Gå til innhold

Åssen type mat skal jeg spise hvis jeg skal ned i fett prosent ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen type mat skal jeg spise hvis jeg skal ned i fett prosent ? 

Anonymkode: 0d53e...926

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller ingen rolle. Spis det du liker, men spis mindre av det.

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke type matvare men mengden som er det avgjørende.

Anonymkode: 0c133...ef3

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Smash00
Skrevet

Du bør i alle fall spise nok proteiner slik at du ikke mister mye muskelmasse i samme slengen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har lav fettprosent hele året.

Kostholdet består stort sett av det ene gourmet måltidet etter det andre, som da inneholder mye proteiner og fett... og ikke så mye karbohydrater (spiser mere karbohydrater på styrkedager... og så får jeg selvfølgelig cravings i fra helvete og sluker sjokolade og chips en og annen gang, noe som setter magen min i "sjokk modus", da den ikke er vandt med så mye sukker og dritt... Da er en gylden regel at jeg må ha vinduet oppe på soverommet, med mindre jeg ønsker å dø av min egen gass ... Men... det er balanse i kosthold regnskapet!)

Men det er bare MIN måte.

:)

Skrevet

sitron

Anonymkode: f0972...aa5

Skrevet

Du må spise mindre, men hva du spiser påvirker hvor mye du spiser, hvor mye fett du lagrer, hvor lett det er å gå ned i vekt, hvor mye energi du har i hverdagen,  og så videre. Det gjøres lettest og sunnest ved å kutte ned på karbohydrater. Karbohydrater krever insulin for å bli tatt opp av kroppen. Insulin er vårt fettLAGRINGShormon. Så... Du må gjerne kjøre bil med håndbrekket på hvis du absolutt ønsker det, men jeg håper du tar til deg tipset om å kutte ned på karbohydrater. Skal man bli kvitt overflødig fett så er det ofte nok å bare kutte ned på karbohydratene (og erstatte med naturlig fett selvsagt), og spise seg mett på mat med lite karbohydrater.

Anonymkode: 52cb7...afe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...