Gå til innhold

Føler meg lurt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at dette igrunn bare er tåpelig av meg da jeg faktisk ikke en gang har møtt fyren ( heldigvis ), men føler på en måte at jeg har kastet bort tiden min på han. 

Jeg har chattet og skypet med en fyr i ca et halvt år, vi har hele tiden snakket om å møte hverandre og det har jo blitt en del flørting. Det ble såpass at vi kalte hverandre jenta mi og gutten din, og snakket om at vi nok kom til å bli et par hvis det klaffet når vi møttes. Jeg har vært så opptatt av at jeg ville møte den gutten og avfeid mange gutter som har prøvd seg disse månedene. Noe jeg dog har stusset litt på er at det har virket så vanskelig for han å få til noe besøk. Vi bor tre timer unna hverandre og han har hele tiden vært bestemt på at han skulle komme hit..Men passet gjorde det jo aldri og hvis det endelig passet for han, så passet det ikke for meg.

Idag fant jeg ut helt tilfeldig at han har kjæreste og det har han hatt i 3 år! Konfronterte han med dette og han nektet, blokkerte meg til og med på face! Jeg skrev en spydig, men saklig SMS før jeg blokkerte han på mobilen. Har kontaktet kjæresten hennes og sendt henne screenshots av meldinger, men er redd han snakker henne rundt. Men akkurat det er selvfølgelig ikke mitt problem. Føler meg egoistisk som i det hele tatt føler meg bitter i denne situasjonen når det strengt tatt er henne det er synd på.

Er det noen som har vært i lignende situasjon? Jeg føler at jeg gir opp menn. Er det ingen man kan stole på? Har blitt invitert på date i jula av en gutt som virker kjempekoselig, men jeg kjenner at jeg blir så redd for å involvere meg med noen! Er så redd for å ende opp med noen som ikke setter pris på meg og behandler meg slik denne fyren behandler kjæresten sin. 

Anonymkode: a1b19...134

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er invitert til jul med en gutt, mens du lot som du var eksklusiv med Playeren du syter over? Høres ut som om du har en del svin på skogen selv?

Anonymkode: d24e9...795

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er invitert til jul med en gutt, mens du lot som du var eksklusiv med Playeren du syter over? Høres ut som om du har en del svin på skogen selv?

Anonymkode: d24e9...795

Jeg ble invitert etter at det skjærte seg.

Ts. 

Anonymkode: a1b19...134

Skrevet

Hvordan fant du ut at han hadde kjæreste?Og hvordan kan man la det gå 6 mnd før man treffes?Jeg hadde ikke giddet å brukt 6 mnd av livet på det. 

Anonymkode: 72b03...e45

Skrevet

Mange hyggelige menn / gutter der ute. Gå på date i julen. Høres koselig ut :) God jul :D

Anonymkode: 207d7...6d9

Skrevet

Mange menn som ønsker litt krydder i hverdagen. Og det er kjipt å være krydder. Skjønner godt du er skuffet og lei nå. Det har du all grunn til. 

Du sa ifra til kjæresten. Jeg har droppa det. Men det har frista veldig noen ganger. 

Som deg holder jeg nå andre menn på en armlengdes avstand. 

Anonymkode: 0211d...b10

Skrevet

Gud så kleint når folk som aldri har møttes, kaller hverandre for "jenta mi" og "gutten min":rodme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...