Brimi Skrevet 23. desember 2016 #1 Skrevet 23. desember 2016 Har 3 håndklær som det er bittesmå sorte/brune prikker på. Veldig vanskelig å pelle av. Hva i all verden kan det være for noe?
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #2 Skrevet 24. desember 2016 15 minutter siden, Brimi skrev: Har 3 håndklær som det er bittesmå sorte/brune prikker på. Veldig vanskelig å pelle av. Hva i all verden kan det være for noe? Kan du poste et bilde av prikkene på hånddukene? Om de har vært i tørketrommel sammen med mørke plagg, kan det ha smittet over mørke tøyfibre, men det skulle jo ikke gi prikker. Kan det være insektsegg? Hvor har hånddukene ligget oppbevart? Anonymkode: faada...d44
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #4 Skrevet 24. desember 2016 31 minutter siden, Brimi skrev: Har 3 håndklær som det er bittesmå sorte/brune prikker på. Veldig vanskelig å pelle av. Hva i all verden kan det være for noe? Jordslag. De har ligget fuktige for lenge. Hvis de er hvite kan du klore dem Anonymkode: 52f5f...e8e
Brimi Skrevet 24. desember 2016 Forfatter #5 Skrevet 24. desember 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du poste et bilde av prikkene på hånddukene? Om de har vært i tørketrommel sammen med mørke plagg, kan det ha smittet over mørke tøyfibre, men det skulle jo ikke gi prikker. Kan det være insektsegg? Hvor har hånddukene ligget oppbevart? Anonymkode: faada...d44 Har ikke vært i tørketrommel eller vært vasket. De har ligget i en pose, som har vært med meg rundt i bil. Det kan godt hende det er insektegg. Det er så smått at jeg ikke ser hva det er. Syntes jeg så det kravlet innover i håndkleet når jeg prøvde å pelle det av, men det kan ha vært øynene mine som har spilt meg ett puss 6 minutter siden, amativeReflection skrev: Mugg, brenn dem. Går det ann å pelle av mugg? Hvis det er mugg så skal jeg klage til der jeg kjøpte det. Er ingen grunn til at det skulle vært mugg på det.
ajarRun Skrevet 24. desember 2016 #6 Skrevet 24. desember 2016 1 minutt siden, Brimi skrev: Har ikke vært i tørketrommel eller vært vasket. De har ligget i en pose, som har vært med meg rundt i bil. Det kan godt hende det er insektegg. Det er så smått at jeg ikke ser hva det er. Syntes jeg så det kravlet innover i håndkleet når jeg prøvde å pelle det av, men det kan ha vært øynene mine som har spilt meg ett puss Går det ann å pelle av mugg? Hvis det er mugg så skal jeg klage til der jeg kjøpte det. Er ingen grunn til at det skulle vært mugg på det. Hvis jeg hadde kjøpt noe med svarte prikker som ikke burde ha svarte prikker ville jeg levert det tilbake uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #7 Skrevet 24. desember 2016 1 minutt siden, Brimi skrev: Har ikke vært i tørketrommel eller vært vasket. De har ligget i en pose, som har vært med meg rundt i bil. Det kan godt hende det er insektegg. Det er så smått at jeg ikke ser hva det er. Syntes jeg så det kravlet innover i håndkleet når jeg prøvde å pelle det av, men det kan ha vært øynene mine som har spilt meg ett puss Går det ann å pelle av mugg? Hvis det er mugg så skal jeg klage til der jeg kjøpte det. Er ingen grunn til at det skulle vært mugg på det. Jeg ville gått tilbake med de til butikken der du kjøpte de. Hvor lenge har de ligget i bilen? Har de ligget lenge i bilen, kan hånddukene ha sugd til seg fukt (plastposer er ikke 100% tette) Anonymkode: faada...d44
Brimi Skrevet 24. desember 2016 Forfatter #8 Skrevet 24. desember 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ville gått tilbake med de til butikken der du kjøpte de. Hvor lenge har de ligget i bilen? Har de ligget lenge i bilen, kan hånddukene ha sugd til seg fukt (plastposer er ikke 100% tette) Anonymkode: faada...d44 Sorry siteringen tuller her nå. De har ligget 6-7 timer i bilen, men jeg kom på at de har ligget på en sovepose som har ligget lenge uten å bli tatt ut. Tror egentlig ikke det er den, for det er ikke noe på klærne mine. Jeg får gå tilbake til butikken. Skulle vært julegaver så synd hvis de må kastes :/ 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #9 Skrevet 24. desember 2016 Posen de lå i var ren? Var det samme pose som hånddukene ble kjøpt i fra butikken? Anonymkode: faada...d44
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #10 Skrevet 24. desember 2016 1 minutt siden, Brimi skrev: " . De har ligget 6-7 timer i bilen, men jeg kom på at de har ligget på en sovepose som har ligget lenge uten å bli tatt ut. Tror egentlig ikke det er den, for det er ikke noe på klærne mine. Jeg får gå tilbake til butikken. Skulle vært julegaver så synd hvis de må kastes :/ " Jeg ville også gått til butikken med de og klaget og fått hevet kjøpet eller evt bytte i andre håndduker. Lykke til, og god jul Anonymkode: faada...d44
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #11 Skrevet 24. desember 2016 9 minutter siden, Brimi skrev: Jeg tviler også på at det har noe med soveposen å gjøre. Dette er nok helt sikkert noe som har fulgt med fra butikken. Anonymkode: faada...d44
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #12 Skrevet 24. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tviler også på at det har noe med soveposen å gjøre. Dette er nok helt sikkert noe som har fulgt med fra butikken eller fabrikken der de ble laget. Anonymkode: faada...d44 Anonymkode: faada...d44
Brimi Skrevet 24. desember 2016 Forfatter #13 Skrevet 24. desember 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Posen de lå i var ren? Var det samme pose som hånddukene ble kjøpt i fra butikken? Anonymkode: faada...d44 Vet ikke om den var ren, kan sjekke Var ikke samme pose. Det høres logiskt ut at det er den siste posen den lå i, for de lå i en annen pose med et broderi i og den har ikke prikker på seg. 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville også gått til butikken med de og klaget og fått hevet kjøpet eller evt bytte i andre håndduker. Lykke til, og god jul Anonymkode: faada...d44 Ja, får gjøre det. Jaja, de får få håndkler til neste jul eller til bursdag Takk, får ikke gjort det før i romjula da. God jul Og takk for hjelp! 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #14 Skrevet 24. desember 2016 1 minutt siden, Brimi skrev: Vet ikke om den var ren, kan sjekke Var ikke samme pose. Det høres logiskt ut at det er den siste posen den lå i, for de lå i en annen pose med et broderi i og den har ikke prikker på seg. Ja, får gjøre det. Jaja, de får få håndkler til neste jul eller til bursdag Takk, får ikke gjort det før i romjula da. God jul Og takk for hjelp! Takk God natt og sov godt Anonymkode: faada...d44
Brimi Skrevet 24. desember 2016 Forfatter #15 Skrevet 24. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk God natt og sov godt Anonymkode: faada...d44 Takk i lige måde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå