekte rumpe. Kostet min mor 2500,-. Hva gjorde jeg? Klippet hull horisontalt over lårene og satte sikkerhetsnåler gjennom. 

Stakkars mamma. Men heldige oss kvinner, nedtråkket pølseskinn er ikke så hot

• Liker 1
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Det er nok ikke mange som deler meningen din om disse klærne. Grøss. 

Anonymkode: 52c87...408

Skrevet

Jeg syns at jeansene er fine. Jeg kjøpte meg to sk på Harrods I London i 2011. Sitter som en skudd, og jeg digger de selv om jeg er i 30 årene! Bruker stort sett lange overdeler, slik st logoen ikke syns, ikke at det spiller noe roll om den vises! 😃😃

Anonymkode: 0c61b...754

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns at jeansene er fine. Jeg kjøpte meg to sk på Harrods I London i 2011. Sitter som en skudd, og jeg digger de selv om jeg er i 30 årene! Bruker stort sett lange overdeler, slik st logoen ikke syns, ikke at det spiller noe roll om den vises! 😃😃

Anonymkode: 0c61b...754

Man kjenner vel igjen lommene selvom logoen ikke synes? 

Anonymkode: ee740...a8b

Skrevet

Stygge

Anonymkode: ee5f6...d0d

Skrevet

Husker jeg kjøpte noen som kostet 1600,-, varte kun ett halvt år. Dårlig kvalitet til den prisen.

Skrevet

De var kule! 

Anonymkode: 7188a...110

Annonse
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om noen går med det nå, men lo litt for meg selv når det kom ei jente med en slik bukse og buffaloskoene man gjerne hadde til. 

Anonymkode: 6bf62...a40

Gjest NorahLudoAllis
Skrevet

Måtte Google for å huske hvordan det så ut før jeg dømte det nord og ned - men det var faktisk verre enn jeg kunne huske:

image.jpeg

MIne minner fra Miss Sixty var at de var jævlig lave i livet(type kunne se toppen av vulvaområdet hos enkelte) - mye rævsprekker og at det var de jeg synes var "dumme blondiner" som hadde typisk den fullførte stilen. 

Men de hadde noen få bukser som var helt OK. Jeg assosierer dem bare med de jentene som var kjent for å gå med så stramme bukser at de ikke klarte gå normalt. Så mange fine minner :P 

Skrevet

Jeg hadde et par svarte uten sleng. Hadde jeg funnet de frem idag så er det ingen som hadde tenkt noe, ettersom de er slik folk går i nå til dags. 

Skrevet

Jeg elsket dem - når jeg var 14 :P Samme med Killah Babe og Fornarina. I dag er det kanskje ikke noe jeg kunne tredd på meg....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...